Gå til innhold

Drømmen om nummer 2❤️


Yucca1

Anbefalte innlegg

4+5

Småkvalm spesielt på ettermiddagen. Heldigvis ikke så gale at jeg må kaste opp enda😊 har også stikkinger. Spesielt når jeg sitter litt stille for så å skifte stilling eller reise meg opp litt brått. Føles nesten som noe har grodd fast! Høres helt rart ut, men er virkelig vondt til tider! Ellers så har jeg fått bestilt time til tidlig ultralyd❤️ Fikk time når jeg er 8+3. Dagene kan ikke går fort nok! 😅

Første mål er å komme meg igjennom lørdagen som er 5+1❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5+2 

Endelig kan jeg huke av for at neste mål er nådd! Ser jeg skrev litt feil sist, første mål var positiv digital og mål nr. 2 var å komme til 5+2 som jeg er i dag ❤️
Dagene går litt opp og ned. Av og til er jeg skikkelig optimistisk og har lyst å begynne innkjøp av klær og diverse, og ikke minst å fortelle det til andre. Så plutselig kjenner jeg på murringer og stikkinger og blir pessimist og bare venter på at jeg skal begynne å blø. Første uken var jeg mye sulten, trett og kvalm, spesielt kvalm og trett på ettermiddagen. I går var jeg ikke spesielt trett eller kvalm og jeg tolket det selvfølgelig som at nå går det galt igjen. Men ingen blod, og superømme bryst, ikke bare brystvortene lenger som er ømme, så satse på dette går vegen!

Tenkte jeg skulle oppsummere hva jeg gjorde denne pp’en i forhold til andre som kanskje var med på at spiren satt😊

-Trippel letrozol fra cd3-7.

-Hold meg unna godteri og brus osv.

-Concieve plus glidemiddel

-Pute under baken etter sex

-Sov med ullsokker etter el og frem til positiv test

-Ananaskjerne i smoothie 1-5dpo

Tenker at jeg setter meg mål for hver uke fremover, begynnner på en ny uke hver fredag. Så har jeg time til tul når jeg er 8+3 ❤️
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+4

Har nå fått flyttet prøvedagboken min over til graviditetsdagbok 😊 Det har fremdeles ikke gått helt opp for meg at jeg endelig er gravid! Tar meg selv i å gå inn på prøverforumet flere ganger for å se om noen har noen tips og triks som har fungert, for så å komme på at jeg er jo GRAVID! 😅❤️
Har spart på den andre digitale testen jeg hadde liggende da jeg har vært livredd for å få 2-3 og ikke 3+, men i dag tok jeg mot til meg og tok den og heldigvis kom det 3+ ❤️ For en lykke! ❤️
Eller er brystene utrulig ømme om dagene, kjennes nesten ut som de er blå 😱🙈

Kjenner også på litt småkvalme, men ikke noe spesielt, så skal ikke klage 😊

4FC448E5-B177-43CD-BA70-9B4F6A04682F.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6

I kveld kom kvalmen for fult! Har heldigvis ikke kastet opp, men det var jammen ikke langt unna! Ellers er jeg mye trøtt og sliten om dagene, og brystene er fremdeles veldig ømme.

Krysser fingrene for at jeg er bedre i morgen tidlig og at jeg kommer meg på jobb! Ønsker ikke å bruke sykedager nå og at folk skal begynne å mistenke noe allerede. Vil prøve å holde det for oss selv i allefall til etter tul, men det spørs hvor lett det blir om jeg begynner å bli skikkelig dårlig nå... Vi ønsker at kommende storesøster skal få vite det først, samtidig så vi ikke vil si det for tidlig mtp at det kan gå galt... er ikke så lett dette 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at formen begynner å bli ganske dårlig. Samtidig er det jo så utrolig hyggelig at alt står bra til enda 😍 

Skjønner veldig godt det med at du ikke ønsker å fortelle noe enda. Det er skikkelig vanskelig vil jeg tro, spesielt hvis man begynner å få dårlig form🙉 Forhåpentligvis vil kvalmen roe seg ned ganske fort🤗

Klem til deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Så kjedelig at formen begynner å bli ganske dårlig. Samtidig er det jo så utrolig hyggelig at alt står bra til enda 😍 

Skjønner veldig godt det med at du ikke ønsker å fortelle noe enda. Det er skikkelig vanskelig vil jeg tro, spesielt hvis man begynner å få dårlig form🙉 Forhåpentligvis vil kvalmen roe seg ned ganske fort🤗

Klem til deg! 

Så kjekt at du er innom 😊 kom meg heldigvis på jobb i dag, men merker nå at formen går nedover. Kanskje jeg har kveldskvalme i staden for morgenkvalme? 🙊😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Yucca1 skrev:

Så kjekt at du er innom 😊 kom meg heldigvis på jobb i dag, men merker nå at formen går nedover. Kanskje jeg har kveldskvalme i staden for morgenkvalme? 🙊😂

Hehe, det finnes jo faktisk de som har det verst på kvelden enn på morgenen, så det kan jo være! 😍 

Håper du får en fin dag på jobb i dag🤗

Endret av SUPERMIRI
Skrev feil🤪
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0

Gikk greit på jobb i dag, men kvalmen tok seg opp utover dagen, og er helt klart værst nå om kvelden! Har også for første gang fått metallsmak i munnen🤔

Halvveis til 12 uker i dag! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende at du kommer deg på jobb! Husk å ta vare på deg selv oppi dette❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Så spennende å følge deg😁 Du har fått vært på TUL nå eller? Hvordan gikk det? 😊 Hvordan går det med formen nå om dagen? Jeg er litt småkvalm selv på morgen, og litt innimellom, ellers har jeg en periode nå uten spesielt mye annet enn vondt i ryggen! 😅 Jeg er 7+4 selv, så like bak deg! Skal på TUL på torsdag, og er så spent! 😁🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...