Gå til innhold

Drømmen om nummer 2❤️


Yucca1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjedelig... ☹️ Skuffelsen blir kanskje enda større når testen har blitt svakt positivt først, for så at man enten begynner å blø etter kort tid eller at testen kjapt blir negativ igjen... Jeg hadde en kjemisk forrige syklus, tror det hadde vært vesentlig bedre hvis testen aldri var positiv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2019 den 12.01, hotfudge skrev:

Å nei, så trist 😔 Sender over varme, gode klemmer!  

Takk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2019 den 22.44, Patriotpaula skrev:

Så kjedelig... ☹️ Skuffelsen blir kanskje enda større når testen har blitt svakt positivt først, for så at man enten begynner å blø etter kort tid eller at testen kjapt blir negativ igjen... Jeg hadde en kjemisk forrige syklus, tror det hadde vært vesentlig bedre hvis testen aldri var positiv...

Ja, helg enig! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det en uke siden jeg begynte å blø. Akkurat ferdig med dobbel letrozol. Forrige måned kjente jeg mye murringer og jeg kjente liksom at noe var på gang. Nå har jeg bortimot ikke kjent noe og er livredd for at letrozol ikke skal klare å stimulere til modne follikkler denne måneden. Føler jeg går å kjenner etter hele tiden. Er selvfølgelig greit å slippe murringene, så lenge det går som det skal likevel 😅. Var borti litt murring på veg hjem fra jobb i dag, men varte ikke lenge. Det positive er at jeg nå kjente det på høyre side. Forrige syklus hadde jeg EL på venstre side, så da satser jeg på at det skjer noe på høyre nå 🤞🏻.

Denne måneden skal jeg ikke på kontrolltime hos gyn da cd13 havner på helg og jeg ikke har mulighet før, så kommer det opp i julen. Krysser alt jeg har for denne pp da gyn skal gå av med pensjon og gynekologer vokser ikke akkurat på trær her jeg bur.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk positiv el-test i går kveld etter jobb. Negativ i dag tidlig og nå i ettermiddag, så da tenker jeg at el har vært 😊 Har hatt ekstremt mye el-slim siden søndag, men veldig lite murringen i forhold til forrige syklus. Har hatt like mye murringer på begge sider igrunn🤔 sist så kjente jeg det tydelig på venstre side og kjente el så kraftig at det nesten var smertefullt og var ubehagelig å sitte stille. Da fikk jeg også bekreftet med gyn at jeg skulle ha el på venstre side. Nå har jeg ikke vært på kontroll så håper bare jeg har hatt el i det hele siden jeg fikk positiv el-test🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går tiden så sakte fra el til ikm?🙄 Har så lyst på positiv test nå og føler jeg nesten går å leter etter symptomer. Har kjent litt på murringer de siste dagene, noen dager litt som svake menssmerter som kommer og går. Har også kjent litt ømhet i brystene. Sist så ble brystvortene litt såre og var på en måte mer utoverstående enn vanlig og oftere harde. Så går litt og kjenner etter i brystene. Jeg hadde det slik en uke før positiv test sist.
I dag har jeg også reagert litt på enkelte parfymelukter. Håper så inderlig at det er noe, samtidig så jeg prøver å være realistisk med at det er alt for tidlig å få noen symptomer på graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min konstante jakt på symptomer tok jeg et googlesøk etter graviditetssymptomer før positiv test og fikk opp en artikkel med 20 symptomer man kan oppleve før positiv test. Jeg har i grunn flere av de, om bare er at jeg innbiller meg det er umulig å si.

1 - trøtthet. Må påstå at jeg har vært veldig trøtt i det siste, men om det er symptomer på graviditet eller bare så enkelt at jeg har vært lenge oppe og stått opp tidlig er vanskelig å si. Kanskje mest det siste...

2 - hodepine eller svimmelhet. Ja, hodepine har jeg hatt, men bare moderat og ikke noe mer enn vanlig. Svimmelhet opplevde jeg for to dager siden. Det kom kastet på meg, så jeg måtte bare sette meg ned for jeg var sikker på jeg skulle svime av.

3 - hovne bryst eller stikkinger i bryst. Ja, opplever det flere ganger daglig, litt såre brystvorter, men ikke som sist jeg var gravid.

4 - mensmurringer. Ja!

5 - stikkinger i mage og underliv. Ja!

6 - humørsvingninger. Litt

7 - uren hud. Ja, har i grunn hatt grei hud siste årene, men nå har jeg hatt flere kviser på nesen og kjevepartiet + nupper i pannen.

8 - forstoppelse, oppblåst eller diare. Ja, diare, men det er pga. Metformin.

9 - ekstremt sulthetsfølelse. Ja! Har vært ekstremt om morgenen de siste tre dagene.

10 - endret luktesans. Ja, i dag har jeg vært var for parfymelukter og har følt at nyvasket klær har luktet røyt (selv om ingen av oss røyker)

11 - tett nese. Ja, er otrivinavhengig, men i dag har det vært ekstra gale.

Så vil med dette bare dokumentere hvordan det er i dag bare 6-7 dpo. Om det ikke går denne månen så kan jeg se tilbake en annen gang så jeg slipper å få for store forhåpninger. Og om det går denne månen så er det ingenting som er bedre enn det, og da kan jeg gjerne leve med disse symptomene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Yucca1 skrev:

I min konstante jakt på symptomer tok jeg et googlesøk etter graviditetssymptomer før positiv test og fikk opp en artikkel med 20 symptomer man kan oppleve før positiv test. Jeg har i grunn flere av de, om bare er at jeg innbiller meg det er umulig å si.

1 - trøtthet. Må påstå at jeg har vært veldig trøtt i det siste, men om det er symptomer på graviditet eller bare så enkelt at jeg har vært lenge oppe og stått opp tidlig er vanskelig å si. Kanskje mest det siste...

2 - hodepine eller svimmelhet. Ja, hodepine har jeg hatt, men bare moderat og ikke noe mer enn vanlig. Svimmelhet opplevde jeg for to dager siden. Det kom kastet på meg, så jeg måtte bare sette meg ned for jeg var sikker på jeg skulle svime av.

3 - hovne bryst eller stikkinger i bryst. Ja, opplever det flere ganger daglig, litt såre brystvorter, men ikke som sist jeg var gravid.

4 - mensmurringer. Ja!

5 - stikkinger i mage og underliv. Ja!

6 - humørsvingninger. Litt

7 - uren hud. Ja, har i grunn hatt grei hud siste årene, men nå har jeg hatt flere kviser på nesen og kjevepartiet + nupper i pannen.

8 - forstoppelse, oppblåst eller diare. Ja, diare, men det er pga. Metformin.

9 - ekstremt sulthetsfølelse. Ja! Har vært ekstremt om morgenen de siste tre dagene.

10 - endret luktesans. Ja, i dag har jeg vært var for parfymelukter og har følt at nyvasket klær har luktet røyt (selv om ingen av oss røyker)

11 - tett nese. Ja, er otrivinavhengig, men i dag har det vært ekstra gale.

Så vil med dette bare dokumentere hvordan det er i dag bare 6-7 dpo. Om det ikke går denne månen så kan jeg se tilbake en annen gang så jeg slipper å få for store forhåpninger. Og om det går denne månen så er det ingenting som er bedre enn det, og da kan jeg gjerne leve med disse symptomene!

Krysser fingrene for oss!! Når tenker du å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Vestalinn skrev:

Krysser fingrene for oss!! Når tenker du å teste?

Har satt med et mål om å ikke teste før tidligst søndag, men håper jeg klarer å vente lenger enn det da jeg aldri har testet positivt før over ikm. Du da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Yucca1 skrev:

Har satt med et mål om å ikke teste før tidligst søndag, men håper jeg klarer å vente lenger enn det da jeg aldri har testet positivt før over ikm. Du da? 😊

Nei, jeg testet i dag 6 dpo 😂 Tester sikkert hver dag fremover med billigstrimler. Har ingen selvdisiplin på slikt dessverre :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo/ 6 dager til ikm

I dag har jeg vørt skikkelig negativ og tenkt at dette ikke går veien. Nå til kvelden har jeg kjent på tyngde følelse i brystene og litt stikkinger i underlivet. Har også vært ganske oppblåst i dag... Sjekker brystvortene ofte i håp om at de skal se ut som sist, men nei. Synes forøvrig at de er mer rosa enn vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo / 5 dager til ikm.
 

Kjente litt på bekkensmerte i dag tidlig, ellers har dagen gått forholdsvis symptomfri, kanskje litt murringer. Føler meg mer negativ i dag, enn i går til at det skal gå denne pp. Mer følsom er jeg kanskje, for jeg tar nesten til tårene bare av tanken på at det ikke skal gå nå heller...

Lovde meg selv og ikke teste før tidligst søndag, som jo er i morgen, har gjemt bort testene i nattbordsskuffen så det ikke skal være så lett å bare ta en, men nå har jeg lagt de fram, så jeg kommer kanskje til å ta en i morgen tidlig, selv om jeg er 99% sikker på å få negativt resultat. Har tross alt aldri fått positivt før etter ikm, men hvem vet, kanskje jeg kan være heldigere nå? Er vell lov å håpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo / 4 dager til ikm.

Blenda hvit test i dag, som forventet. Prøvde å klemme litt på brystene og de kjennes ikke ømme ut lenger, så her føler jeg alt håp er ute 😭 prøver å trøste meg med at jeg aldri har testet positivt før etter ikm, men det hjelper ikke stort i dag. Føler meg veldig negativ og er irritert på meg selv for at jeg ikke klarer å tenke positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man håper jo så inderlig at testen skal være positiv, så selvsagt er det lov til å bli veldig skuffet ❤️ Håper du får en god dag selv om du ikke fikk den starten du håpet ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Patriotpaula skrev:

Man håper jo så inderlig at testen skal være positiv, så selvsagt er det lov til å bli veldig skuffet ❤️ Håper du får en god dag selv om du ikke fikk den starten du håpet ❤️

Takk gode du❤️ Er med litt bedre mot nå i kveld, alt håp er ikke ute før TR dukker opp! 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo / 4 dager til ikm

Er med litt bedre mot i kveld. Har kjent på mye murringer i dag og nå til kvelden ble brystvortene ømme ved berøring og var sårt når vannstrålen fra dusjen traff på. Synes også brystvorten (spesielt på ene brystet) begynner å stå lenger ut slik som det gjorde sist før positiv test 🤞🏻 Tenker jeg dropper å teste i morgen, så ser jeg om jeg klarer å vente til ikm med å teste mer eller ikke. Alt håp er ikke ute før tanterød dukker opp 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo / 3 dager til ikm

Har i dag hatt ømme brystvorter og til tider kløende brystvorter, vært oppblåst, hatt hodepine og vært veldig trett. Har også kjent på mye murringer og skikkelige menssmerter i symfysen. Håper så inderlig at dette ikke er tegn på at tr snart kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...