Gå til innhold

Torpet (Farmen) 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Regelen for når man bruker ett, og når man bruker et er ikke så komplisert: ett er tallord, og et er artikkelDen samme forskjellen har man mellom én (tallord) og en (artikkel)..

Anonymkode: a9b65...8a7

Hvorfor forteller du dette til meg? Jeg vet da godt forskjellen. For øvrig er «artikkel» utdatert, les her og oppdater deg:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Determinativ

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regelen for når man bruker ett, og når man bruker et er ikke så komplisert: ett er tallord, og et er artikkelDen samme forskjellen har man mellom én (tallord) og en (artikkel)..

Anonymkode: a9b65...8a7

🙄

Anonymkode: dce7c...273

• Liker 2
Skrevet

Burde ikke Ingebjørn blitt disket siden hun rev ut siden med saging, fordi hun visste Marte var god på det?? I alle fall burde det blitt ny kamp!

Anonymkode: cbef5...eef

• Liker 6
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde ikke Ingebjørn blitt disket siden hun rev ut siden med saging, fordi hun visste Marte var god på det?? I alle fall burde det blitt ny kamp!

Jo strengt tatt. Men juks virker dessverre å være svært utbredt og nærmest godtatt, både inne på Torpet og Farmen...

• Liker 3
Skrevet

At Frank hadde kommet inn ville ha reddet underholdningsverdien for resten av årets Farmen. Veldig kjedelig at det gikk slik det gikk.

• Liker 5
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Juksebjørg burde vært disket, ja! Marte hadde fortjent mye mer enn henne å komme tilbake til farmen. Selv om jeg skulle ønske det var Frank som var seierherren. 

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, jukkapalme skrev:

Juksebjørg burde vært disket, ja! Marte hadde fortjent mye mer enn henne å komme tilbake til farmen. Selv om jeg skulle ønske det var Frank som var seierherren. 

Helt utrolig hvilken fasinasjon folk har for Frank og Eunike, Jeg blir bare kvalm av de. Det eneste som mangler er hu ekle Camilla fra Trondheim som var med før. Da er det ikke snakk om å holde på spya lenger, da er det bare..... "Let it flow" !   :kvalm:

Anonymkode: 7e727...2d9

• Liker 4
Skrevet
På 18.11.2019 den 12.23, Blekkulfina skrev:

Er en person som ikke klarer å se forskjell på et LØNNEBLAD og en FURUKVIST virkelig en verdig Torpet-vinner??!?😱🤯 

Det tenkte jeg også😂 har furu blader??

Anonymkode: 34822...edd

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny kamp, nå etter at alt er ferdig innspilt? Realistisk.

• 4 uker senere...
Skrevet
På 2.10.2019 den 12.37, RødeDrage skrev:

Åh, hadde ikke fått med meg at Eunike var lesbisk, og hadde begynt å shippe henne og Frank litt. Jaja. 

Håper han takler det bra når han får vite det. Veldig spent på hvordan den samtalen går. 

Jeg bor i samme bygda så Frank. Gikk inn på toget i kveld,skulle hjemover. Endte opp i samme vogna så Frank og der satt Eunike vedsiden av han. De satt og holdt hender, og hun la seg til å sove på skulderen hans etter en stund og da tok han armen sin rundt henne. Syns dette var litt merkelig da hun har sagt i media at hun har kone og er lesbisk. Er det vanlig at hvis man er gift så sitter man og holder hender med andre personer enn sin ektefelle, offentlig?  Har også lagt merke til at det er lenge siden hun har lagt ut noe bilde av kona si eller me kona si på instagram,men er en del bilder av hun og frank, forståelig nok at det er bilder av de 2 pga topet, men litt merkelig å se de oppføre seg som et par på toget. 

• Liker 6
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Oi. Leste det på VG nå nettopp. Det er jo fint og koselig for de da. Men samtidig må jeg også si:

stakkars kona hennes som satt hjemme å ventet på henne mens dette utviklet seg i beste sendetid i stua til hele Norge 

Anonymkode: 7c885...3e1

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Oi. Leste det på VG nå nettopp. Det er jo fint og koselig for de da. Men samtidig må jeg også si:

stakkars kona hennes som satt hjemme å ventet på henne mens dette utviklet seg i beste sendetid i stua til hele Norge 

Anonymkode: 7c885...3e1

Det står i artikkelen at det ble slutt med kona for over ett år siden. Så tror ikke det er noen overlapping her. Det er i så fall veldig ugreit. 

Og jeg er enig med Eunike om at man ikke trenger å ha noen merkelapp. Hun har så vidt jeg husker et fint forhold til sin første mann som hun har to barn med, og så ble hun forelsket i en dame og bodde med henne i mange år. Hun er jo vokst opp strengt kristent og hadde kanskje behov for å definere seg selv da den forelskelsen skjedde? Ja nei, skal ikke spekulere i det. Men et litt snålt par, dét er de jo. Eunike og Frank, mener jeg. 

Anonymkode: a66d2...716

• Liker 4
Skrevet

Så koselig og veldig snålt par, hehe. Husker jeg sa til samboer under torpet i fjor at de to hadde passet perfekt sammen! Jeg er nesten litt småsynsk tror jeg :hoho: 

• Liker 4
Skrevet

Så kult at de har blitt et par. Jeg håper at det er sant 😊 Frank er den jeg husker best og har hatt sansen for i Farmen. Eunike er også kul. Det går an å bare falle for en person uavhengig av hvilken legning man har. 

Anonymkode: 8aa91...a95

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så kult at de har blitt et par. Jeg håper at det er sant 😊 Frank er den jeg husker best og har hatt sansen for i Farmen. Eunike er også kul. Det går an å bare falle for en person uavhengig av hvilken legning man har. 

Nei, det går ikke an, da har du misforstått hva en legning er. En heterofil person kan ikke plutselig bare falle for en av samme kjønn, da er man bifil. En lesbisk kvinne kan heller ikke falle for en mann, så Eunike er med andre ord ikke lesbisk. 

Anonymkode: 2596e...288

• Liker 4
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det går ikke an, da har du misforstått hva en legning er. En heterofil person kan ikke plutselig bare falle for en av samme kjønn, da er man bifil. En lesbisk kvinne kan heller ikke falle for en mann, så Eunike er med andre ord ikke lesbisk. 

Anonymkode: 2596e...288

Det går faktisk an. Jeg har en venninne som alltid har vært heterofil, hun har aldri vært i noe skap eller vært interessert i kvinner. Men hun falt plutselig pladask for en annen kvinne. De har vært sammen lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...