Jump to content
Nommy

Nommy vil bli mommy :)

Recommended Posts

Kaie
16 timer siden, Nommy skrev:

Jeg titter innom for å si at alt går bra :)  Det har blitt dårlig med oppdateringer, men heller ikke de store tingen å skrive om 😄

I dag er jeg 16+3. Magen er kommet og de fleste trenger ikke lure med mindre jeg har veldig løse klær på meg 😄   Jeg merker at kroppen min endrer seg hele tiden.  

Treg mage = Mye bedre! uten at jeg tar tilskudd eller noe, det bare ordnet seg selv. 

Halsbrann = Nesten borte, men så drikker jeg ikke mer brus heller. 

Jeg sover også bedre om natten, takket være gode puter ❤️  

Humørsvingninger = Check. MYE! Jeg gråter lett, blir fort sint og lei meg. Snapper til samboer og blir kjempesint av filleting. 

Bekkenløsning = Det har også kommet :( jeg prøver å gjøre øvelser og variere sittestilling på kontoret, men det er nok kommet for å bli. Det er som to punkter nederst i korsryggen som konstant verker. 

Vektoppgang= 2-3 kg ca.  

Jeg glemmer litt at jeg er gravid, det er helt rart. Kanskje det ikke har gått opp for meg at det faktisk bor en liten en inni magen min?  Det var nok ikke spark jeg kjente for en stund tilbake, for jeg har ikke kjent noe mer av det. Jeg kjenner mye puls nedi magen, og andre plasser også 😄  På forrige legetime fikk jeg også høre hjertelyd, da smiler hele meg :)❤️ 

Ultralyd nærmer seg veldig!!!  Det blir så spennende ❤️ 

Så koselig med oppdatering! Blir gøy med ultralyden om liten, sitter selv å teller ned dager 😇 Ønsker dere å vite kjønnet?

Fortsetter under...

Nommy
24 minutter siden, Kaie skrev:

Så koselig med oppdatering! Blir gøy med ultralyden om liten, sitter selv å teller ned dager 😇 Ønsker dere å vite kjønnet?

Jaa, det blir så gøy :) Vi vil vite kjønnet ja!!  Alt blir så mye mer nå!