Gå til innhold

Ringe en spåkone her og nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp med å få tips om en spåkone som er FLINK som er tilgjengelig her og nå. Kan dere hjelpe meg? 

Anonymkode: 911b6...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bortkasta penger seriøst

Anonymkode: 54edc...e70

Det var ikke det jeg spurte om, herregud. 

Anonymkode: 911b6...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det jeg spurte om, herregud. 

Anonymkode: 911b6...90b

Det vet jeg, men jeg har svidd en del penger der for mange år siden. Og tenkte jeg skulle gi deg et godt råd. 

Så ikke herregud noen som prøver å skåne deg for økonomisk tap, det er direkte ufint

Anonymkode: 54edc...e70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør meg, her og nå. 

Anonymkode: c2e01...627

Hvilken vei burde jeg velge?

Anonymkode: 911b6...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken vei burde jeg velge?

Anonymkode: 911b6...90b

Du skal velge det du kjenner DU vil. Du skal ikke tilfredsstille andre, men tenke gjennom hva DU virkelig ønsker, trenger og har behov for. Det er ikke den letteste veien å velge, men den rette.

Anonymkode: c2e01...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal velge det du kjenner DU vil. Du skal ikke tilfredsstille andre, men tenke gjennom hva DU virkelig ønsker, trenger og har behov for. Det er ikke den letteste veien å velge, men den rette.

Anonymkode: c2e01...627

Men hva om jeg ikke vet? Gjerne fortell hva du får opp generelt. 

Anonymkode: 911b6...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen seriøse spåkoner som tar betaling eller spår igjennom telefonen, de som gjør det er svindlere som tjener glatt noen kroner på usikre og lettlurte personer.

Anonymkode: 376c5...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen seriøse spåkoner som tar betaling eller spår igjennom telefonen, de som gjør det er svindlere som tjener glatt noen kroner på usikre og lettlurte personer.

Anonymkode: 376c5...b4d

- Èn fant lommeboka mi på null komma svisj.
- En annen sa at en mann med et hodeplagg skulle hjelpe meg, da jeg desperat ringte blant annet fordi jeg ikke fant teltplass. Rett etterpå kom en mann på en sykkel, med hjelm, og viste meg et sted jeg kunne campe.
- En sa at mannen jeg holdt på med var arbeidsnarkoman og at han hadde mistet flere forhold på grunn av dette. Og jepp, det er sant, men det var ikke noe jeg tenkte på den tiden så jeg kunne ikke si det til spådama først. Jeg hadde bare sagt navnet til henne.
Osv..
 

Anonymkode: 41646...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har ved flere anledninger hatt god erfaring med Liv som jobber hos team eth- google dem. Hun er både flink med å se bortkomne ting, men også treffsikker på større "emner", som kjærlighet.

En gang fortalte hun meg nøyaktig hvor gifteringen min lå etter at jeg hadde lett en uke, endevendt leiligheten, tømt støvsugerposen, vært i sluket, gjennom alle hansker osv . Helt spot on kunne hun beskrive hvor den lå og hvordan den havnet der. Ganske sjokkerende, så jeg ringte opp igjen og spurte etter i dyr jakke jeg heller ikke kunne finne igjen. Hun kunne sirkle inn den også.

Senere har hun forutsett ting i mine relasjoner som også har vist seg å stemme. den ene tingen bare himlet jeg med øynene av, må jeg innrømme, for det virket så veldig usannsynlig. Men jammen skjedde det...! Så har stor respekt for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 18.23, Newbeginnings skrev:

Jeg har ved flere anledninger hatt god erfaring med Liv som jobber hos team eth- google dem. Hun er både flink med å se bortkomne ting, men også treffsikker på større "emner", som kjærlighet.

En gang fortalte hun meg nøyaktig hvor gifteringen min lå etter at jeg hadde lett en uke, endevendt leiligheten, tømt støvsugerposen, vært i sluket, gjennom alle hansker osv . Helt spot on kunne hun beskrive hvor den lå og hvordan den havnet der. Ganske sjokkerende, så jeg ringte opp igjen og spurte etter i dyr jakke jeg heller ikke kunne finne igjen. Hun kunne sirkle inn den også.

Senere har hun forutsett ting i mine relasjoner som også har vist seg å stemme. den ene tingen bare himlet jeg med øynene av, må jeg innrømme, for det virket så veldig usannsynlig. Men jammen skjedde det...! Så har stor respekt for henne. 

Jeg har dessverre motsatt er med Liv hos team eth. Jeg har ringt henne to ganger med spørsmål om jobb og kjærlighet. Svaret hun ga mtp kjærlighet var totalt usannsynlig, og hun tok feil. Hun var også skråsikker i forhold til et spørsmål jeg hadde om jobb, men det hun spådde skjedde heller ikke. En venninne av meg ringte henne en gang i forbindelse med at hun mistet noe hun arvet etter bestemoren, men til tross for at Liv virket skråsikker på hvor gjenstanden befant seg dukket den aldri opp. 

 

Anonymkode: 6a6ed...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 0.59, AnonymBruker skrev:

Jeg har dessverre motsatt er med Liv hos team eth. Jeg har ringt henne to ganger med spørsmål om jobb og kjærlighet. Svaret hun ga mtp kjærlighet var totalt usannsynlig, og hun tok feil. Hun var også skråsikker i forhold til et spørsmål jeg hadde om jobb, men det hun spådde skjedde heller ikke. En venninne av meg ringte henne en gang i forbindelse med at hun mistet noe hun arvet etter bestemoren, men til tross for at Liv virket skråsikker på hvor gjenstanden befant seg dukket den aldri opp. 

 

Anonymkode: 6a6ed...644

Det er interessant. Men kan det være at det hun så bare enda ikke har skjedd..?

 

Anonymkode: dbc1d...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...