Gå til innhold

Elsker han, men tørr ikke si det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min flotte kjæreste er alt jeg noen gang har bedt om, vi har ikke vært sammen så lenge. Men kjent hverandre litt over et år og vært sammen i et halvt år.

Problemet mitt er at jeg jeg elsker han, men tørr aldri å si det. Jeg er typ jente som alltid er den som faktisk tørr å si sånt, var jeg som ba han ut første gang og spurte også om vi var sammen når jeg følte vi var det...Han er flott, og keg vet 100% sikkert at der er meg han vil ha. For alt han gjør tyder på det, han liker meg for akkurat den jeg er. 

Men han er veldig seriøs av seg, og jeg vil at at han egentlig skal si noe før meg (barnsleg, men sant) Men kjenner jeg han rett så tror jeg han føler det.. Hvordan sier man det, for alle dere der ute, var dere redde for å si noe så dybt? Og hvordan? 

Anonymkode: f587b...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min flotte kjæreste er alt jeg noen gang har bedt om, vi har ikke vært sammen så lenge. Men kjent hverandre litt over et år og vært sammen i et halvt år.

Problemet mitt er at jeg jeg elsker han, men tørr aldri å si det. Jeg er typ jente som alltid er den som faktisk tørr å si sånt, var jeg som ba han ut første gang og spurte også om vi var sammen når jeg følte vi var det...Han er flott, og keg vet 100% sikkert at der er meg han vil ha. For alt han gjør tyder på det, han liker meg for akkurat den jeg er. 

Men han er veldig seriøs av seg, og jeg vil at at han egentlig skal si noe før meg (barnsleg, men sant) Men kjenner jeg han rett så tror jeg han føler det.. Hvordan sier man det, for alle dere der ute, var dere redde for å si noe så dybt? Og hvordan? 

Anonymkode: f587b...6a6

Mye skrive feil, gikk litt fort i svingene 

Anonymkode: f587b...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den tredje
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min flotte kjæreste er alt jeg noen gang har bedt om, vi har ikke vært sammen så lenge. Men kjent hverandre litt over et år og vært sammen i et halvt år.

Problemet mitt er at jeg jeg elsker han, men tørr aldri å si det. Jeg er typ jente som alltid er den som faktisk tørr å si sånt, var jeg som ba han ut første gang og spurte også om vi var sammen når jeg følte vi var det...Han er flott, og keg vet 100% sikkert at der er meg han vil ha. For alt han gjør tyder på det, han liker meg for akkurat den jeg er. 

Men han er veldig seriøs av seg, og jeg vil at at han egentlig skal si noe før meg (barnsleg, men sant) Men kjenner jeg han rett så tror jeg han føler det.. Hvordan sier man det, for alle dere der ute, var dere redde for å si noe så dybt? Og hvordan? 

Anonymkode: f587b...6a6

Supert. At du har selvinnsikt i hva du sliter med. Jeg har ikke så mange argumenter men jeg vil nå si at det er to typer feil en kan gjøre. 

 

Det ene er at du sier ingenting. Men da må du nok leve i en form for anger av at du aldri får sagt det, eller at ja... han har aldri hørt deg si det. Men samtidig er det veldig behagelig å skulle ikke si noe. ^^

 

Men det andre er at du handler og sier det. Det er slitsomt, tung, en dummer seg ut. Men det er som en øvelse som nok hjelper deg fremmover. Klarer du dette så kanskje du klarer mer i en enda vanskeligere situasjon?!? 

 

Så jeg vil nå si at du burde gjøre så godt du kan etter det du ønsker. Prøve, feile og kjenne på dårlige følelser, men ikke anger. Eller la det ligge som er behagelig, men det kommer nok til å skape et anger over tid som brenner innvendig. 

 

Men men... :) jeg har troa at du kan få dette til 👏👏 og du er tøff nok å gjøre det du føler er mest riktig :))) 

ha en fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ønske at han skal ta det steget er helt naturlig, for det er også min ønske... for meg er det romantikken - kanskje for mange filmer, men det er som det er!

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...