Gå til innhold

Kjærlighetslivet rakner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med en i en god stund nå, og vi har snakket masse om framtiden sammen og hva vi vil gjøre. Men det funker bare ikke, jeg har brukt så mye tid på en jeg bare har følt har tatt meg som en bløff, slått opp når hun selv ønsket det for så å komme tilbake. Når vi er sammen er ting veldig bra, men med en gang hun er gått ut av døren er det som om ting endrer seg. Kommunikasjonen fungerer ikke over telefon og det er alltid misforståelse. Hun endrer seg mot meg, og "vil plutselig ikke mer", for så å sende meg at hun er ferdig med meg.. det går en liten stund og hun lurer på hvorfor i huleste jeg ikke har spurt om hun vil komme på besøk til meg. Når jeg åpenbart ikke vil spørre hun når hun "plutselig ikke vil mer", men det er som om hun ikke skjønner det? og med en gang hun er tilbake hos meg, oppfører hun seg som min kjæreste, og vi oppfører oss som kjærester. De gangene hun er "ferdig" med meg, oppfører hun seg fortsatt som om hun vil være med meg, ved å være sjalu, spørre meg om andre jenter og lignende. Da vi er sammen snakker vi ofte om ting vi skal finne på sammen, og jeg kommer med forslag til ting vi kan finne på, men er som det aldri skjer? Jeg føler at jeg prøver å prøver, men det blir hver gang til at hun ikke "vil mer", og for så å komme tilbake. Jeg er deprimert men elsker hun, hva gjøre jeg?

Anonymkode: 8a660...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva du gjør? Du avslutter hele greia, sletter og blokkerer henne og finner deg med tiden en dame som respekterer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den tredje

Tullgubbe.

 

Vær mann!!

 

Enten så tar du ho tilbake og ikke godta at hun slår opp med deg, og pusher på og får henne til å forstå hva «sammen» betyr. Hun har tydelig bindings problemer.

Eller så får du sparke ho ut og nekte å prate med ho, sett tydelige grenser og få hun til å forstå at hun ikke får lov å komme innenfor din dør lengre å lage kaos i ditt hjem. Det finnes konsekvenser med det å slå opp, og det er at det er slutt. Det er ikke greit at hun ødelegger dagene dine med de plagene hun har spesielt ikke når dere ikke er partnere. Den tiden skal gå til din faktiske partner, ikke en tull kjerring som ikke vet forskjell på ut og inn på et partnerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...