Gå til innhold

Dattera mi kom og sa at jeg skulle slå henne..langt innlegg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ikke veldig sunt ut alt dette, jeg ville kanskje tatt avstand fra den familien en stund og se om det bedret seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.9.2019 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Åja, så det er greit å melde alle andre til bv så lenge de ikke er i din familie?

Anonymkode: 8f94a...d2a

🙄

Anonymkode: 0cb8a...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg sitter å lurer på nå er om du i det hele tatt bryr deg om tantebarnet ditt. Du skriver her at du vet at hen blir fysisk og psykisk mishandlet og du gjør ikke en dritt for å hjelpe hen! 

Regner med du vet hvilken helsestasjon tantebarnet ditt tilhører. Ta kontakt med helsesøster der og fortell henne alt. Ta gjerne kontakt med bv også slik at de kan få satt inn tiltak slik at tantebarnet ditt kan få en god oppvekst uten trusler og vold. Disse foreldrene trenger cos kurs. 

Anonymkode: 89ac2...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Er det såpass? Altså jeg ser jo dette med egne øyne, ganske ofte. Sønnen hennes gjør noe han ikke får lov til, ler og hører ikke på mora si. Hun sier "nå stopper du, skal jeg slå deg?" og tar han i armen, og han begynner å gråte. Jeg vet jo ikke om det gjør vondt, men han virker som en gutt som har det bra. At barnet mitt kom og sa dette til meg idag, var veldig ubehagelig. Som om det var en sannhet for henne.. Tanta hennes har sagt seg flere ganger foran meg, aner jo ikke hvor ofte hun har sagt det bak ryggen min.. 

Anonymkode: 62d1a...53c

Det du beskriver er mishandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg sitter å lurer på nå er om du i det hele tatt bryr deg om tantebarnet ditt. Du skriver her at du vet at hen blir fysisk og psykisk mishandlet og du gjør ikke en dritt for å hjelpe hen! 

Regner med du vet hvilken helsestasjon tantebarnet ditt tilhører. Ta kontakt med helsesøster der og fortell henne alt. Ta gjerne kontakt med bv også slik at de kan få satt inn tiltak slik at tantebarnet ditt kan få en god oppvekst uten trusler og vold. Disse foreldrene trenger cos kurs. 

Anonymkode: 89ac2...eb1

Hei, en stund siden jeg har vært inne her og ser jeg har fått en del svar. Jeg har helt ærlig ikke visst hva jeg skal tro. Han har det tilsynelatende fint, og han har ingen blåmerker. Jeg tror mye er tulleslåing, men tviler ikke på at hun har vært hardhendt i noen situasjoner.. Fordi han har begynt å gråte noen ganger, men det kan rett og slett være fordi han blir fysisk hentet fra en farlig situasjon som han ikke får lov til. Jeg har ikke noe annet grunnlag enn det hun sier, og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro, for jeg er ikke der 24/7. Det jeg faktisk vet, er disse tingene som hun sier, som jeg er helt uenig i, og påvirker barnet mitt. 

 

Anonymkode: 62d1a...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...