Gå til innhold

Elsykkel frastjålet. Må jeg regne med å ikke få den tilbake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble frastjålet en elsykkel som sto låst utenfor et kjøpesenter. Jeg har rammenummeret og den er registrert i sykkelregisteret. Er det stor sjanse for at stjålne sykler som er registrert der kommer til rette igjen? Jeg kommer til å anmelde, men vet ikke om politiet prioriterer sånne saker. Jeg kommer så klart til å ta den tilbake om jeg skulle få øye på den et sted, men kan sykkeltyven bli sint og lage helvete for meg da?

Flere som har opplevd dette? Fikk dere sykkelen tilbake eller måtte dere innse at dere aldri kom til å få den igjen? Jeg har også forsikret sykkelen.

Anonymkode: 1b7e3...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligheten for at du får den tilbake er ikke null, men det er usannsynlig. 

 

Anonymkode: 98085...3a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

Bør undersøke hittegodsavd. hos polititet og falcken.      Såg nyleg at falcken hadde overfylte lager i Trondheim med stjelte sykler.   Folk flest noterer i nok kkje rammenr. /tar bilde av sykkelen.     

Har du bilde av sykkelen kan du legge det ut "sakna sykkel "  i en lokalavis, eller FB.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hold øye med Finn og andre salgs steder. 

Anonymkode: 0b77d...5dd

Dette. Flere eksempler i det siste på at tyven legger ut stjålne sykler på Finn. Hvis politiet har kapasitet, kan de bistå deg hvis du avtaler et møte med selgeren.

Anonymkode: ec39d...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har de greid å finne tyven på overvåkningskamera. Vekteren har kommet i kontakt med han, og han lovte å levere sykkelen tilbake i løpet av kvelden. Men begynner å tvile nå. Kan jo hende han bare sa det fordi vekteren snakket med han, behøver ikke nødvendigvis å bety at han hadde tenkt å levere den tilbake. Også tar han sikkert sjansen på at ikke noe mer kommer til å skje. Synsing fra min side.

vet det finnes større problemer. Men er veldig glad i sykkelen min.

Anonymkode: 1b7e3...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig at ham bare sa det, men ikke mente det? Tror neppe han er redd en vekter.

Anonymkode: 1b7e3...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...