Gå til innhold

Hvor lang tid som kjærester før der ble samboere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 uker. Forlovet oss etter 6 mnd, og giftet oss 3 mnd etter det. Vært gift i 10 år om noen måneder. 😊

Anonymkode: 16521...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1,5 måned. Vi har bodd sammen snart 17 år.

Vi var så unge så om det hadde gått til helvete så hadde vi bare flyttet hjem til foreldrene våre. Men det kjentes så rett, og vi har ikke angret på at vi tok sjansen.

Anonymkode: daecc...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer 1: Etter to måneder. Holdt i fem år, og er glad vi flyttet sammen raskt. Det var hyggelig å være nyforelsket når man kjøpte interiør etc. 

Samboer 2: Etter ett år. Det var forferdelig fra første stund, han forandret seg helt da vi flyttet sammen. 

Anonymkode: f63f1...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk to år før vi flyttet sammen. Nå har vi vært sammen i 9 år, gift i 2 og har ett barn sammen. 

Anonymkode: 9766c...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var tidlig i 20-årene, ingen av oss hadde hatt kjæreste før, ble samboere etter 3 mnd. Vi er gift, har 3 barn og er sammen på 9-året nå 😀 Vi har et fantastisk forhold!

Men, jeg hadde jo alltid sett for meg å date i minst 1 år før jeg ble sammen med noen offisielt og være kjærester i minst 2 år etter det før vi flyttet sammen 😂 jaja 😂 

Anonymkode: 8c0d9...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble sammen når vi var 21 og flyttet sammen etter ett år. Vi leide sammen i flere ulike land og byer mens vi studerte ferdig og jobber, i til sammen 7 år, før vi fant ut hvor vi skulle bo fast, og kjøpte bolig. Så fikk vi to barn :) 12 år og det går veldig bra :) 

Anonymkode: f5f09...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 måneder ca. Kanskje litt raskt for noen, men jeg tenker at det er bedre å finne raskt ut at man ikke passer til å leve sammen eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3 år om jeg ikke husker feil. 

Vi var ofte hos hverandre men vi bodde ikke sammen. Har nå hvert samboere i 6 år ca. 

Anonymkode: e8fc9...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal flytte sammen nesten sommer, etter to år med avstandsforhold. Hadde situasjonen vært annerledes, hadde vi nok bodd sammen allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre uker 😅 Fant vel ut at om det ikke gikk så var det like greit å finne ut av det med en gang. Det er 11 år, ett bryllup og to barn siden så kan trygt si det var vellykka :) 

Anonymkode: 814bf...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var sammen i 2 år før han flyttet inn til meg. Men her var det barn i bildet så viktig å bli godt kjent først. Vi var da 21 og 22 år. Nå har vi vært sammen i 12 år og har en baby og en 2 åring sammen 😊

Anonymkode: 52fe4...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Offisielt kjærester i 11 måneder, kjent hverandre siden begynnelsen av juli i fjor :) Ble samboere forrige helg :laugh:

 

Anonymkode: 3b6c0...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvor lang tid tok det? 

Fordeler og ulemper med rask og langsom utvilkilng i forholdet? 

 

Anonymkode: fbcbb...db8

med exen flyttet vi sammen etter 7 måneder. burde aldri skjedd. nå har jeg vært med min nåværende i over et år og jeg ville ikke tenkt på å flytte sammen enda

Anonymkode: cd1e6...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 mnd. Bodde 1 times kjøring unna hverandre, min kjære kom rett fra utenlandsstudier da vi møttes, og bodde midlertidig hos foreldrene som 26-åring, så i stedet for å se etter egen bolig i samme by som meg, var det bedre å flytte til meg.

Nå har vi vært sammen i 9 år, har bodd på nytt sted i 3 år og skal gifte oss neste år etter 10 år sammen.

Anonymkode: 1c510...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flyttet offisielt sammen etter ca 7 måneder var det vel? Etter ca 10  mnd, solgte han leiligheten, da hadde vi prøvd å bo sammen en stund. Det er nå et og et halvt år siden, føler det gikk veldig bra for oss :)

 

Anonymkode: 5c6b3...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...