Gå til innhold

Hvor lang tid som kjærester før der ble samboere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hvor lang tid tok det? 

Fordeler og ulemper med rask og langsom utvilkilng i forholdet? 

 

Anonymkode: fbcbb...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo an på mange faktorer. Selv var vi bare 17 år da vi traff hverandre, så vi ble ikke samboere før etter 2 år. 

Anonymkode: 6e956...c6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 måneder - det passet for oss. Vi gifter oss imorgen, dagen før vi har vært sammen i to år. 

Anonymkode: 91064...193

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7 måneder - det passet for oss. Vi gifter oss imorgen, dagen før vi har vært sammen i to år. 

Anonymkode: 91064...193

Gratulerer ❤

Anonymkode: 6e956...c6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7 måneder - det passet for oss. Vi gifter oss imorgen, dagen før vi har vært sammen i to år. 

Anonymkode: 91064...193

Gratulerer og til lykke med dagen! ❤️

Husk å slapp av og nyte dagen! Den går kjempefort... 😉

(Og skal du ha brudekjole og bukett, så hold buketten i navlehøyde!!!! 😬 )

Anonymkode: d9d1f...ea5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble kjent i november, offisielt kjærester i februar, kjøpte leilighet sammen i mai, overtok denne i august.

Vi er i midten av tjueårene. For noen høres dette sikkert ut som at det gikk altfor fort unna. Det har gått veldig fint for oss 😊

Anonymkode: 1e7aa...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel 7 mnd her også. Kjøpte oss hus sammen 1,5 år etter vi ble samboere. Jeg er klar over at enkelte kanskje mener vi er for raske, men det føles rett. Jeg har vært i nok forhold til å vite med absolutt sikkerhet at det er dette jeg vil. Har ikke angret ett eneste sekund.

Anonymkode: 4eba5...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble kjent i november, offisielt kjærester i februar, kjøpte leilighet sammen i mai, overtok denne i august.

Vi er i midten av tjueårene. For noen høres dette sikkert ut som at det gikk altfor fort unna. Det har gått veldig fint for oss 😊

Anonymkode: 1e7aa...ab0

Det har gått fint i en måned, eller misforstår jeg nå?

Anonymkode: 6e956...c6d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel 7 mnd her også. Kjøpte oss hus sammen 1,5 år etter vi ble samboere. Jeg er klar over at enkelte kanskje mener vi er for raske, men det føles rett. Jeg har vært i nok forhold til å vite med absolutt sikkerhet at det er dette jeg vil. Har ikke angret ett eneste sekund.

Anonymkode: 4eba5...3b6

Så lenge man har bodd litt sammen før man kjøper sammen, tenker jeg at det er greit. 

Anonymkode: 6e956...c6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært samboer en gang (10 år) det holder for meg. Heretter blir det særbo.

Anonymkode: 1be97...c28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen i 1,5 år uten å bo sammen. Flyttet så sammen, og er samboere på andre året nå.

Anonymkode: f989e...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi flyttet sammen etter 9 mnd og har nå bodd sammen i 1,5 år. Han er 25 og jeg er 21. 

Funker kjempebra! 

Anonymkode: d04ee...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi ble hva er litt uklart, men jeg tror jeg kan si at vi hadde kjent hverandre i 2 mnd, følt oss som kjærester nesten like lenge, jeg skulle flytte og han ble med på lasset. Vi ble offisielt kjærester på SoMe 3 uker etter vi hadde flyttet sammen.

Jeg ble spurt et par ganger av bekjente på gata om jeg skulle flytte til den nye leiligheten alene, og jeg bare øøøøøøh. 😂

Det var i april/mai og det går skikkelig bra☺ han er en god mann. Vi har begge hatt samboere før, og er var på feilene vi gjorde den gang, for å ikke gjenta. Så vi samarbeider godt, har aldri utvekslet vonde ord eller hatt dårlig stemning.

Anbefales, med mindre en har hatt for vane å gå etter dårlige menn. Da må en passe seg mye mer og bruke god tid. 

Anonymkode: 388d4...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mnd etter vi møttes for første gang. Er godt gift, 3 barn og vært sammen i 18 år

Anonymkode: 163c3...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...