Gå til innhold

Hva tenker kvinner om maskulint mannlig undertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange damer liker jo å pynte seg i pent undertøy som fremhever deres femininitet. 

Hva tenker damene om menn som fremhever sin maskulinitet? Synes det vanskelige er å balansere det å fremheve det maskuline uten å fremstå som komisk.  Noen som har noen tips?

Her er noen bilder fra reklame jeg fikk fra Kvinneguiden.

SH062-10_002_a1226797-8230-4ba9-bfcf-cfe

SH062-10_005_8d8d08d9-858d-44fa-832c-1aa

SH062-10_007_f5c740fa-9c70-4840-95a8-b2f

 

 

Anonymkode: f4fdb...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at om jeg ble med en fyr hjem og han hadde på sånt undertøy i fult alvor, så hadde jeg gjennomført knullet jeg kom for og så latt det være med det. 

Bare ha på en boxer uten bremsespor og tørre tisseflekker, det holder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke å fremheve sin maskulinitet. Det er å se ut som en usikker tulling som ikke selv har tro på sin maskulinitet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så latterlig ut 😂 minner om noe man bruker i kampsport 

Anonymkode: 26187...36a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er de greiene på siden av lårene?? 😨

Fyren har jo strøken kropp, men de greiene der? Ødelegger hele figuren jo! Også de trykk-knappene da, gir assosiasjoner til alt annet enn sexy klær, mer sportsbag eller lignende.

Rene klær som sitter bra og passer til mannen som har dem på, er sexy nok. De skal uansett av.

Anonymkode: b9f2b...cee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I prinsippet er jeg ikke negativ til det, men akkurat den der synes jeg så tøvete ut.

Anonymkode: 88698...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

I prinsippet er jeg ikke negativ til det, men akkurat den der synes jeg så tøvete ut.

Anonymkode: 88698...d95

Takk, som jeg skrev i åpningsinnlegget så er det ikke så lett å finne maskulint undertøy som ikke går så langt at det fremstår som komisk. Så har du noen eksempler på maskulint undertøy som du ikke synes fremstår som "tøvete"?

TS

Anonymkode: f4fdb...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange damer liker jo å pynte seg i pent undertøy som fremhever deres femininitet. 

Hva tenker damene om menn som fremhever sin maskulinitet?

Mange kvinner føler seg tvunget til å gå i undertøy de ikke føler seg komfortable i, fordi det liksom blir sett på som "pent", "sexy", "feminint". 

Jeg har ikke lyst å påtvinge menn det samme! Så gå i boxere/truser/whatever dere føler dere komfortable i. (Det er lov å unngå masse hull i undertøyet da)

Anonymkode: 8c809...ae6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser like dumt ut som bleikfeite overvektige kvinner i blondestring.

 

Anonymkode: aec5d...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeh nei... Når menn "prøver for hardt" er det like kleint som om damer gjør det.. Hva er galt med en helt vanlig boxer som sitter pent og ikke er utvasket liksom? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carrot said:

eeh nei... Når menn "prøver for hardt" er det like kleint som om damer gjør det.. Hva er galt med en helt vanlig boxer som sitter pent og ikke er utvasket liksom? 

Men sånn elefantunderbukse hvor man kan putte snoppen sin ned i snabelen da? Det må da være ganske stilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, neitakk. 

Calvin klein boxere og den typen er mer enn bra nok for min del. Så lenge boxeren ikke har 20 ulike farger eller er spygrønn så er jeg fornøyd. 

Anonymkode: 1bef1...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt at fyren bør slutte å se på Spider-Man og andre superhelt filmer 🤣🤣🤣

Anonymkode: bd385...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tenkt at fyren bør slutte å se på Spider-Man og andre superhelt filmer 🤣🤣🤣

Anonymkode: bd385...353

Ironman-boxer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Akhenaton said:

Hehe, er det virkelig noen som i fullt alvor tar på seg det der? Seriøst?

Jeg vet ikke om noen bruker slikt undertøy, fikk det kun opp som reklame. Samtidig var jeg litt nysgjerrig for om det fantes noe maskulint undertøy som kvinner likte. 

5 minutter siden, Akhenaton said:

Men sånn elefantunderbukse hvor man kan putte snoppen sin ned i snabelen da? Det må da være ganske stilig. 

Eventuelt en mannlig versjon av Push Up BH hvor mannen ser ut som han er litt mer velutstyrt enn det han er?

TS

Anonymkode: f4fdb...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Akhenaton skrev:

Men sånn elefantunderbukse hvor man kan putte snoppen sin ned i snabelen da? Det må da være ganske stilig. 

😂 slik?  Link herregud jeg hadde ikke klart slutte le.. 

9b4c7538-b845-4169-bd40-f815f2d3f0b8.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig

Må si jeg ble litt svak i trusen når jeg så et bilde av en røff og veltrent mann i et par maskuline bukser, litt sånn militæraktig, men ikke kamuflasjefarger, hvor han også hadde en slags skinnharness på overkroppen. Utstrålte veldig røff maskulinitet. Men det må kle mannen, ikke hvilken som helst mann som kan ta den på og bli tøff/attraktiv. 
Men undertøy...? Nei, det blir liksom bare et plagg som er der.. syns bildet var teit, hva er paddingen på lårene ment for? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...