Gå til innhold

Har du fått skyggestreker før, og var du gravid eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan så den ut? Fikk du negative tester etter? Var du gravid eller ikke?

 

Pga mensen som ikke kom tok jeg en test bare for å være sikker. Der var det en veldig svak strek, som jeg ikke skjønte meg på. Tok en til dagen etter, den var negativ. Og en siste i dag bare for å være sikker, for jeg skal på vinkveld i helga. Og IGJEN kom det en slags svak svak strek. Den er også like tjukk som den sterke streken. Men ikke så fargerik. 

Vi er ikke prøvere, og jeg bruker p-piller. Får alltid mensen til samme tid i den pillefri uka. 

 

(Er ikke negativ til barn altså, vi bare prøver ikke hvis noen lurer)

Anonymkode: cf2ea...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg ut bilde av testene? Tar du testene med morgenurin? Hvilke tester bruker du? Noen tester har høyere sensitivitet enn andre, ville tatt en tidligtest. Hørt mye rart om RFSU, så ville nok prøvd en annen type om det er den du har brukt nå.

Anonymkode: d7c1a...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Jeg har fått veldig svak strek som aldri utviklet seg, og mensen kom til ventet tid eller litt senere. Og jeg har fått veldig svak strek og vært gravid. Da hadde jeg vært utålmodig og testet tidlig, og ble streken gradvis sterkere.

 

Anonymkode: ee931...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se noe farge. Men det er veldig forvirrende! Vet ikke merket, det er strimletester. Har brukt slike før, men aldri opplevd maken. Er vel første gang for alt. 

Hadde jeg vært gravid ville det nok vært ganske tidlig nå. Så får bare vente en uke og teste igjen. Hvis den er blank da er det ikke tvil! 

ts

68B410B4-CD3E-4E6A-90C6-D0443973C359.jpeg

Anonymkode: cf2ea...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser absolutt streken. Ville prøvd med en digital om noen dager for sikkerhetsskyld. 

Anonymkode: b39c7...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...