Gå til innhold

clearblue eggløsningstest gravid


Tussilussi86

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men nå var jo ikke testen positiv engang, så tror du burde vente med jubelropet.

Anonymkode: 2fad5...a42

Nei juble tør jeg absolutt ikke 🙊 Bare kjenner igjen så mange tegn fra forrige svangerskap, men det kan jo være at jeg kjenner så godt etter også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Tussilussi86 skrev:

Nei juble tør jeg absolutt ikke 🙊 Bare kjenner igjen så mange tegn fra forrige svangerskap, men det kan jo være at jeg kjenner så godt etter også.. 

Håper selvfølgelig at det klaffer for dere 🙂

Anonymkode: 2fad5...a42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper selvfølgelig at det klaffer for dere 🙂

Anonymkode: 2fad5...a42

Tusen takk 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 19.9.2019 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Og du har ikke brukt eggløsningssprøyte på noen av forsøkene? Trodde bare det var vanlig å bruke. 

Anonymkode: 2fad5...a42

Jeg har et par inseminasjonsforsøk i Danmark bak meg (også lesbisk), og på den klinikken jeg går på settes det ikke sprøyte med mindre man har problemer med å time/finne eggløsning. Jeg har veldig regelmessig syklus og finner eggløsning på ca forventet dag i måneden med el-tester og temping bekrefter at egget har sluppet.  

Spurte min norske gynekolog hjemme (i forbindelse med fertilitetsundersøkelse) om det ville øke sjansen for graviditet med sprøyte. Det mente hun det ikke ville gjøre for de som har jevne sykluser og fant eggløsningen lett selv.  

Anonymkode: 4abb3...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...