Gå til innhold

Gir dette et dårlig inntrykk av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har holdt på med en i 3 uker. Så gikk en i nær familie bort. Jeg har slitt med mitt eget en stund, og at dette gikk så fort og i tillegg til situasjonen ble det litt mye til meg. 

Prøver likevel å være der for han. Dro til han i gårkveld, og møtte hele slekta som satt rundt et bord og spiste. Skulle si kondolerer, men ble så nervøs at jeg klarte kun å hilse og si navnet mitt. Hadde hatt masse angst den dagen og var helt ute av meg. 

Fikk sagt det til de nærmeste dagen etter, under roligere forhold der vi også fikk snakket litt sammen, isteden for å slenge ut en «kondolerer» rundt et bord i en kaotisk matsituasjon. 

Hva synes dere om dette? Ble det rart at jeg ikke sa det med en gang, eller ble det mer riktig å ta det på et roligere og ryddigere tidspunkt?

Anonymkode: 9769a...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 19.9.2019 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Slapp helt av, høres ut som du har oppført deg helt greit. 

Anonymkode: 97243...3d5

Jeg er kjemperedd for at de følte det var respektløst at jeg ikke sa noe..

Anonymkode: 9769a...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenker noe over hva som blir sagt ved en sånn anledning. Du hilste, du presenterte deg - det er det viktigste. Dessuten har de helt andre ting å være opptatt av nå. Om noe ville jeg kanskje stusset litt på hva du gjorde der, i min verden er en familiesamling rett etter et dødsfall er et merkelig tidspunkt å introdusere et så rykende ferskt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daria skrev:

Ingen tenker noe over hva som blir sagt ved en sånn anledning. Du hilste, du presenterte deg - det er det viktigste. Dessuten har de helt andre ting å være opptatt av nå. Om noe ville jeg kanskje stusset litt på hva du gjorde der, i min verden er en familiesamling rett etter et dødsfall er et merkelig tidspunkt å introdusere et så rykende ferskt forhold.

ENIG! Jeg hadde ingen planer om å bli med dit den kvelden, det kom veldig brått på og føltes helt feil.. 

Anonymkode: 9769a...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...