Gå til innhold

Hjelp hos gynekolog


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har forsøkt å bli gravide i over et halvt år. Jeg har ureglemessig mensen og jeg føler på meg at noe er galt. Jeg har vært hos en lege som var lite forståelsesfull og ganske arrogant, følte hun gjorde narr av meg og det var en skikkelig ydmykende opplevelse. Er det noen som har opplevd liknende? Har dere tips til en flik og god gynekolog? Jeg bor på Østlandet i nærheten av Kongsberg. 

Anonymkode: 6606b...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste private klinikker er kjempe greie og behjelpelige. Jeg ville heller oppsøkt gynekolog en gang for mye enn for lite, gjerne et par dager etter mens. 

Min gynekolog har et lite privat firma, er supergrei og tilgjengelig så og si 24/7. Ingen spørsmål er dumme og han har alltid et svar. 

Anonymkode: 0981b...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos fastlegen.. ville ikke henvise meg til gynekolog. jeg tror jeg skal sjekke om jeg kan gå privat. tar gjerne imot anbefalinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trine999 skrev:

Jeg var hos fastlegen.. ville ikke henvise meg til gynekolog. jeg tror jeg skal sjekke om jeg kan gå privat. tar gjerne imot anbefalinger:)

Hvis du ikke er over 35 år så gjorde fastlegen din helt rett. Han skulle selvfølgelig ikke vært arrogant. Vil du sjekke deg før det har gått et år må du gå privat og betale selv.

Anonymkode: f8fd0...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...