Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært i forhold? Og elsker dere hverandre like mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har dere vært i forhold? Og elsker dere hverandre like mye? Forsatt glad i hverandre?  Forsatt like mye kjærlighet?

Anonymkode: 3901f...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært sammen i 5,5 år og jeg elsker han iallfall. For lun del kjennes det som om kjærlighet blir dypere med tiden.

Anonymkode: 49ce7...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i snart 20 år og vi er fremdeles veldig gla i hverandre. Vi er ikke forelsket lengre, men spenningen mellom oss er der fremdeles og hvor intenst det er går i bølger. Det gode nå er tryggheten, fellesskapet vi har sammen og at vi fungerer sammen i både oppturer og nedturer. Vi har opplevd så mye sammen og kjenner hverandre ut og inn. Vi er hverandres beste venner samtidig som vi er kjærester og det er en utrolig deilig følelse.

Anonymkode: 546f7...57c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 år. 

Følelsene har utviklet seg, og endret seg. Blitt dypere. En kombinasjon av at vi er hverandres nærmeste familie, og kjærester, som er helt fantastisk å føle på. Så kan helt sikkert si jeg er mer glad i han enn noen gang, og største frykten i livet er å miste han. 

Har ikke gått en dag der vi ikke ser for hverandre livet uten den andre. Selv om hverdagen tar oss i perioder, og det er mindre nærhet, så er den grunnleggende følelsen av hvor sikre vi er på hverandre alltid der. 

I perioder der vi er flinke på datenights og helgeturer føler jeg også på forelskelsen og kriblingen, selv om den er annerledes enn i begynnelsen. 

Anonymkode: 21078...5c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år🙂 det er mer avhengighet, sterkere savn og dypere redsel for å miste. Mindre forelskelse, men vil påstå sterkere kjærlighet🙂

Anonymkode: 4a326...cd9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den tredje

Hmm... mer enn 5-7år gift i litt over 2. 

 

Partnerskapet og forholdet blir sterkere for hver dag. Hmmm... ellers er jeg ikke tanke leser, men følelsene mine er absolutt til stede og de er voksende. 

 

Hmm.. vi har ikke noen former for avhengighet, ansvarbinding, eller sånne ting. Og vi vokser i vanskelige, tøffe og tunge situasjoner. Noe jeg lurer på hvordan vi får til.... og noe jeg lurer har en begrensning? Jeg finner det litt sykt at det har utviklet seg så kraftig i en positiv retning selv om vi har våre åpenbare svakheter... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 år nå. Nei, jeg elsker han mer jo lengre vi er sammen. 

Men jeg har aldri opplevd å være forelsket, så om folk kaller den kortvarige besettelsen for kjærlighet så skjønner jeg jo at folk blir mindre glad i hverandre etter hvert.

Anonymkode: ef2f7...255

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har aldri opplevd å være forelsket, så om folk kaller den kortvarige besettelsen for kjærlighet så skjønner jeg jo at folk blir mindre glad i hverandre etter hvert.

Anonymkode: ef2f7...255

Jeg svarte over, 17 år med mannen. 

Om man ikke har følt på forelskelse er det jo bare vanvittig trist. 

Jeg er ærlig på at det ikke kribler kontinuerlig, slik som i begynnelsen. Ofte dominerer hverdagen og det praktiske. Men om jeg ikke kjente sommerfugler og kribling fra tid til annen ville det vært et stort savn. 

Anonymkode: 21078...5c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 år. Han var ganske forelsket i meg, men jeg klarte aldri å bli skikkelig forelsket i ham. Jeg fikk dårlig samvittighet og gjorde det slutt. 

Anonymkode: 6b4ee...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 mmd. Gjensidig betatt så langt ;) Har vært i lange forhold før. Har vel elska høyest alle jeg har vært med. Jeg har veldig stabile følelser.

Anonymkode: b0a37...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år sammen. Elsker han mer enn noen andre, men forholdet er litt opp og ned.Derimot kan jeg innerst inne ikke se for meg livet uten han:hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Jolene skrev:

10 år sammen. Elsker han mer enn noen andre, men forholdet er litt opp og ned.Derimot kan jeg innerst inne ikke se for meg livet uten han:hjerte:

Husker jeg så noen bra råd og innsikt fra deg i hvordan det er å være sammen med en introvert, det var hjulpet mitt forhold MYE. Takk  for at du deler❤

Anonymkode: c3354...845

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 år. Elsker ham mer enn noensinne, og føler meg intenst forelsket i ham med sommerfugler i magen og stjerner i øya flere ganger i uka (ekstremt etter sex.. 😜). 

Men vi har jo bare såvidt begynt da. ❤️

Anonymkode: 53f1a...e7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg så noen bra råd og innsikt fra deg i hvordan det er å være sammen med en introvert, det var hjulpet mitt forhold MYE. Takk  for at du deler❤

Anonymkode: c3354...845

Åh, tusen takk❤ Dette var rørende å lese! ❤ Bare hyggelig forøvrig:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært i forhold? Og elsker dere hverandre like mye? Forsatt glad i hverandre?  Forsatt like mye kjærlighet?

Anonymkode: 3901f...e58

Vært sammen i 14 år, gift i seks. Er 34 år begge to, og har ett barn på fire. Elsker hverandre over alt, og kunne virkelig ikke hatt det bedre ❤❤❤

Anonymkode: 50f5d...321

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...