Gå til innhold

Angst av forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mine råd er å gi deg selv tid (være singel) . Vær alene og sammen med venner og familie, folk som du bryr deg om og som bryr seg om deg. Snakk gjerne med en psykolog! Bruke tid på å bygge deg opp igjen. Skriv en liste over ting som gjør deg glad, og som gir deg positiv energi. Gjør disse tingene. Finn roen og tryggheten i deg selv. 

Jeg holder fortsatt på med dette. 6 mnd etter bruddet klarer jeg å konsentrere meg om å lese en bok. Stor lykkefølelse 🙈😂 Våkner om morgenen ganske så glad, og har energi til å jobbe fullt igjen. 

Har tenkt å reise på kanotur og gå på soppkurs. 

Nå er jeg fornøyd med å være alene, og tenker at om det dukker opp en mann jeg liker, så er der greit, men jeg leter ikke etter noen. 

Masse masse lykke til videre ❤️ Heier på deg!! 

Anonymkode: bcd80...a1e

Jeg blir bare sint for at dette plager meg enda.. er TO år siden, og enda våkner jeg opp som i et mareritt hver dag, føler meg skamfull og ekkel, har null energi til ting jeg likte før, et jeg med venner føler jeg meg bare annerledes og dårlig, og yter ikke 10% av hva jeg gjorde før i noen sammenhenger føler jeg. Og det SINNET overfor meg selv og alt dette, ligger som et teppe over meg. Har også mye fysiske reaksjoner som sitter, så jeg føler hele livet mitt vil bli preget av dette her..

Anonymkode: 9b970...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Familytree
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får også også total angst av dating og forhold. Har blitt så skremt at jeg har sluttet helt å treffe menn, og sikkert aldri kommer til å gjøre det heller.

Anonymkode: cdd85...089

Jeg forstår at du hadde dårlige opplevelser, men innesperringen vil ikke hjelpe deg å overvinne det som skjedde. Gi deg selv tid, det er riktig. I det pausen vil du assimilere tingene som skjedde og behandle forholdet, skyldfølelsen og forlatelsen. Snakk med folk som elsker deg og forstår deg. Alt blir bedre❤

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har derimot fortsatt angst for folk med utseende som ligner x'ens (skallet, mye skjegg)

Det er interessant, utviklet du et mønster av avvisning? En forening.
 
 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

soppkurs

Wow!👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er forskjellen på intuisjon og angst?? Jeg tror heller ikke jeg har følelser for denne personen jeg ser, men vet ikke om det er fordi jeg har mye jeg strever med for tiden, om det er tidligere erfaringer som kommer tilbake, om det er at det har gått for raskt (kaos i hodet), eller om drt rett og slett er at han ikke er noen jeg får følelser for (alltid vært litt betatt, men kjenner det ikke nå)

Anonymkode: 9b970...965

Angst er fryktbasert, og ofte irrasjonell. Feks. frykt for endring. Frykt for nye bekjentskaper.

Intuisjon er nå du fanger opp noe som har dypere betydning. Feks om du dater noen og du senser at vedkommende ikke snakker helt sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...