Gå til innhold

Vet menn at kvinner også blir kåte men at de ikke må få seg noe på død og liv likevel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror kvinner skulle forsøkt 1mnd med testosteronverdier som en 20 årig gutt.

Jenter som foretar kjønnskifte og får injeksjoner blir temmelig overrasket over hvordan man endrer seg.  Hun ene klarte ikke å la være å snu seg etter damene, selv om hun jobbet hardt for å unngå det:laugh:

Kåt 24/7, rastløs osv

Anonymkode: 002c6...015

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske allment kjent at kvinner også kan bli kåte. Det lærte jeg allerede som barn på barneskolen på 90 tallet når vi hadde seksualundervisning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wagner skrev:

Tror det er ganske allment kjent at kvinner også kan bli kåte. Det lærte jeg allerede som barn på barneskolen på 90 tallet når vi hadde seksualundervisning. 

Også kvinner KAN bli kåte, med trykk på kan.   Menn er klare...stort sett alltid. Jada, jeg veit at det ikke gjelder alle. Men det gjelder meg. Hadde aldri byttet ut sex mot søvn, sulten? kan sikkert vente med mat til etter sex osv. Buss, tog, kino, restaurant, utsted??  Tørr du tørr jeg....

Og jeg er godt over 40 og slik har jeg hatt det siden 14. 

Mulig jeg har testosteronverdier noe over snittet, har tenkt på det selv noen ganger. Men det er faktisk litt slitsomt å være så på. Ukastrerte hannkatter blir sjelden gamle eller feite.

Anonymkode: 002c6...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller hva mener du?

Anonymkode: 6dc72...e87

Jeg tror du tar ganske feil. Min erfaring er at det er enkelte kvinner som absolutt må få seg noe hvis de er kåte. 

Har også erfart kåte kvinner som ikke må få seg noe, men ordner opp selv. Har til og med hørt om kåte kvinner som ikke gjør noe med det. 

Snodig at du bare har hørt om de kvinnene som ikke må.... noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount

Det er så mye bedre dersom du vil ha noe, framfor ha noe.
Hverken menn eller kvinner, som ha seg noe, er et vakkert syn.
Kanskje dette er en av hemmelighetene bak statusen til modne kvinner og menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Buss, tog, kino, restaurant, utsted??

HELDIGVIS bryr de aller fleste seg om samtykke, fra alle som blir involvert i sånn. 

Ja, kvinner kan blir kåte. Noen ganger kåtere en enkelte menn. 

Anonymkode: 29af3...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...