Gå til innhold

Uteblitt menstruasjon, men litt blod under sex de siste dagene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mensen skulle starte i løpet av man/tirs/onsdag denne uken, er litt uregelmessig.. Normalt har jeg mye menssmerter i 1 uke før mens, men denne gangen kjente jeg ingenting utenom littegrann ryggsmerter og veldig ustabilt humør. På mandag kom det et par dråper rosa blod etter joggetur. På tirsdag sa samboer at jeg blødde litt under sex, men det viste ingenting på papiret når jeg tørket meg etterpå. I går var det rosa blod når jeg tørket og vasket meg etter sex, men kom aldri noe i trusa etterpå. 

Mellom dette har de altså ikke vært noe tegn til mens, verken i truse, do eller på papir. 

Tok en graviditetstest på tirsdag da jeg syntes det var rart at det ikke kom noe mer blod, men den var negativ.

Ingen blod under eller etter sex i dag tidlig. 

Noen som har opplevd noe lignende? Begynner å bli litt bekymret nå for at det skal være noe galt med meg! 

Anonymkode: 799a3...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt naturlig at syklus kan variere litt. Det er garantert ikke noe galt med deg. Slapp av..

Anonymkode: 39a2c...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt naturlig at syklus kan variere litt. Det er garantert ikke noe galt med deg. Slapp av..

Anonymkode: 39a2c...528

Hadde ikke vært bekymret hvis det ikke hadde kommet noe blod i det hele tatt enda, normalt med litt forsinkelser o.l. 

Men er det virkelig normalt at det kun kommer litt blod under samleie, og absolutt ingenting ellers i flere dager? 

Anonymkode: 799a3...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig rart ut! Ville tatt en tur til lege/gynekolog å fått sjekket opp i det, merkelig å bare blø mens du har sex og ingenting ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...