Gå til innhold

Hipster musikk på nettet er den værste typen musikk


Kallis92

Anbefalte innlegg

Lav energi

Foretrekker angst edgy tidlig 2000 musikk

Hipstere kan ikke skape eller lage energi. Er objektivt dårlig musikk bare.. ikke for å nevne kles stil og holdning. Det er ganske objektivt dårlig hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vet ikke hva disse typene musikk er. Men vi har alle forskjellig smak. Og så er vi så heldige nå at vi trenger ikke bare å høre på NRK radio, vi har hundre radiokanaler, millioner av sanger på spotify og youtube osv. Så det er jo ingen grunn til å høre på ting du ikke liker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på som mener med hispter musikk på nettet, men den verste og dels uunngåelige musikken man blir utsatt for, er jo helt klart den typen popmuzak de spiller i klesbutikker. Mulig tanken er at det skal få en til å handle mer, men for min del fører det bare til stadig mer hullete sokker og slitne skjorteermer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Luna Llena skrev:

Har du eksempler, skjønner ikke hva du mener.

Adele - Hello

Noe i den duren. Der det høres ut som de prøver å etterligne arabere med "sår i stemmen musikk.. men glad stemning" men med mindre energi av en eller annen merkelig grunn.

Ikke at jeg er direkte fan av slik arabisk musikk heller.. tror det er litt sånn enka i sammenheng at det er litt smule kulturelt i det... men bare ikke direkte noe for meg.

Vel ved unntak av denne OSTen. Fordi den er syk bra!

 

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adele er "hipstermusikk?" Du kødder, ikke sant? Du skal vel rimelig langt utpå den mørkeste delen av Toten før du har sjans til å komme deg unna med den der. Det bør ikke skorte på hjemmebrenten heller. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...