Gå til innhold

Liten julegave/oppmerksomhet til et par kollegaer. Forslag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i team med 3stk. Begynte for ikke så lenge siden. Men jeg tenkte det kanskje ville være koselig å gi en liten oppmerksomhet til julaften. Skal nå ut å reise så tenkte å ha dette i bakhodet om jeg kommer over noe. Men hva kan jeg gi? Det er to damer rundt 50 og en mann på samme alder. 

Anonymkode: 87c53...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe spiselig? Jeg pleier å gi et glass syltetøy eller honning, noe godt å drikke eller konfekt til slike. Og et hyggelig kort. Trenger ikke å være mye! 

I fjor fikk jeg bivoksark, te, krydder og handlenett i ulike størrelser til jul av kollegaer, det var en skikkelig hit hos meg og blir mye brukt. 

Anonymkode: 57c33...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bør altid bære lomme -eller liten hodelykt :opplyser: 

HLR Maske eller duk og :Nikke:

Førstehjelp

Er du nærmest den som blir akutt syk eller skadet er det du som må ta ansvar og hjelpe. Din kunnskap og innsats kan redde liv. 

https://www.rodekors.no/vart-arbeid/beredskap/forstehjelp/

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sliten&kjørt52 skrev:

Alle bør altid bære lomme -eller liten hodelykt :opplyser: 

HLR Maske eller duk og :Nikke:

Førstehjelp

Er du nærmest den som blir akutt syk eller skadet er det du som må ta ansvar og hjelpe. Din kunnskap og innsats kan redde liv. 

https://www.rodekors.no/vart-arbeid/beredskap/forstehjelp/

a.

Kanskje man kunne gitt førstehjelpskurs? Noe alle bør kunne, og noe som ikke tar opp skapplass

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En konfekteske, Ferrero Roche eller håndlaget sjokolade hadde vært en kjempehit her. 

Anonymkode: ec619...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor skal du reise? Kanskje noe fin sjokolade eller konfekt fra taxfree? Eller vin om du vet at de liker det? Er du kvinne eller mann? Damene kunne kanskje likt noe fra parfymeri-delen av taxfree, en fin håndkrem eller noe. 

Anonymkode: fe7f5...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...