Gå til innhold

Giftig maskulinitet... er det ikke ironisk kvinner som lager det


Kallis92

Anbefalte innlegg

Du vet? ikke vis følelser, det er pinglete. Det er ille ikke sant?

Men om du har sex med flere og er singel, og du ikke er sammen med ei. Men du skulle møte ei. Så gråter man om de blir sur på deg. Så kaller de deg dritt og gjør narr av deg.

Vel hvor er de da :P så det er selektiv... giftig maskulinitet. Giftig femininitet tror jeg er når kvinner slenger dritt om andre jenter for å klatre på korporativ stigen for penger og slikt. Det er også en ting. Sladder, være ekkel er en ting med kvinner. Vet ikke hvorfor det ligger i blodet å snakke dritt om andre?

Men ja.

I det minste med menn er det lettere. Er de sure sloss de og juler hverandre opp og sier unnskyld neste dag. De er ikke så manipulative onde på den måten så de er objektivt bedre der : D

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Kallis92 skrev:

Vet ikke hvorfor det ligger i blodet å snakke dritt om andre?

Men ja.

Dette gjør også menn. De verste mobberne jeg har kjent har vært menn

Anonymkode: f637c...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjør også menn. De verste mobberne jeg har kjent har vært menn

Anonymkode: f637c...699

De må sikkert bo i Oslo eller være veldig feminine. Kun de jeg har følelsen av er slikt. Men ser det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er giftig maskulinitet?

Anonymkode: 3e4fb...7d0

Noe tull som puritan feminister har kommet opp med. Altså lekeslossing er en form for bond på en måte mellom venner. Det er tydeligvis ikke bra : 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kjenner ikke mange du, gjør du vel? 

Anonymkode: 8eef7...dc6

Mange venner ifra barndommen. Men å lese VG får man ikke mye venner av slikt om man gjør det kun : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misforstå. I barndommen har jeg hatt mange rollemodeller og jenter og slikt som har vært veldig kule, greie folk. Jeg bare hater de heksene bare som er i puritaner stilling som ikke klarer å se hykleriet av sin onde natur.

Jenter som er jordnære, realistiske på samme måte som alle mennesker, gutter whatever. De liker jeg. Kontroll freaks liker jeg minst.

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...