Gå til innhold

Gir jeg deg en klem, så er det gjort! (vennligst tolk!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

?🤔

Anonymkode: decb3...35e

👇🏻

1 time siden, Ellevill skrev:

Dette ble veldig fjollete.

Jeg tror du skjønner selv hva han mener. Og du poster "tilfeldigvis" under seksualitet... "Oooops!"

"Endrer det noe at han har samboer?"

 

Jeg tenker at han synes dere har en veldig intim og flørtende omgangstone, og at du inviterer til mer når du ber om en klem (noe jeg synes er merkelig at du ber om, jeg ber ikke om voksne menn om en klem slik, iallfall), og at han da føler at han beveger seg inn i farlig farvann siden han har samboer. Jeg synes du skal holde deg litt unna, han forsøker tydeligvis å "gjøre det rette".

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke "lagt meg etter han" i det hele tatt. Snakk om å bli misforstått.... 🙄

Anonymkode: decb3...35e

Jo det har du: du prøver jo regelrett og mase deg til kroppskontakt fra han. 

Anonymkode: 3de86...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det har du: du prøver jo regelrett og mase deg til kroppskontakt fra han. 

Anonymkode: 3de86...28a

Nei. Overhode ikke. Jeg spurte om en klem. Den rare reaksjonen her er fra hans side som tydeligvis ikke tør. 

Jeg er forøvrig ikke forelsket i mannen. 

Anonymkode: decb3...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo det har du: du prøver jo regelrett og mase deg til kroppskontakt fra han. 

Anonymkode: 3de86...28a

Om man ikke kan gi hverandre en klem er noe blitt riv ruskende galt. Jeg og min kone både gir og får klemmer både fra menn og damer uten at det ligger noen seksuelle tanker bak. Spesielt når TS var i en slik sårbar situasjon måtte det være helt innafor å gi en trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 911 skrev:

Om man ikke kan gi hverandre en klem er noe blitt riv ruskende galt. Jeg og min kone både gir og får klemmer både fra menn og damer uten at det ligger noen seksuelle tanker bak. Spesielt når TS var i en slik sårbar situasjon måtte det være helt innafor å gi en trøsteklem.

Så hvis din kone sier "Nei" til å gi en klem fordi hun føler at hun følelsesmessig er på gyngende grunn, og den andre mannen da insisterer eller iallfall spør igjen - og legger så mye i det at man skriver innlegg på forum - så er det likevel greit?

Endret av Ellevill
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, 911 skrev:

Om man ikke kan gi hverandre en klem er noe blitt riv ruskende galt. Jeg og min kone både gir og får klemmer både fra menn og damer uten at det ligger noen seksuelle tanker bak. Spesielt når TS var i en slik sårbar situasjon måtte det være helt innafor å gi en trøsteklem.

Selvfølgelig kan man gi klemmer til venner! Men når man vet at man er tiltrukket av hverandre( da beveger landskapet seg litt) , da kan det være lurt å holde litt fysisk avstand. 

Anonymkode: 08a0a...1a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, anser ikke en klem som utroskap uansett. Det viktigste i en slik setting er at hun er åpen med meg. Synes det nesten blir som å nekte henne å danse med andre gutter/menn siden dans kan føre til sex.

Edit. Glemte å sitere deg Ellevill, men dette var altså et svar til deg :-).

Endret av 911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 911 skrev:

Tja, anser ikke en klem som utroskap uansett. Det viktigste i en slik setting er at hun er åpen med meg. Synes det nesten blir som å nekte henne å danse med andre gutter/menn siden dans kan føre til sex.

Edit. Glemte å sitere deg Ellevill, men dette var altså et svar til deg :-).

Du forstår ikke hva jeg skriver. Jeg skal forsøke å forklare deg bedre. Mannen i TS' innlegg var tydligvis redd for at om han ga en klem, åpnet han for "forbudte følelser" og ville da gå lenger. Det er det som er poenget. Det er ikke den ene klemmen som betyr noe fra eller til.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan man gi klemmer til venner! Men når man vet at man er tiltrukket av hverandre( da beveger landskapet seg litt) , da kan det være lurt å holde litt fysisk avstand. 

Anonymkode: 08a0a...1a1

Joda, ser den, men en klem er fortsatt bare en klem. Om man er redd for at det kan eskalere bør man holde litt avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 911 skrev:

Joda, ser den, men en klem er fortsatt bare en klem. Om man er redd for at det kan eskalere bør man holde litt avstand.

Kjære vene.... Og det var det han forsøkte: Å holde avstand! Han sa jo nei!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Overhode ikke. Jeg spurte om en klem. Den rare reaksjonen her er fra hans side som tydeligvis ikke tør. 

Jeg er forøvrig ikke forelsket i mannen. 

Anonymkode: decb3...35e

Det er IKKE en rar reaksjon. Og det er ikke det at han ikke tør, det er det at han har samboer, samtidig som han er interessert i deg. Han vil ikke dyrke eller nære den interessen, og når du selv sier at du ikke er interessert i ham, så bør du holde deg (fysisk) unna. Klem kan du få av noen andre.

Kjenner at jeg har mer respekt for denne fyren enn for deg akkurat nå.

Anonymkode: 7c41d...dc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 911 skrev:

Joda, ser den, men en klem er fortsatt bare en klem. Om man er redd for at det kan eskalere bør man holde litt avstand.

En klem er IKKE bare en klem når interessen er der. Da betyr det noe, og det kan gi næring til feil følelser.

Anonymkode: 7c41d...dc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En klem er IKKE bare en klem når interessen er der. Da betyr det noe, og det kan gi næring til feil følelser.

Anonymkode: 7c41d...dc8

Huff.. det ble litt mye styr av mine kommentarer, men jeg holder fortsatt på at en klem er en klem. Om man føler noe mer stopper man med denne ene klemmen og ikke tar dette videre. Det er vel det vi diskuterer? Ja ja.. vi blir ikke enige så jeg lar det bli med det. Jeg er kanskje mer liberal og "åpen" enn mange andre her. Fint at folk er forskjellige. Det hadde vært veldig kjedelig om vi alle var like og alltid mente det samme 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic

Han ville ikke, men du trumfet igjennom en klem. (Syntes det var litt mye å KREVE noen for en klem.)

Om han vet du er interessert men ikke vil gi deg noe tilbake, enten han føler noe for deg eller ei, så betyr det at han ikke vil du skal bygge deg noen tanker om at han kan være interessert. Han vil ha avstand og at du skal forstå at det ikke vil bli noe mellom dere. Kan godt hende han fortsatt vil være venner, men vil du skal vite at det er et skille mellom vennskap og noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 911 skrev:

Huff.. det ble litt mye styr av mine kommentarer, men jeg holder fortsatt på at en klem er en klem. Om man føler noe mer stopper man med denne ene klemmen og ikke tar dette videre. Det er vel det vi diskuterer? Ja ja.. vi blir ikke enige så jeg lar det bli med det. Jeg er kanskje mer liberal og "åpen" enn mange andre her. Fint at folk er forskjellige. Det hadde vært veldig kjedelig om vi alle var like og alltid mente det samme 😊

Jeg tror ikke du nødvendigvis er mer åpen eller liberal. Det er ingen her så vidt jeg har sett som har problemer med at noen gir hverandre en klem. Men jeg tror du misforstår eller ikke forstår konteksten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ellevill skrev:

Jeg tror ikke du nødvendigvis er mer åpen eller liberal. Det er ingen her så vidt jeg har sett som har problemer med at noen gir hverandre en klem. Men jeg tror du misforstår eller ikke forstår konteksten.

OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke "lagt meg etter han" i det hele tatt. Snakk om å bli misforstått.... 🙄

Anonymkode: decb3...35e

Nettopp. Og derfor advarte han deg😀👍.

Anonymkode: dfee4...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lyst på deg, men han har samboer! Og gir han deg en klem har han krysset en fysisk grense! 

Skjønner ikke hvordan du ikke skjønner det!?

Du må se lenger enn fin egen nesetipp! Det er "bare en klem" for deg, sier du.. (tror faktisk ikke det er sant heller... Ingen ber en opptatt mann om en klem! Om det var i hans natur, hadde han gitt deg en vennskapelig klem, uoppfordret! Men igjen, nei, man ber ikke om det!)

Fra hans side er det ikke bare en klem, og han har vett til å holde seg på "rett side"!

Anonymkode: db657...23f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har lyst på deg, men han har samboer! Og gir han deg en klem har han krysset en fysisk grense! 

Skjønner ikke hvordan du ikke skjønner det!?

Du må se lenger enn fin egen nesetipp! Det er "bare en klem" for deg, sier du.. (tror faktisk ikke det er sant heller... Ingen ber en opptatt mann om en klem! Om det var i hans natur, hadde han gitt deg en vennskapelig klem, uoppfordret! Men igjen, nei, man ber ikke om det!)

Fra hans side er det ikke bare en klem, og han har vett til å holde seg på "rett side"!

Anonymkode: db657...23f

"Bare en klem" samtidig som TS sier at de har en gjensidig tiltrekning og han har samboer....
Jeg tror at TS ser dette, men akkurat nå bare koketterer.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Postet tilfeldigvis her fordi jeg hang her. Har ikke hatt seksuelle tanker i hodet rundt dette i det hele tatt. Burde nok vært postet under vennskap og relasjoner.

Han og jeg er forøvrig gode venner og har vært det i årevis. For meg er det helt naturlig å spørre han (eller andre gode venner) litt sånn på tampen av en samtale at "får jeg en klem?", med et smil om munnen og armene utstrakt. Sånn er jeg, helt vanlig blant "mine folk" å gi klemmer. Det trenger jo ikke bety at det er naturlig for deg. 

Jo jeg burde skrevet i første innlegg at han hatt samboer. Og jeg mener seriøst om det endrer saken at det kom frem.jeg bare stusser...dette er en god venn gjennom flere år, vi møtes og prater om ting, og særlig det at jeg er lei meg. På slutten strekker jeg armene mot han og spør om en klem. For meg finnes det ikke merkelig, selvom jeg TROR vi har en tiltrekning mot hverandre. 

Hvorpå han avviser og sier at nei da  er det gjort... Er det så vanskelig å forstå at jeg undrer meg over hans reaksjon? 

Anonymkode: decb3...35e

Glad du ikke er i min omgangskrets,  høres slitsomt ut. 

Anonymkode: 4f213...40c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...