Gå til innhold

Gir jeg deg en klem, så er det gjort! (vennligst tolk!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en god mannlig venn. Vi har en usedvanlig, helt spesiell kjemi og jeg må innrømme jeg tror vi nok er tiltrukket av hverandre.

Vi snakker mye sammen. Nylig traff jeg ham tilfeldig og jeg var spesielt lei meg den dagen. Trengte litt trøst og vi pratet så fint sammen. Så sier jeg (noe jeg ikke syns var unaturlig i det hele tatt!) at "kan jeg få en klem av deg?". Hvorpå han svarer, og ser nesten litt stresset ut...."Eh, nei....det kan jeg ikke gi deg!"   Jeg begynte le litt, for jeg trodde han tullet. Men forsto jo at han mente det etterhvert. Så jeg sa "Kan du ikke gi meg en klem, altså, nå som jeg er lei meg?". Og han sa "Gir jeg deg en klem, så er det gjort!"

Jeg sa vel bare ok og at jeg måtte videre. Jeg har i ettertid grublet over dette. Hva sa han egentlig? Kan noen forklare?

Anonymkode: decb3...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ops, beklager, denne skulle da ikke i dette forumet....(var bare her jeg "hang" tilfeldigvis....sorry, har ikke noe med seksualitet å gjøre!! ) ts

Anonymkode: decb3...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og glemte å skrive at han også sa "jeg kan ikke, med god samvittighet, gi deg en klem!" Hva i huleste betyr det???

Anonymkode: decb3...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og glemte å skrive at han også sa "jeg kan ikke, med god samvittighet, gi deg en klem!" Hva i huleste betyr det???

Anonymkode: decb3...35e

Det er vanskelig å tolke det som noe annet enn at han er en sexistisk gris. 

Hen mener enten at han oppriktig tror at han ville overfalt deg, at han ville fornærmet dine «sarte sensibiliteter» ved å avsløre feks en ereksjon, eller at han tror du trenger beskyttelse fra enten han eller deg selv. 

Uansett er dette ikke noe normale oppegående folk sier til folk de ser som likeverdige. Dessverre. 

Bare å finne en ny en, Ts.

Anonymkode: 88ac8...c3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gått ut i fra at han er opptatt. 

Anonymkode: 5af68...d41

Det glemte jeg og å skrive. Han har samboer!

Endrer det saken?

Hvorfor kan han ikke med god samvittighet klemme meg? Man kan da klemme en venn?og "da er det gjort"???

Anonymkode: decb3...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er nok tiltrukket av deg og tror at en uskyldig klem lett kan føre til noe mer. Hva vet vel vi?
Du må nesten spørre han selv. Kanskje han har ekstreme grenser hva gjelder utroskap?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig

Jeg tolker det til at han er veldig tiltrukket av deg og er redd for at han ville bli tussete om han klemmet deg. 

Hadde jeg også blitt om jeg hadde god kjemi med en jeg ikke kunnet være med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JEg tolker det slik at dere er 14 år mentalt sett...

Anonymkode: 36556...a3b

"Dere"? Jeg ba bare om en klem. Helt logisk i mine øyne... Han derimot 😉

Anonymkode: decb3...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det glemte jeg og å skrive. Han har samboer!

Endrer det saken?

Hvorfor kan han ikke med god samvittighet klemme meg? Man kan da klemme en venn?og "da er det gjort"???

Anonymkode: decb3...35e

Ehhh nå tror jeg du gjør deg dum. 

Anonymkode: 30525...c36

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JEg tolker det slik at dere er 14 år mentalt sett...

Anonymkode: 36556...a3b

Denne tolkningen tror jeg også mest på.
Det normale hadde vært at han hadde gitt ts en klem og ferdig med det. Å formidle en betroelse med: "en klem, så er det gjort", er déjà vu fra barneskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Paramount skrev:

Denne tolkningen tror jeg også mest på.
Det normale hadde vært at han hadde gitt ts en klem og ferdig med det. Å formidle en betroelse med: "en klem, så er det gjort", er déjà vu fra barneskolen.

Men det var det han sa. Det kan ikke jeg noe for! Poenget er, hva sier han med det? Jeg forstår ikke hva han mener med at inn han klemmer meg så er det gjort... 

Kanskje som en her skriver da, at han ville blitt helt tussete om han hadde vært nær meg...?

Anonymkode: decb3...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble veldig fjollete.

Jeg tror du skjønner selv hva han mener. Og du poster "tilfeldigvis" under seksualitet... "Oooops!"

"Endrer det noe at han har samboer?"

 

Jeg tenker at han synes dere har en veldig intim og flørtende omgangstone, og at du inviterer til mer når du ber om en klem (noe jeg synes er merkelig at du ber om, jeg ber ikke om voksne menn om en klem slik, iallfall), og at han da føler at han beveger seg inn i farlig farvann siden han har samboer. Jeg synes du skal holde deg litt unna, han forsøker tydeligvis å "gjøre det rette".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Ellevill skrev:

Dette ble veldig fjollete.

Jeg tror du skjønner selv hva han mener. Og du poster "tilfeldigvis" under seksualitet... "Oooops!"

"Endrer det noe at han har samboer?"

 

Jeg tenker at han synes dere har en veldig intim og flørtende omgangstone, og at du inviterer til mer når du ber om en klem (noe jeg synes er merkelig at du ber om, jeg ber ikke om voksne menn om en klem slik, iallfall), og at han da føler at han beveger seg inn i farlig farvann siden han har samboer. Jeg synes du skal holde deg litt unna, han forsøker tydeligvis å "gjøre det rette".

Postet tilfeldigvis her fordi jeg hang her. Har ikke hatt seksuelle tanker i hodet rundt dette i det hele tatt. Burde nok vært postet under vennskap og relasjoner.

Han og jeg er forøvrig gode venner og har vært det i årevis. For meg er det helt naturlig å spørre han (eller andre gode venner) litt sånn på tampen av en samtale at "får jeg en klem?", med et smil om munnen og armene utstrakt. Sånn er jeg, helt vanlig blant "mine folk" å gi klemmer. Det trenger jo ikke bety at det er naturlig for deg. 

Jo jeg burde skrevet i første innlegg at han hatt samboer. Og jeg mener seriøst om det endrer saken at det kom frem.jeg bare stusser...dette er en god venn gjennom flere år, vi møtes og prater om ting, og særlig det at jeg er lei meg. På slutten strekker jeg armene mot han og spør om en klem. For meg finnes det ikke merkelig, selvom jeg TROR vi har en tiltrekning mot hverandre. 

Hvorpå han avviser og sier at nei da  er det gjort... Er det så vanskelig å forstå at jeg undrer meg over hans reaksjon? 

Anonymkode: decb3...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er interessert men satt en grense, antagelig fordi han har samboer og prøver å unngå å være et rasshøl mot henne. Kanskje du skal la være å legge deg etter en opptatt fyr? Syns ærligtalt det er dårlig av deg å drive presse grenser med vilje når du både vet at han har kjæreste, og at han kan være svak for deg. Det er ikke ok. 

Anonymkode: 3de86...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du trenger hjelp til å tolke dette. Men ikke fordi det er så vanskelig å tolke.

Anonymkode: 863a7...762

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke "lagt meg etter han" i det hele tatt. Snakk om å bli misforstått.... 🙄

Anonymkode: decb3...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...