Gå til innhold

Gift mann sier han vil tenke på meg hver dag mens han er på ferie med kona...!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Loff77 skrev:

Han har vel lyst på deg da, skjønte du ikke det?

Eh nei, er litt treg sånn....men skjønner det nå. Litt spesielt syns jeg, å si det så direkte....

Anonymkode: 3fcf9...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ha i både pose og sekk. Beste er å trekke seg ut nå.

Anonymkode: 546fa...cf8

Ja, og hvorfor høre på noe slikt når vedkommende bærer ring... 😅

Anonymkode: c1df2...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Han er en kollega. Vet han skal på ferie med kona og noen venner om et par uker. I dag spurte jeg ham litt rundt ferien, hva slags planer de hadde der de skal osv, og han sa litt om det. Jeg avsluttet samtalen med å si at han måtte kose seg da. Og han sa "Jeg kommer til å tenke på deg hver eneste dag mens jeg er på ferie". Hva sier han egentlig? Ble satt ut...

Anonymkode: 3fcf9...acc

🤮🤮🤮

Anonymkode: 19e29...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤮🤮🤮

Anonymkode: 19e29...b03

Hvorfor kaster du så mye opp?😊

Anonymkode: c1df2...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig merkelig ut at han sier noe sånn uten å ha fått noen signaler fra deg synes jeg. Enten må du ha sendt ut noe eller så mangler han totalt sosiale antenner.

Om dere har en tiltrekning til hverandre og han er i et dødt ekteskap, så er det jo mulig at han prøver å flørte. Kanskje han vil dra fra kona og bare trenger et spark i ræva.. Helt feil rekkefølge, jeg vet, selvfølgelig burde han ikke prøve seg før han eventuelt forlater kona. - Eller så er han en drittsekk selvfølgelig. 

Jeg tror du vet om dere har en tiltrekning eller ei. Tviler sterkt på at han hadde sagt noe sånn uten å få vibber fra deg.

 

Anonymkode: 6a5b5...eaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kaster du så mye opp?😊

Anonymkode: c1df2...303

Noe av det aller mest kvalmende jeg hørt på svært, svært lenge.

Anonymkode: 19e29...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, hvis dette er sant, hva svarte du da? Hvorfor spurte du ikke «hva mener du med det?» hvis det var upassende av ham?

Eller send en mld nå og spør hva han mente. Tenk, du kan få svar på spørsmålet ditt på under 5 min, i stedet spør du på et forum med folk som synser. Du vet bedre enn alle oss hva han mente. Du var der. Han vet selvfølgelig aller best. Så spør han hvis du ikke vet. VI vet hvertfall ikke. 

Anonymkode: 6a5b5...eaa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det aller mest kvalmende jeg hørt på svært, svært lenge.

Anonymkode: 19e29...b03

Takk for svar. 

Anonymkode: c1df2...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr det egentlig for deg hva han mente ? Er du interessert i mannen??? Tok du det som et kompliment og er du ute etter støtte her på KG om at han er interessert i deg?  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tutsi123 skrev:

Hva betyr det egentlig for deg hva han mente ? Er du interessert i mannen??? Tok du det som et kompliment og er du ute etter støtte her på KG om at han er interessert i deg?  

Ja, riktig.

Anonymkode: c1df2...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han mener at det er din skyld at dere er etter på prosjektet og at han må bestemme seg i løpet av ferien om du skal sies opp.

Anonymkode: 42779...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har det minste selvrespekt,burde du holde deg langt unna gifte menn.Og dermed slutte å tenke på hva han mente.Mange vil nok se ned på deg,om dette skulle utvikle seg til noe mer.Men det driter du kanskje i??  Finnes da mange flotte menn der ute,så hvorfor er det så stas med en gift en??? Er det mer pirrende kanskje med forbudte følelser.....    

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...