Gå til innhold

Gift mann sier han vil tenke på meg hver dag mens han er på ferie med kona...!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er en kollega. Vet han skal på ferie med kona og noen venner om et par uker. I dag spurte jeg ham litt rundt ferien, hva slags planer de hadde der de skal osv, og han sa litt om det. Jeg avsluttet samtalen med å si at han måtte kose seg da. Og han sa "Jeg kommer til å tenke på deg hver eneste dag mens jeg er på ferie". Hva sier han egentlig? Ble satt ut...

Anonymkode: 3fcf9...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hadde jeg ledd og sagt noe ala "Håper for Guds skyld du ikke sitter i ferien og tenker på jobb". 

Anonymkode: 30994...4fa

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å få tips til hva jeg kunne ha svart men det er for sent... Hva sier egentlig han?det lurer jeg på...

Anonymkode: 3fcf9...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vel ikke hjelp til å forstå hva han sa, to valg: han sier at han kommer til å tenke på deg fordi han er tiltrukket av deg og har ingen sosiale antenner og en stor idiot. Eller scenario 2 han sier det for å være morsom, fortsatt ingen sosiale antenner og en stor idiot. Forslag til tiltak: hold deg unna den tullingen! 

Anonymkode: 4c66f...751

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er en kollega. Vet han skal på ferie med kona og noen venner om et par uker. I dag spurte jeg ham litt rundt ferien, hva slags planer de hadde der de skal osv, og han sa litt om det. Jeg avsluttet samtalen med å si at han måtte kose seg da. Og han sa "Jeg kommer til å tenke på deg hver eneste dag mens jeg er på ferie". Hva sier han egentlig? Ble satt ut...

Anonymkode: 3fcf9...acc

Har du tenkt på at det kan ha vært humoristisk ment? Det er mye slikt som man kan si, uten at man nødvendigvis skal gå til bunns i det. Vær litt smart nå!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange tråder her på KG som ber oss forklare hva folk mener med det de sier. Ingen, i alle fall de færreste, er tankelesere. Om du vil vite hva han mener og kanskje er bittelitt interessert så sender du han en melding/snap og spør om han fortsatt tenker på deg og hva han eventuelt mener med det han sa. Ikke verre enn det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier selvfølgelig at han har følelser for deg.

Utrolig sjarmerende.

Anonymkode: 2d64b...55c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa han gifte mannen jeg holder på med å. Ringte og sendte meldinger så fort kona var borte litt, da de var på ferie sammen i sommer. Men om han vil ha meg? Nei det vet han ikke.. nå er jeg der at jeg spør meg selv, vil jeg ha han? 

Anonymkode: c33b3...c6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er en kollega. Vet han skal på ferie med kona og noen venner om et par uker. I dag spurte jeg ham litt rundt ferien, hva slags planer de hadde der de skal osv, og han sa litt om det. Jeg avsluttet samtalen med å si at han måtte kose seg da. Og han sa "Jeg kommer til å tenke på deg hver eneste dag mens jeg er på ferie". Hva sier han egentlig? Ble satt ut...

Anonymkode: 3fcf9...acc

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier selvfølgelig at han har følelser for deg.

Utrolig sjarmerende.

Anonymkode: 2d64b...55c

Ja, han sier selvfølgelig at han har følelser for deg. Og det skjønner nok du også Ts. 

Men gift mann og han skal på ferie med kona......så utrolig usjarmerende

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Har du tenkt på at det kan ha vært humoristisk ment? Det er mye slikt som man kan si, uten at man nødvendigvis skal gå til bunns i det. Vær litt smart nå!

Helt ELENDIG humor i så fall! Fysj! 

Anonymkode: 04a9c...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er en kollega. Vet han skal på ferie med kona og noen venner om et par uker. I dag spurte jeg ham litt rundt ferien, hva slags planer de hadde der de skal osv, og han sa litt om det. Jeg avsluttet samtalen med å si at han måtte kose seg da. Og han sa "Jeg kommer til å tenke på deg hver eneste dag mens jeg er på ferie". Hva sier han egentlig? Ble satt ut...

Anonymkode: 3fcf9...acc

Det var sikkert ironisk ment. 

Anonymkode: cbdc5...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig han sa det med et glimt i øyet? ;) Hender seg jeg sier slik selv ''Skal tenke på deg/dere hver dag mens jeg nyter solen i Rhodos'' :P Trenger ikke å bety at han skal tenke på DEG i den forstand. 

Anonymkode: db860...420

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ELENDIG humor i så fall! Fysj! 

Anonymkode: 04a9c...cd4

Mm-mm... Det var ikke ment som humor. Det var hverken et smil eller glimt i øyet. Han så meg rett i øynene og sa dette i fullt alvor. 

Underlig.... 

Anonymkode: 3fcf9...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke underlig. Han vil ligge med deg og slang ut denne upassende kommentaren for å lufte stemningen. Nå vet du at han er keen så når han kommer tilbake fra ferie setter han vel inn støtet tenker jeg. Bare å sette han på plass. 

Anonymkode: 18b53...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er en kollega. Vet han skal på ferie med kona og noen venner om et par uker. I dag spurte jeg ham litt rundt ferien, hva slags planer de hadde der de skal osv, og han sa litt om det. Jeg avsluttet samtalen med å si at han måtte kose seg da. Og han sa "Jeg kommer til å tenke på deg hver eneste dag mens jeg er på ferie". Hva sier han egentlig? Ble satt ut...

Anonymkode: 3fcf9...acc

Hvorfor gav du ham ikke beskjed om at han skulle gi fanden i å tenke på deg overhodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mm-mm... Det var ikke ment som humor. Det var hverken et smil eller glimt i øyet. Han så meg rett i øynene og sa dette i fullt alvor. 

Underlig.... 

Anonymkode: 3fcf9...acc

Da vet du jo hva det betyr. 

Anonymkode: 04a9c...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig han sa det med et glimt i øyet? ;) Hender seg jeg sier slik selv ''Skal tenke på deg/dere hver dag mens jeg nyter solen i Rhodos'' :P Trenger ikke å bety at han skal tenke på DEG i den forstand. 

Anonymkode: db860...420

Er også vant med den omgangsformen.

Anonymkode: 68464...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...