Gå til innhold

Hva var det første du hadde gjort dersom du vant en million?


snoren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 19.9.2019 den 22.09, Chantielle skrev:

I all verden,er det ikke greit å ha det godt økonomisk selv om man er ufør? Man er forresten ikke 'heldig' når man har blitt ufør.

Forskjell på og ha det godt og ha 20millioner. 
Har man så mye så burde man bidra ikke bare til egen lomme men gjøre en forskjell for dem som knapt har råd til mat på bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 23.21, Wagner skrev:

Jeg er uføretrygdet pga psykopati så jeg kan ikke akkurat skryte av å gjøre livet lettere for andre :fnise:

Vet du hva, jeg synes ikke noen skal komme her og prøve å gi deg dårlig samvittighet for at du har vært heldig økonomisk og lever livet selvom du ikke kan jobbe.. Kos deg, gjør det bedre ut av livet💕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.9.2019 den 0.12, En dråpe i havet skrev:

Hmm hadde feiret med en brus, så hadde jeg satt de resterende av pengene inn i et/flere aksjefond. Så hadde jeg latt de stå der i 10 år mens jeg sparte opp til mer egenkapital. Kanskje da med 1 mill + avkastning + opptjent ek ville jeg hatt nok egenkapital til å kjøpe meg min første leilighet på 10 m². :sprettoy:

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok vunnet den millionen i stillhet. Betalt ned gjelden min, spart mesteparten til boligkjøp og tatt meg en liten ferietur kanskje :)

Hadde det vært snakk om flere millioner så hadde faren min våknet dagen etterpå og sett drømmebilen sin ut vinduet og mamma skulle våknet opp til en reise på førsteklasse til den dyktigste legen i verden som kunne hjulpet henne med sykdommen hennes. 
Søskene mine skulle også fått litt av gevinsten. 

Samboeren skulle jeg tatt med på tur til Las Vegas, da dette er hans drømmeferie. 

Endret av fiskennemo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Byttet ut den bilen jeg har nå med en nyere av samme type. Kanskje også litt shopping? 

Ellers hadde det meste gått inn på sparekontoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...