Gå til innhold

Hva var det første du hadde gjort dersom du vant en million?


snoren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg arvet 11 millioner under finanskrisen, jeg kjøpte så opp 5 boliger på et tidspunkt hvor boligmarkedet hadde stupt. 

Et par år senere solgte jeg de for nesten dobbelt pris. Formuen min gikk fra 11 millioner til 20 millioner. 

Idag har jeg investert nesten alle pengene i lav risiko aksjer (investerte 19 millioner, men jeg har en buffer på 1 million i tilfelle ting går galt). Så hadde jeg vunnet 1 million ville jeg investert videre da jeg ser en avkastning på 3-5% årlig. 

Er uføretrygdet men gjeldsfri, jeg bruker trygden min til å reise verden rundt. I 2018 besøkte jeg hele 9 land.

Endret av Wagner
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått til frisøren. Vask og kur. Farget og klippet det. 

Tar meg aldri råd til frisør, og hvertfall ikke farging! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Wagner skrev:

Jeg arvet 11 millioner under finanskrisen, jeg kjøpte så opp 5 boliger på et tidspunkt hvor boligmarkedet hadde stupt. 

Et par år senere solgte jeg de for nesten dobbelt pris. Formuen min gikk fra 11 millioner til 20 millioner. 

Idag har jeg investert nesten alle pengene i lav risiko aksjer (investerte 19 millioner, men jeg har en buffer på 1 million i tilfelle ting går galt). Så hadde jeg vunnet 1 million ville jeg investert videre da jeg ser en avkastning på 3-5% årlig. 

Er uføretrygdet men gjeldsfri, jeg bruker trygden min til å reise verden rundt. I 2018 besøkte jeg hele 9 land.

Så kjekt for deg, men du som har det så romslig og godt og snakker så vel om hvor godt du har det selv om du er uføre.. 

Hva har du gjort for å bedre andre menneskers situasjon som ikke er så heldig som deg?

Intet annet imponerer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Så kjekt for deg, men du som har det så romslig og godt og snakker så vel om hvor godt du har det selv om du er uføre.. 

Hva har du gjort for å bedre andre menneskers situasjon som ikke er så heldig som deg?

Intet annet imponerer.

Jeg er uføretrygdet pga psykopati så jeg kan ikke akkurat skryte av å gjøre livet lettere for andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 million er ikke nok til å starte drømme engang. Så sier som vedkommende over meg, kjøpt ei kanelbolle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Wagner skrev:

Jeg arvet 11 millioner under finanskrisen, jeg kjøpte så opp 5 boliger på et tidspunkt hvor boligmarkedet hadde stupt. 

Et par år senere solgte jeg de for nesten dobbelt pris. Formuen min gikk fra 11 millioner til 20 millioner. 

Idag har jeg investert nesten alle pengene i lav risiko aksjer (investerte 19 millioner, men jeg har en buffer på 1 million i tilfelle ting går galt). Så hadde jeg vunnet 1 million ville jeg investert videre da jeg ser en avkastning på 3-5% årlig. 

Er uføretrygdet men gjeldsfri, jeg bruker trygden min til å reise verden rundt. I 2018 besøkte jeg hele 9 land.

 

8 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Så kjekt for deg, men du som har det så romslig og godt og snakker så vel om hvor godt du har det selv om du er uføre.. 

Hva har du gjort for å bedre andre menneskers situasjon som ikke er så heldig som deg?

Intet annet imponerer.

Er helt enig! Du bare måtte godte deg? Ikke helt svar på spørsmålet, men heller en "in your face" til de som ikke har flere millioner på konto. Kunne spart deg for å kommentere i dette feltet, her er vi drømmende og har ønsketenkninger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Wagner skrev:

Jeg er uføretrygdet pga psykopati så jeg kan ikke akkurat skryte av å gjøre livet lettere for andre :fnise:

Da skulle kanskje noen andre ha tatt seg av de millionene dine, så kanskje de hadde gått til noe godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mia00 skrev:

Da skulle kanskje noen andre ha tatt seg av de millionene dine, så kanskje de hadde gått til noe godt.

Haha tror du på denne historien? 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...