Skytte Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #6521 Skrevet 20. mai 2011 Hei hei søte damer! Føler meg bittelitt bedre idag og har vært oppe i fem timer nesten!! Har ligget mest på sofaen da men. Har hatt besøk av to venninner som akkurat har dratt. Kjempekoselig med selskap! Men nå har jeg veltet meg i seng og kjenner søvnen kommer snikende temmelig fort. Er helt gåen av ingen ting! Utrolig! Har litt murringer idag... Satser på at det ikke betyr noen ting annet enn at alt står bra til...
Gjest Delphina Skrevet 20. mai 2011 #6524 Skrevet 20. mai 2011 Murringene kan godt komme av ligamentsmerter. Trodde jeg skulle dø av mine, fordi jeg hadde så vondt. Nå ligger ei lita frøken inni der og sparker, så.. Det trenger nødvendigvis ikke være noe dumt noe. Så flott at du har følt deg litt bedre, og misunner deg for å gå til sengs så tidlig. Her var jeg på date med forloveden, hvor jeg halvsov. Så seng tidlig hadde vært flott. Dog, jeg håper for hver dag som går, at ryggen din blir bedre.
Skytte Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #6525 Skrevet 21. mai 2011 Nattens dronning! Sov en god dupp i ettermiddag før middagen. Måtte legge meg igjen etter maten fordi jeg ble så svimmel og kvalm. Men det gikk over og jeg fikk besøk igjen! Setter stor pris på alle gode venner som jeg har Ikveld har jeg vært hos svigerinna mi og klarte å strikke! Hurra! Så nå er enda en lapp til lappeteppet ferdig og jeg mangler bare tre! Jeeii! Men da jeg skulle sove måtte jeg surfe litt... Så ble jeg så grusomt sulten og har vært oppe og spist... Kl tre på natten... Ble oppringt av gubarnet mitt ikveld. Han skal spille gitar i konfen sin og lurte på om jeg kunne synge sammen med han?! Wææ!! Bittelitt kort varsel og det er noen år siden jeg drev med sang men kan jo ikke si nei da Så imorgen blir det litt øving og formen må bare være enda litt bedre! Oioioi...!! Gruer meg litt ja:) Pitte: Takk for det og velkommen hit! Teita: Thanks babe:) Delph: De kom og gikk som blaff i vinden. Tenker knøttet bare skulle minne meg på at hun eller han er der:) Så koselig med date da<3 Herlig! Jeg sover mye for tiden. Bare ikke akkurat nå midt på natta... Tamtitam:) Puppene mine har forresten eksplodert idag! De eser utover og ser unektelig stramme og fine ut Men aaaauuu så vonde!! Godt tegn tenker jeg:) Mannen må jo bare bli enda mer fornøyd når han kommer hjem til hootchie mama Har tenkt litt på dette med å bli tobarnsmamma ikveld... Lurer på hvordan snupp blir å takle det. Spes siden han er hos faren annenhver helg. Er dødsredd for at han etter hvert vil bo mer hos faren pga mas og pes med småsøsken.. Da dør jeg på meg:( Gudskjelov kan han ikke bestemme det selv! Men jeg har jo sett han med andre småbarn og han er veldig forsiktig og god<3 Det må jo bare gå bra. Men de bekymringene jeg har er mest i forhold til hvordan han vil føle seg. Det vil jo bli julefeiringer hvor han er hos faren og vi hjemme uten han:( Det stinker idag og det kommer til å stinke enda mer da... Så er det litt vanskelig å forestille seg at jeg skal klare å elske enda et barn så uendelig høyt som jeg elsker snupp. Heldigvis vet jeg at det ikke blir noe problem og at dette er helt normale tanker:) Men det er forskjellig jeg er litt spent på. Får bare håpe det går så bra som over hodet mulig. Skal prøve og forberede snupp og mannen så godt jeg kan:) Mange tanker i natten:)
Teriyaki Skrevet 21. mai 2011 #6526 Skrevet 21. mai 2011 Hei Skytte! Oi, blir nervæs på dine vegne når du sier du skal synge i konfirmasjonen! Har litt prestasjonsangst for sånt. Men det går sikkert kjempebra! Og selv om det blir en omveltning, så blir det helt sikkert en positiv omveltning for snupp å bli storebror! Alle barn har godt av å ha et eller flere søsken. Blir sikkert heeerlig å være tobarnsmamma! Og jeg skjønner tankene om å lure på hvordan man kan elske et barn så høty..Jeg lurer veldig på hvordan det blir for meg i forhold til babyen..Kommer jeg til å få ordentlig morskjærlighet? Hvem vet. Håper da det. Ha en fin lørdag!
TuttaV Skrevet 21. mai 2011 #6527 Skrevet 21. mai 2011 Godt å få luftet litt tanker her på KG Du har jo vært i situasjonen før og gjenkjenner kanskje liknende tanker fra tidligere? Kjekt å komme tilbake til for mannen! Puppene mine har blitt mye fastere og struttende, men kan ikke si de eksploderer ut av BH'en, så jeg kjenner jeg er litt misunnelig Stas å bli bedt om å synge da! Høres ut som du tar dette på strak arm
Skytte Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #6528 Skrevet 21. mai 2011 Teri: Jeg håper og tror at vi takler omveltningen bra alle tre. Men man må jo bekymre seg litt sånn i tilfelle Noen hindringer treffer vi vel på men det er vel normalt i alle hjem. Vet jo i hjertet mitt at jeg vil elske barna mine like mye, håper bare de blir å skjønne det liksom. Men jeg har aldri følt på noe slikt fra min oppvekst og vi er tre søsken så det er nok bare tøysetanker! Tutta: Joda, vet at jeg ble litt småskrullete da jeg gikk med snupp også Det hører vel med! Er utrolig glad for dagboka mi her inne, hjelpes hvis jeg skulle plaget mine nærmeste med alt Og bare vent, plutselig så er du Dolly Parton du også, hehe! Jeg bruker 85d fra før så det kan bli spennende fremover! Det er stas å bli spurt om å synge ja, veldig koselig. Og idag har vi øvet oss litt! Tror vi skal komme av med det. Er egentlig mest redd for at alle damene i familien vår skal begynne å grine for da vet jeg ikke om jeg klarer å holde meg!! Gubarnet mitt er mitt yngste søskenbarn skjønner dere. Jeg får bare se i taket:) Ble noen timer på føttene idag så nå er jeg helt utslitt. Ligger i senga og slapper av. Men fryser så inni f... Klarer ikke kle på meg sokker så føttene er istapper. Ligger å vurderer om jeg skal prøve å komme meg i badekaret... Hmmmm... Tror jeg må prøve for jeg fryser så jeg blir tullete her:(
Småkjekset Skrevet 21. mai 2011 #6529 Skrevet 21. mai 2011 Håper du får en flott kveld og at morgendagen blir strålende Skal vel ikke få deg en ticker snart da?
Kitsch Skrevet 21. mai 2011 #6530 Skrevet 21. mai 2011 Håper du har hatt en fin kveld! Badekar hørtes veldig fristende ut. Skulle gitt mye for å ha et badekar tilgjengelig!
Teriyaki Skrevet 22. mai 2011 #6531 Skrevet 22. mai 2011 Jeg stemmer også for ticker! Blir jo lettere å følge med på når vi skal hoppe for ny uke! Heldige du som har badekar!!
Teita Skrevet 22. mai 2011 #6532 Skrevet 22. mai 2011 Ja, enig med de over. Ta deg et bad og få deg en ticker Ha en fin søndag
Gjest Delphina Skrevet 22. mai 2011 #6533 Skrevet 22. mai 2011 Lurer på om du kom deg i badekaret i går, og jeg håper du koste deg oppi der, og bare slappet av. Og, jeg henger meg på resten og synes du burde få en ticker. :gjeiper:
TuttaV Skrevet 22. mai 2011 #6534 Skrevet 22. mai 2011 til ticker! Jeg heiv meg rundt og fikk ticker i slutten av uke 4 allerede jeg
Skytte Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #6535 Skrevet 22. mai 2011 Åååå så koselig med besøk fra alle damene mine Jeg kom meg i badekaret og det var veldig deilig Men jeg klarte bare såvidt å komme meg opp derfra..! Men det gikk og jeg var ikke så værst bevegelig et par timer etterpå. Men idag ble det en lang hard dag. Men utrolig koselig også Og kaloririk Hjelpes! La meg da snupp la seg halv åtte og har duppet litt og slappet av til nå. Nå har jeg karret meg opp og venter på mannen som kommer hjem om en god halvtime. Gleeeder meg Haha, ticker dere liksom Jeg har nettlyksi Dvs at jeg aaaner ikke hvordan man gjør slike innviklede ting her! Men hvis noen kan gi meg en link eller noe så skal jeg prøve. Men dere er advart: jeg er skikkelig skikkelig dårlig på sånt! Imorgen skal vi til nabobyen på sykehuset med snupp for kontroll med bihulene. Så jeg ringte føden der og lurte på om det gikk an å slenge innom og få en tidlig ul... Og det gikk det!!! Wææææ!!!!! Så nå er jeg spent... Håper de finner et bankende hjerte Blir ingen runde på meg ikveld desverre.. Skal bruke min siste energi på noen ord med mannen før jeg svimer av igjen..! Men det blir rapport imorgen så kryss fingrene! Er det forresten noen som vet om man ser hjertet på 6+0? Er seks uker i morgen.
S@va Skrevet 22. mai 2011 #6536 Skrevet 22. mai 2011 Så spennende!!!!!! LYKKE TIL!!!! Gleder meg til oppdatering!
Lucky? Skrevet 23. mai 2011 #6537 Skrevet 23. mai 2011 Så spennende! Tror det er litt tidlig, men tror også det er muligheter for at det går Lykke til
Teriyaki Skrevet 23. mai 2011 #6538 Skrevet 23. mai 2011 Oioioi! Så spennende med UL i dag! Håper virkelig dere finner et bankende hjerte, ja! Og det gjør dere helt sikkert, så framt at du er så langt på vei som du tror du er! I værste fall er du en halv uke kortere eller noe sånt, slik at hjertet ikke har begynt å slå enda.
TuttaV Skrevet 23. mai 2011 #6539 Skrevet 23. mai 2011 Hvis det stemmer at du er 6 uker, så skal man kunne se et bankende hjerte ja! Lykke til!
Skytte Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #6540 Skrevet 23. mai 2011 Jeg så bare grums, men legen og jm så et bankende hjerte Og jeg har hatt minførste kvaaalmedag idag... Vi er ibilen nå så tar runden senere:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå