Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:sjenert: Lenge siden jeg har sett bilder av S nå....
Skrevet (endret)
:klem: Endret av La Traviata
Skrevet

Tuuusen takk for alle de koselige besøkene jenter!

Er aaalt for gira til å gjøre noe som helst her nå...hørte stemmer utenfor her og oppdaget pluselig at han oppe har en takstmann her!!!!!!???

Så nå lurer jeg fælt på om de får tast på sin del av huset,hva de sier er sin del,om de skal selge,hvem kommer evt da til å kjøpe??Etc etc!!!

For det kan ikke være vannskaden de er her for å taksereda må de jo inn her også....HMMMMMM!!!!!!!!

Holder på å DØ av nysgjerrighet her jeg sitter!!!Fikk endelig lura opp vinduet så kanskje jegkan høre noe.Men så gikk de et annet sted...FFFFF!!!!!

Ellers har vi hatt en sen og trøtt morgen pga minimalt med søvn inatt.Har vært et fælt uvær med plenty vind og grinda til de oppe har dundra og banka hele natta.Altså verandagrinda.

Men har trena to nivåer med pilates nå mens Sondre har duppa så jeg er fornøyd :sjarmor:

Planene for ikveld er reker sammen med svogers!

Imorgen skal vi til byen å få gjort noen ærender!

Hvis jeg ikke rekker noen runde ønsker jeg alle sammen ei riktig god helg!

Må snoke litt mer her nå............!!

Skrevet

Hei snuppa! Håper helga er bra! Reker høres godt ut, lenge siden jeg har spist det nå...

:klem:

Skrevet

Så? Vet vi hvem som var på besøk hos naboen? :ler:

Håper natten har vært bedre og at dere har fått sovet masse... :klem:

Skrevet

Hvis det er taksering av leiligheten, kan det jo kanskje være gode nyheter for dere?

(Så lenge svigers ikke kjøper og flytter inn :ironi: )

Vitsene mine blir elendige i det siste; jeg skylder på lite søvn... Kunne du forresten fått S til å holde et lite matkurs for tassen min? Vi har snart brukt en måned, og er oppe i fire t-skjeer...

Skrevet

Synes jeg ser deg snoke rundt i leiligheten og lytte :ler: Brukte du et glass i taket for å høre mer eller?? Jeg dør av nyskjerrighet når det skjer sånt rundt meg jeg også :sjenert:

Ha en fin helg og kos deg med S som allerede har blitt 6mnd :overrasket:

Skrevet

MrsP;Jeg innrømmer gjerne at jeg er fææælt nysgjerrig ja..... :sjenert::ler:

Miip;Reker er skikkelig yammmmi!! Det ble reker til kvelds fredag og lunsj lørdag :sjarmor:

Iss;Ja ikke sant?!Man blir det!!

Murmelmy;Det var nok takstmannen det ja!

Uværet er over så vi har sovet som normalt!En natt med søvn til kl sju og ei natt med en våkenpause mlm 4-5 :) Greit det liksom!

Murf;Det er helt kjempeok at de flytter,men jeg er mer skeptisk til å få villt fremmede i huset...Vi vet hva vi har men ikke hva vi får liksom...Siden vi deler ingang og bor såpass oppå hverandre er det skummelt å tenke på at det kan bli hvem som helst....Men de har nå ikke flytta enda så!

Hadde svigermor flytta inn her ja da altså...Da hadde jeg ...vet du,jeg har ikke tenkt på hva jeg hadde gjort da!Dødd sikkert :ler:

Sondre kan holde kurs i matvett han ja!Ikke noe problem for denne karen spiser som en tømmerhogger!!!Idag har han spist 1 brødskive,2 bananer,middag og grøt pluss melk og vann!Men han må ha en rasende forbrenning siden han aldri er i ro!

Lucky;Hehe,nei jeg gjorde ikke det!Prøvde bare å åpne vinduet og lytte men uten hell.....Desverre!Jeg hater å ikke vite ting!!

Helga er over og den har vært fin!

Spiste plenty reker sammen med svogers og en kompisnabo på fredag!Skravla og lo!Og jeg klarte å dumme meg skikkelig ut.....Jeg hadde lenge sittet å kjent at jeg ble så luftig i magen og spekulerte på om det kunne være av loffen...

Så skulle jeg spise litt M,fikk en bit av "skallet" opp i nesa(ikke spør hvordan i huleste jeg klarte det!)nøs og fes en dunderfis der jeg satt :ler::ler::ler:

Et par sekunders stillhet fulgte mens eg ba i mitt stille sinn om at de andre ikke hadde hart det,men det hadde de jo seff....Og holdt på å le seg skakke!!!Den brakern...Huffhuff.... :ler:

Lørdag var vi i byen og gjorde noen småærender og satt bittelitt på kafè!

Kjøpte forresten ny bilstol!Den var dyr.....................Men sånn er det!Håper Sondre liker den!Den var blitt best i test og greier så jeg håper det er sant!Er en sånn HTS Isi kombi tror jeg den het...Noen andre som har sånn?

Lette som F etter sånne stive plastsmekker med oppsamlingskant.Fant kun sånne av BB merke og de kostet 79,-og det er bare å glemme at jeg betaler så mye!!NEVER!!Så hvis noen vet av samme typen men billigere så please say!Har lett gjennom alle mulige nettbutikker ikveld uten resultat....

På ettermiddagen pakket vi snippveska og dro til mam og pap!

Sambo har blitt helt vill etter å være der...Er helt greit det da men!Litt merkelig også.Eller,egentlig ikke,for han og pap er skikkelig kompiser.Pluss at når vi er der slipper han å gjøre en døyt!Gjør ikke så slitsomt mye jeg heller da..... :sjenert:

Pizza og besøk om kvelden,og jeg og mam satt lenge oppe og skravla!Koselig!

Idag har vi relaxa og vært hos mormor på lammelår!MMM!!Slanke seg jeg....Jadda...

Snakket med mam om treningen min for je har gjort div styrkeøvelser for magen i noen uker nå og syns søren ta meg at den har blitt STØRRE :overrasket:

Da sier mam at det faktisk er mulig å trene magen større hvis man gjør de øvelsene feil,noe jeg sikkert har gjort :grine: All den treninga til ingen nytte da liksom...Jeg dauer altså!!!!Pokkers elendige kropp :frustrert: Menmen...

Kom hjem i 17 tiden og etter det har det gått slag i slag.Sambo har ikke gjort en drit og det er jeg jæ**** irritert for...Han har begynt å bli litt vel slapp i tjenesten og det er NO GOOD....Det må vi snakke litt om ja.Kjenner at han har irritert meg en del den siste tiden så...Nå dundersnorker han noe så inni H...Har sovet over en time allerede...Selskapelig fyr :ler:

Planer for uka er:

*kontroll imorgen

*innom trygdekontoret imorgen

*få besøk avvenninne G med baby som kommer nordover denne uka

*babysang på tirsdag

*besøke supertante som kommer hjem fra syden imorgen

*få tatt runden min.............

*trene på ordentlig uten å få diger mage :frustrert:

*lese flere av bøkene i serien min,har fem igjen

Ellers tar jeg det bare som det kommer!

Hepphepp!!

Skrevet

*knis*

Vi har sånn smekk til tulla!! Men kan ikke hjelpe deg mer, for vi fikk den gratis en gang da jeg kjøpte barnemat og tulla var med...

Skrevet

MrsP;Knis ja :ler: Huff.....

Iss;LITT flau historie kan man si...

Ååå så heldige dere var da!Jeg vil også ha en sånn...

Idag har vi hatt en super dag så langt!Det begynte faktisk igårkveld!

Jeg og sambo hadde en veldig fin samtale da vi la oss!JEg klarte å få frem mine poeng på en rolig og fin måte,jeg klarte å rose sambo mens jeg samtidig klaget for lite hjelp den siste tiden!Var rimelig imponert over det hele selv :ler:

Sa til han ale tingene jeg var takknemlig for denne uk,alt det positive han har gjort.Så spurte jeg hva han selv syntes om egeninnsatsen!

Da lo han og ble litt forlegenog skjønte nok hvor det bar!Men jeg fikk sagt de tingene jeg var litt misfornøyd med,han fikk sagt positive og negative ting jeg hadde gjort og vi var bare SÅ fornøyde da vi la oss for å sove!

Han var faktisk enig i at det var en smart ting,å gjennomgå uka på en sånn måte!

Og idag skrev helsesøster oss opp på et sån samlivskurs for førstegangsforeldre!

Så nå blir det å vente spent på brev derfra!

Herregud,det er snart 10 minus her og nå kom isbilen durende forbi...Optimist!

Angrer meg nok ikveld når godistrangen melder seg...Har ikke spist is på evigheter....

Men altså!Har vært på halvtårskontrollen idag!Og snuppen er ingen pingle...

De vitale mål er 73 cm lang og 9650g!!!

Sondre var i kanonform da vi var der og hoia og "sang" bare værre!Sjarmerte HS og legen og fikk masse skryt!

Det eneste som var dumt var at det ikke ar vår HS men en vikar.Jeg liker vår HS best....... :sjenert: Hun er så engasjert og levende liksom...Denne idag var grei men litt sånn skjemaelsker hvis dere skjønner.Spurte bare om ting som de skal og ingen ting utenom...Liker jo å skravle litt jeg :)

Etterpå fikk jeg fikset noen ting i byen mens sam og Sondre bare venta i bilen.Skal prøve sånn fungoralsjampo for å se om vi får bort det der flassgreiene i hodebunnen,funker ikke med olje..

Traff et par av de som var med på svskapskurset og de skulle også på babysang imorgen så nå gleder jeg meg enda mer!Fint å vite om et par kjenninger!Så håpejeg vi kan bli mer kjent og kanskje bytte nr og teffes mer etterhvert!Kjenner jeg er litt utsultet på kontakt med andre i samme båt.Som jeg kan treffe,er så misunnelig på alle dere som bor nært hverandre...!Menmen!

Har trilla tur i solskinn og minu!Skikkelig påskefeeling!Deilig!

Oh shit!!!Nå har jegfaktisk klart å koke tørr og svi poteten....Sabla til uflax d...evt flax at det ikke ble bare kull...Tenker jeg må avslutte nå før resten av middagen går til H!

Skrevet

Hepphepp!

Her kommer jeg fykende innom!Full av energi etter en helt super dag!!

Prøvde å få timet spising og duppin sånn høvelig i formiddag siden vi skulle på barnesang halv tolv..Men for første gang siden han ble født nektet Sondre å spise :overrasket: Ble elendig lite både frokost og lunsj og en lten dupp på 45 min før vi måtte dra.Hylte da jeg kledde på han,vred seg og var helt ulik seg selv..Da tenkte jeg mitt...

Men da vi kom dit kom storsjarmen frem ogdet var som om han skjønte hva som skulle skje for han gaula og "sang" lenge før vi skulle gjøre det!

Gliste og hoppa og var i sitt ess!

Så fikk vi skikkelig god lunsj og skravla gikk!Var bare fem stk der idag,sikkert pga det er så kaldt(-17,5).Tre av dem gikk på samme svskkurs som meg og to av dem hadde en barselguppe sammen med ei annen fra svskkurset og der var det bare å henge seg på!HURRA!!

Hadde bare vært hjemme i ti minutter før første sms tikket inn og hun ene sa v måtte trille sammen og jeg måtte bre komme på besøk hvis jeg hadde lyst,hun var også mye hjemme om dagene!Endelig!Jeg er sååå utrolig glad nå!Det skal bli supert å få seg noen nye venner,og noen som er på samme stadie i livet!

Ellers har jeg vasket guv,vasket og lagt sammen klær og trent pilates mens snuppen har sovet i 1 time og tre kvarter nå :klappe:

Han sover dessuten flere og flere netter helt gjennom nå så det er bare velstand!

Snakkes! :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Hei lille solstråle! :)

Her var det mye positiv energi for tiden!

Så kjekt å møte nye venner som er på samme plass i livet som deg selv.

Jeg tror du er en person som er veldig lett å komme i kontakt med og som er morsom å være sammen med,og sånn skulle jeg ønske jeg var også.

Altså,jeg kommer ganske lett i kontakt med folk,men så blir det liksom ikke noe mer ut av det. Kunne tenkt meg å fått noen nye venner jeg. Skal ikke klage,for de vennene jeg har er helt fantastiske. Men av og til så tenker jeg at det hadde vært morsomt å treffe noen nye.

Supert at du og sambo snakker så bra sammen! Det er ikke så dumt med en sånn gjennomgang av uka. Er så mye bedre å snakke rolig sammen og finne ut av hva som er bra og hva som ikke er like bra,istede for å angripe hverandre med klaging.Da blir bare sittende å forsvare seg selv,og så kommer det ikke noe godt ut av det!

Så jeg må si jeg er ganske imponert over at dere fikk det til,for det er egentlig ikke så lett.Spesielt ikke hvis man har gått og irritert seg en stund..da er det så lett å bare slenge ut en sur kommentar,så er det gjort liksom.

Nå skal jeg ut å handle litt jeg tenker jeg. Mat og godis og sånn!

Vi snakkes da snuppelupp!

Stor :klem: fra MrsP!

Skrevet

Blir i godt humør av å lese hos deg! :-D

Takk for at du er du, Skytte :kyss:

Og ha en fin dag med store krabaten din! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...