Skytte Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5801 Skrevet 21. januar 2007 Pondusa,MrsP,Iss,MrsP,LinKri*2,Cr@sh,Pondusa,Lucky og Pi@; TUUUSEN TAKK FOR ALLE HILSNINGER!!! Dere er fortsatt bare best,jenter! *pause mens jeg henter meg brødskive med egg på* Mmmm det er godt med mat!I løøøv food! Jaja da var det noen dager siden sist.Og for noen dager.Jeg har jammen meg vært så jæ*** sur og grinete som ei gammel ku...Helt koko. Fredag var værst,da gråt jeg og var helt lost in space etter å ha prøvd å finne noe å ha på da vi skulle i bassenget lørdag...Det var liksom dråpen. Heldigvis var sambo skikkelig god og fikk meg til slutt til å le og bli i bedre humør! Men da hadde jeg gått glipp v alt det morsomme på tv Dumme meg... Skjønner ike hva som skjer,får kraftige flashbacks fra tiden med p-piller.Jeg VIL ikke være så sint og sur men geier bare ikke la være..Det er vondt.Skikkelig pms bitch eller noe...Men har ikke duket opp noe mens enda... Ble ingen tur til bassenget på lørdag...Kjørte en lyntur innom Pondusaby uten å få gjort noe som helst!Dvs jeg klarte å se to gamle flammer på kun kort tid så jeg ble nesten litt satt ut Etterpå overrasket vi mormor med besøk og hun ble jo såååå glad! Var koselig og godt å være der.Snakket med henne på fredag så hun visste hvordan ståa var,det er utrolig hvor godt det er å få klem og stell av mormor selv om jeg er 26 år......... Mot kveldingen dro vi til mam og pap!Der var det like koselig som vanlig!Spiste elgskav og skravla og så tv! Så har jg begynt å lese på en sånn bokserie...Hittebarnet Alicia hete den,15 bøker som venter på meg Jeg har ikke lest noe på eeeevigheter så nå kjente jeg plutselig bare at ÅH!!Jeg vil lese!! Planen er å lese den serien,et par bøker på engelsk,samt fagbøkene mine før juni! Bør klare det....men spørs hvor mye kg tid det blir... Driver også å høymotiverer meg selv til å like trening!Har trena pilates fire ganger denne uka,gått en lang tur og vært på fysiotreninga mi ikveld!Fornøyd hvis jeg kan være bortimot så sprek videre uten å bli lei og uten å få så vondt! Har forresten fått pencilin,paracet og ibux type stor for å hisse ned tanna mi samt betennelsen i knærne,så nå går jeg på dop!Dvs jeg spiser bare pencillinen og prøver å ikke ta så mye av det andre...Tanna er konstant "bedøvd" men resten er som før. Sondre er bare så skjønn!Tann nr 5 og 6 er på tur og han er i hundre! Tror han går på speed Helt vill!Så har han funet ut at han kan rope HØYT! Så nå er det sport å gjøre seg skikkelig sinna og brøle Holder på å le oss skakke av han!Så ler han og hyler mer..!! De fire første tennene begynner å vises godt nå.og KJENNES....Han bet meg i brystvorta idag og det kjennes enda...FY F noe så grusomt vondt...trodde han bet den av SKulle "tvinge"han til å ta puppen men der fikk jeg svi gitt...! Det er bra at han selv har funnet ut at han ikke vil ha noe mye pupp lengre.Kun på nattmorgenen og en gang om ettermiddagen.Og nå er det ku høyre jeg ammer fra.Venstre har takket for seg. Han har smakt litt på brødskive og bolle og er mer enn skeptisk ja De værste grimaser han kommer med!Men vi tar det litt etter litt så går det seg til! Nå er det null problem å få i han middag!Flinke store gutten vår! Har forresten pakket bort den minste dyna ikveld og tatt i bruk neste str.Husker ikke hvor stor den er,tror det heter jrdyne eller noe!Så sprøtt...han er snart 6 mnd og så stor en kar med tenner og greier Tror det var det meste fra denne kanten!Humøret er atter på topp!Så lenge det varer.... Satser på å komme innom dere alle mann om ikke lenge!
Kakao Skrevet 21. januar 2007 #5802 Skrevet 21. januar 2007 Ikke noe gøy med sånt humør, men alt-i-alt så ser det ut som det går riktig så bra i Skytteheimen. Blir den tanna bedre, mon tro, eller hva er det med den? Høres skikkelig vondt ut. Nattaklem.
Fibonacci Skrevet 21. januar 2007 #5803 Skrevet 21. januar 2007 Innom og oppdaterer meg om Skytte-livet! Alltid koselig! Wow, tann nr. 5 og 6 alt? Ylva har ingen hun! Men bite i puppen klarer hun likevel!
Skytte Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5804 Skrevet 22. januar 2007 Kakao;Nei det er slitsomt å gå rundt som en udetonert bombe Tanna holdes i sjakk av drugs og skal rotfylles den 30.hvis den er symptomfri da...Håper det for nå er jeg grådig lei og blakk og enda leiere for det... LT;Idag kom tann nr 5 frem!Ser at neste skinner igjennom men kjenner denikke enda,så foreløpig har gutten fått 5 tenner siden 9.jan Det er jo helt sykt at han ikke har remja og hylt og vært i ulage.Men jeg takker og priser han oppi der for det altså!Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med ungen altså! Inatt våkna han litt over to og ville ha pupp!Det var lenge siden han har våknet på den tiden så jeg trodde seff det var morgen og sto opp og tente i ovnen Sjekka gradestokken;16 minus og fant da ut at siden klokka på veggen viste to så var nok jeg på bærtur! Men det var jo bare fint at jeg fyra siden det var så kaldt fortsatt... Imorges våkna jeg da jeg satt på sengekanten og forsto null og niks! Klarte såvidt å snakke å spørre sambo hvilken dag det var LITT trøtt ja!Og så glad da han kom og pakka meg under dyna igjen før han dro på jobb! Ti minutter etterpå våkna klumpen og nærmest hoppa ut av senga selv og klamret seg til puppen!Morsomt å se på,nesten som en liten apekatt Sto etterhvert opp og fikk stelt oss og spist frokost begge to! Leka på gulvet til snuppen ble trøtt og jeg begynte på runden min mens han sov første dupp. Har vært kjempekvalm siden igårkveld og helt frem til nå faktisk... Sambo kom hjem i matpausen med potetskruer og det hjalp å få noe tørt i magen.Håper ikke jeg får noe magesyke...De eggene jeg spiste igår gikk ut for fem dager siden men det har vel neppe noe å si?Har aldri blitt dårligav det før værtfall...menmen! Nå har han sovet i 1,5 time Og jeg er ferdig med runden min!! Leste foresten ut første boka i serien igår så idag kan jeg begynne på en ny Jeg har alltid levd meg sååå inn i alt jeg har lest,men merker det enda sterkere nå etter jeg fikk barn og kan assosiere meg med morsskikkelser og følelser for egne barn...Blir noen tårer og sinne inni mellom for det hender seg det er sterke ting som skjer...Også er det jo litt husmorporr av og til Har faktisk rukket å vasket to maskiner klær og trent en halvtime pilates også idag,så jeg har vært litt flink!Alt ble så mye bedre da magen spillte på lag! Skulle bake foccaciabrød men mangler div så må vente til sambo kommer hjem fra jobb/trening/butikken! Resten av uka blir det: *Husarbeid *Lesing *Til mam og pap for å feire søsters 18 årsdag *Ordne div til L sin 30årsdag *Muligens hjelpe L med forberedelser *Fredag kommer N og skal være her i helga *Prøve å knote oss til å velge et eller annet kjøken og få priser på *Burde vært i banken med sparepenger samt hentet et skjema...sånne ting er vi så ufattelig treige på altså... *Ordne i albumen vår Kommer innom neste gang
Murmelmy Skrevet 22. januar 2007 #5805 Skrevet 22. januar 2007 *fnis* så gøy det er å lese her Apekatten har fått 6 tenner WOW!
pondusa Skrevet 22. januar 2007 #5806 Skrevet 22. januar 2007 Stooooor Sitter under pleddet med skikkelige nå-kommer-mensen-om-en-uke smerter. :lei:
Gjest Myztica Skrevet 22. januar 2007 #5808 Skrevet 22. januar 2007 Så mange tenner Snuppa har ikke fått noen hun... Men det er nok like rundt hjørnet! Tror jeg... Takk for fin hilsen i boka mi! Håper vi snakkes igjen snart ja og
Lavalampe Skrevet 22. januar 2007 #5809 Skrevet 22. januar 2007 Jeg fniste (fneis høres morsommere ut!) HØYT av episoden med deg som sto opp klokka to og fyrte! Imponert! Ellers er det som vanlig gøy å lese her! Moroskytte!
Kakao Skrevet 23. januar 2007 #5810 Skrevet 23. januar 2007 Håper du får det overstått med tanna den 30., så du slipper mer plager. Høres ikke godt ut. Egg mener jeg å ha hørt holder seg en god del etter datoen hvis de har ligget kjølig hele tiden.
Fru Blå Skrevet 23. januar 2007 #5811 Skrevet 23. januar 2007 Heisan! *innom og titter litt* Her går det unna må jeg si! Det ser ut som du har aktive dager, mens jeg selv føler jeg sover bort halve dagen. Ikke verst at Sondre allerede har fått så mange tenner! *imponert* Her har vi ikke sett noe til de, og jeg er nesten glad for det.
Tulipan Skrevet 23. januar 2007 #5812 Skrevet 23. januar 2007 Så du har en liten apekatt du . 6tenner allerede??? Å herregud. Her har det ikke kommet noen enda. Men de er sikkert like rundt hjørnet. Men så har jeg trodd det en lang stund nå og da. For det gnages og gnages til den store gullmedaljen.
Lucky? Skrevet 24. januar 2007 #5813 Skrevet 24. januar 2007 synes du virkelig er effektiv og flink til å trene om dagen Ha en fortsatt fin kveld
Cr@sh Skrevet 25. januar 2007 #5815 Skrevet 25. januar 2007 Du er go' du Skytte! En fryd å lese hos deg, til tross for pms-tendser og dårlig humør - blid av å lese her blir jeg uansett... Så moro med så mange tenner hos Sondre... vi venter på gryna her også - Lillegutt klør vanvittig i gommene, og er konstant rød og våt rundt hele truten fordi han dytter alt han kommer over inni der... Herlige unger! Ha en fin uke, snuppa! :kys_2:
Gjest miiip Skrevet 25. januar 2007 #5816 Skrevet 25. januar 2007 Schteike?! 6 tenner? S har fortsatt bare de to han har hatt et par-tre måneder... Husk å se på klokka før du står opp etter amming nestegang... på superdama!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå