Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iss og LinKri berget kvelden min!!

Samtidig som jeg har fått kikka innom de fleste på runden min tror jeg!

Sambo snorker så det durer i hele huset og det er irrrrriterende :frustrert:

Men skal tuppe mg i seng her etterhvert nå...har sittet å gomlet julekaker i mangel på lollipop....æsj....jeg gjør så mye rart!

Nå er søs på msn også,hun skal til trheim i helga og har bare 500kr å shoppe for stakkar...Hmm...er skinne blakk jeg også men tror jeg må gi henne en liten penge...Er så kjipt å være 18år og steike blakk...

Hvis jeg aldri dukker opp på kg mer har jeg blitt forgiftet av svigermors krumkaker og u know what to do ;)

Natta! :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Ååå,jeg er aldri på msn når du er der! :sur:

Håper du får en fin dag snupsi! :klem:

Skrevet

Hei skytte vennen min!!! :klem:

Så fint at det gikk bra hos tannlegen og at go'gutten overlevde svigertrollet ;)

Men du, kan du ikke si på en pen og fin måte at mammaen din har begynt på strikke-bunad til S da?? :sjenert:

(Synes du er heldig jeg da, som har en som strikker. For her har svigermor 6andre å strikke til og mamma går det ikke akkurat i 100 med når det gjelder strikking.... :sjenert: )

:klem:

Skrevet

Hihi, hun svigermora di, altså. Du kommer til å bli lei den bunaden lenge før den er ferdig, stakkar. :ler: Neste gang hun gnåler om hvor mye hun "ofrer" seg for å strikke den vanskelige bunaden, så kan du jo bare nevne at hun kan strikke noe enklere, for mamman din også vil strikke bunad. (...og hun syntes ikke det så så innviklet ut. :sjarmor: )

Skrevet

Hei snuppis!

Her er det alltid morsomt å lese! Du skriver så artig og så levende, og deler hverdagen din med oss... :kyss:

Må bare :ler2: av det derre svigermonsteret ditt... Makan til dame... Har mannen hennes blitt alvorlig skadet....? :klø: Må jo få varige mèn av å bo og leve sammen med en sånn en... :hoho:

Skrevet

Hei snuppis! :)

Godt at du overlevde tannlegen og Sondre farmor. :ler:

Ha en knakende fin resten av uka! ;)

Skrevet

Så bra at det gikk greit hos tannlegen og med barnevakten. Jeg sitter å ler for meg selv av måten du skriver på. :ler:

Vi har fått kjøpt inn noe, må ta det litt og litt ellers så blir det så mye penger ut på en gang. Mamma har betalt vognen så der slapp vi litt og regner med å få mye klær, sengetøy og div. :klem:

Skrevet

MrsP;Nei det er leeeenge siden vi har vært på msn samtidig...Håper det endrer seg snart!

Tulipan;Hehe,det var ikke en dum idè å si det!

Jeg er jo glad for at jeg har så mange strikkekjerringer men når dragen må snakke om det HELE tiden...da vil jeg bare brenne hele klærne!

Kakao;Ja gjett om jeg kommer til å være dritlei! Hehe,nok et bra forslag!Jeg kommer til å si et eller annet i allefall,hun kan bare drite i å tro jeg syns hun er noe flinkere enn noen andre!

Pi@;Nei nå er det lenge siden det har klaffa der...

Cr@sh;Koselig å høre at du syns det!

Faren til sambo og dragen ble skilt for over 20 år siden(I wonder why :ler: )

Men hun har hatt samboeren sin i ganske mange år da.Men han er svensk,sikkert derfor han er der enda :ler: Hun er ganske fælmot han også.Første juledag ble hundritsur pga saurulla ikke var salt nok,så sa hun;Jeg visste jeg skulle stått og passet på da du lagde denne..

Tenk så frekk hun er!Foran alle sammen...Men enda er det han som gjør alt der i huset.Jeg har aldri sett at hun har lagd mat.Hun baker og tror hun vasker.Men vaske kan hun ikke,og det er ikke for å være stygg,men hun kan det bare ikke.Det blir ikke rent,det sier til og med sambo!Og da er det galt!

Miip;I`m a survivor :ler:

Felixa;Hehe,så ra at du ler!Det er godt å få folk til å le!

Ja man må ta utstyret litt etter litt for ikke å gå konkurs!

Ikke ofr å skryte men jeg har vært sprek idag også :sjarmor:

Gjort pilatesprogrammet mitt og gått 4 km!

Det siste var helt pyton for det er så elendig brøyta at det var rene skjære ekstremsporten å komme seg frem med vogn...Ble svett ja!

Og nå er jeg helt gåen så jeg tror det blir en lat dag imorgen uten noe fysisk fostring!Ikke vits i å terge knærne mer nå....Men nok om det!

Sondre sitter opp i vogna nå for tiden!Ser seg rundt med såååå :overrasket: store øyne!Så går det to minutter så zzzzzzzzz :ler: Søtingen!

Prøvde å finne en annen type grøt til han enn den hvete med havre i,men det er jo bare frukt blandet i alle grøtene..Det syns jeg er skikkelig teit i og med at han blir helt prikkete av eple og det er mange det er eple i...

Så jeg tror jeg skal begynne å gi han brødskive på formiddagen og grøt kun til kvelds!Jeg bare bløter opp brødskiva med litt melk så tror jeg det skal gå bra!

Hehe,tipper det er flere som syns jeg er helt sprø nå :ler:

Men seriøst,jeg spiste grøt da jeg var bare noen få uker,og brødskiv da jeg var fire mnd.Da jeg var 5 mnd drakk jeg av vanlig kopp!Med hjelp da seff,men læll!Og jeg levde over ;)

Ellers har jeg støvsugd,tørket støv og vasket maskiner klær idag!

Spist yammmmi salat med kylling til middag! Resten av kyllingkjøttet skal jeg male opp sammen med potet og gulrot og lage babymiddag av!Lurt!

Venninne L og M mente de skulle ta seg en tur hit ikveld men enda har jeg ikke sett noen....hmmm...Syns godt de kunne komme innom ja!

Imorgen blir det sovedag....Og gulvvask og mulig foccaciabrødbaking!

Skulle vært i byen men orker ikke gå en meter i morgen,kommer til å ha vondt over alt :ler:

Tusen takk for alle koselige hilsninger! :klem:

Skrevet

*gliser bredt for jeg har fått ny maskin*

Gud det var deilig å få maskin igjen, har holdt på å gå på veggen disse dagene. Men har jo trent pilates 4 kvelder i uka i 2 uker nå. Sant det var deilig trening.

Skulle bare si hei og hallo og alt det derre.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Kommer innom en tur igjen jeg. Bare for å bable litt liksom.

Lurer på hva du driver på med nå. Sover sikkert du.

Jeg har vært på jobb i kveld og skal på jobb i morgen tidlig,så jeg burde vel egentlig vært i seng allerede. Men du kjenner nå meg! Lakenskrekk vettu. Klarer ikke legge meg rett etter ei senvakt. Må bruke et par timer på å roe nervene,tenke over om jeg husket å gi Fru Gæmlis tabelettene og sånne ting.

Nå har jeg begynt å lure på om jeg skal starte på sykepleien. Gidder jeg det da tro?! Tjener de mye bedre enn oss? Aner ikke jeg. Må søke litt på nettet og sjekke ut det der!

Nok babling i boka di! :sjenert:

Håper du får ei fin helg vennen!! :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Svarer litt i boka di jeg, vennen...

Sykepleiere tjener ikke bra nei :riste: Med tillegga mine kommer jeg vel opp i 290000 tenker jeg.... :(

GOD HELD SNUPPA!! :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Men det er jo sikkert maaange som tjener bedre enn det da, som har flere år på baken! ;)

Skrevet

Hei og hopp.

Fikk endelig bildene av pondus i går, og de ble kjempefine!! :hjerter:

Håper hele skyttefamilien har en fin helg. :klem:

Skrevet

Innom med en stooor søndags :klem: til deg.

Koselig å lese om dagene til deg og Sondre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...