Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huhei på dere!

Her kommer jeg fykende innom mens Sondre gjør yogaen sin :ler:

Det ser i allefall ut som det er noe sånt han prøver på der han ligger på ryggen med føttene halvt opp i været og armene ut til siden og litt opp de også!Ser ufattelig tungt ut spør dere meg!

Men gutten har jo blitt stor!Han fikk nemlig sin FØRSTE TANN går!!!

Og den andre tittet frem idag så her går det unna!!Morsomt!

Han har også startet meg middag idag,moset potet og gulrot med leverpostei i!

Han brekte seg først da hanbare fikk grsakene,men med leverpostei i gikk det bare krute godt!

Og flere netter nå har han faktisk slått til og sovet seg rett gjennom så her er det stor stas om dagen kan dere tro!

Pondusa,Fjellrypa,Cr@sh,Murmelmy og Cr@sh;Glemte å takke så mye for at dere har vært innom meg! Jeg begynner å nærme meg tid til å ta runden min nå snart!Kanskje ikveld!

Skal på trening sammen med svigerinna mi kl seks.Det blir godt!

Har bestilt meg pilates dvd også nå,må prøve det å se om det er noe for meg.Terapytten min skulle låne den først og gå gjennom den og skrive ned øvelser jeg ikke brde gjøre!Snill!

Ellers har jeg omkalfatret veggseksjonen og et par kommoder siden sist!

Skulle ikke tro det tar all verdens med tid,men når man har hele verden gjemt i skuffer og skap så gjør det det...!Men nå har jeg ikke så mange skap og kommoder igjen...Vi har alt for mye geier og alt for mange skap tror jeg!Hvis jeg kaster ut skapene så har vi jo ikke plass til så mye,ergo må vi jo kaste det da...Men"det kan hende at vi får bruk for det en vakker dag"!

Har faktisk rukket å sende et par mailer også idag!Det går seg til her i huset!

Sondre slo til å sov en superdupp på hele to timer :overrasket: Skjønte ikkeno jeg :ler: Lurer på hva vi skal bli utsatt for etterhvert,siden alt er så bra nå liksom....!Tørr ikke rope hurra i allefall :)

Kommer ikke på så mange andre ting i farta jeg...Håper virkelig på å få tatt runden min,lurer sånn på hvordan det går med dere alle sammen!!!

Skrevet

Så flink du har blitt til å trene Skytte!!! :klappe:

Er kroppen tilbake til det den var før graviditen? Er så spent på hvordan kroppen min kommer til å blir skjønner du... :sjenert:

Gjest Myztica
Skrevet

Grattis med tenner!! Her har det ikke kommet noen enda... men det er vel like rundt hjørnet tenker jeg! Tenk at barna våre har blitt så store!! :grine2: :grine2:

:klem:

Skrevet

Tenner!!!!! Så STOR han har blitt! Flinke lille fyren som gjør yogaøvelser... :legrine:

Jeg synes Sondre burde ha en sånn!

Du får kjøpt den her!

Skrevet

Magolia;Takk for det du!Jeg prøver i allefall...er nå bare litt sykling og stabiliseringsøvelser men!

Jeg husker ikke hvordan man leser det med liten skrift :grine: Nå sprekker jeg av nysgjerrighet!!!

Iss;Du er så søøøt!! Koselig å ha deg på msn igjen!

LinKri;Koselig å ha deg også på msn igjen!Ja tenk...våre bittesmå klumper har blitt virkelig store...Bare å begynne å tenke på nr to :ler:

Jeg skal forresten ikke le,plutselig sitter jeg her med magen i været igjen...hohoi...

Lava;Han er kjempestor!!Sikkert ikke lenge tl jeg må begynne å planlegge konfirmasjonsdagen hans :ler: Men seriøst,det går så sinnsykt fort...

Den siden der var farlig gett :sjarmor: Masse kule ting og tang der!!

Spørs om det blir en liten ting eller to når vi kommer til slutten av mnd og jeg endelig får penger igjen!

Denne mnd gikk alle pengene mine til tannlegen,pluss litt fra sparekontoen.

Altså desemberpengene..Er det rart man blir forbanna??

Idag kan jeg melde om ti cm nysnø,seks minusgrader og sol :sjarmor:

Må inrømme at deter pretty pretty ute nå ja,selv om jeg ikke liker vintern!

Har bare kosa oss inne idag.Jeg har gått gjennom klærne til Sondre.De han har i 74,80 og 86....Gutrylla meg så mye klær den fyren har :overrasket:

Heldigvis er lappene fortsatt på noen så kanskje jeg kan få bytta?Vet ikke hvordan det er med sånt..Han har feks 16 bodyer i str 80..... :sjenert:

Jeg vasker jo klær nesten hver dag så det er jo ikke helt behøvelig kan man si!

Må prøve å høre om jeg kan få bytta dem i større str.Farskens dumme butikker her som gneller og gnager en del når man prøver å bytte...Liker ikke sånt jeg,liker at de sier ting på en fin måte!

Jaja,skal ikke ta sorgene på forskudd!

Om en stund kommer E hit og vi skal knuse pepperkakehuset!

Etterpå blir det pannekaker til middag!YAMMI!!! Leeenge siden sist så det har jeg ufattelig lyst på!!

Nå tenkte jeg å begynne på brev til my friend over there...!

Har mistet alt rydde og vaskemot så........

Skrevet

Så koselig å lese at alt er bare bra i Skytteheimen for tiden :)

Gratulerer med de første tennene til Skyttegull! Begynner å bli stooore disse guttene våre.

Så flink du er som trener. Jeg prøvde meg på det, men ble for tungvint, så nå har jeg kjøpt meg stepmaskin og trener hjemme foran tv-en mens gullet sover.

Ønsker deg en riktig god helg med guttene dine :klem:

Skrevet

Heisann IdaC!

Ja de vokser og utvikler seg med lynets hastighet!

Jeg er nødt for å trene pga ryggen min og resten av skranglekroppen også for dn saks skyld...Oh gosj,du er værtfall sprek,sånn stepmaskin klarer ikke jeg mer enn tre minutter på!

Merkelig dag dette!Sondre våkna da jeg skulle begynne på brevet ista,så det ble utsatt igjen.

Vi kikka gjennom resten av klærne hans og fikk putta en del på vask.

Han har også rukket å få sin første lille kul i hodet...Han hiver seg hit og dit som om han er supermann,og pang så heiv han seg i "veggen" på senga si :tristbla:

Det var :grine: i omtr ti sekunder før jeg fikk holdt han inntil meg og bært han på badet.Så seg selv i speilet og gliste som ei sol!Så det var nok ikke allverdens vondt nei.Men jeg fikk skikkelig vondt i meg et par minutter der...de hyler jo som om de har mista en arm.... :sjenert:

Ellers har han spist middag,rulla og sprella på gulvet,sunget(var kanskje jeg som sang mest...)og lagt seg igjen!

Så utrolig søt når han blir helt stille på gulvet og jeg kikker på han så ligger han og smiler til seg selv i speilet,SÅ fornøyd :ler: Der har mora noe å lære :ler:

Har vasket over gulvene,tatt en runde med min gode venn swiffer samt lagd pannekakerøre!Venter nå på E...håper han kommer snart,er så lenge siden jeg har sett han!Han blir jo også så fort stor.Ti år! Jeg merker jo at det er ikke like råmorsomt å være sammen med meg så mye,men når sambo er hjemme kan han være her i det uendelige!For de er vel mer på samme nivå :ler:

De finner i allefall på alt mulig så E har adoptert sambo som gudfar :) Det syns jeg er søtt!

Orker liksom ikke gjøre noe spes nå mens jeg venter på E.Skal begynne å steike panniser om en halvtime så jeg skal prøve å bare sitte her :ler:

Skrevet

Pannekaker og pepperkakehus høres strålende godt ut! kos dere!

Gjest Myztica
Skrevet

Pannekaker :sikle:

Her blir det fiskegrateng... Blir nok godt det også! Skulle egentlig ha det for et par dager siden, men da klarte jeg jo å miste hele gratengen i gulvet da den var ferdig.... :sjenert:

I dag begynner jeg å trene også!! Skal svømme. Det blir deeeilig! :)

Ha en fin kveld snuppelupp!!

:klem:

Skrevet

Hei på den snuppa!!!

Tusen takk fro besøket vennen!! :klem:

Det er rart med disse små gullene våre. De kan slå seg, grøte i 10dels sekund og dermed ferdig med det. Men vi, vi har vondt i mammahjertet vårt i laaaaang tid etterpå. :grine: .

Pannekaker ja. Nam nam :sikle: . Det må jeg ha til middag en deg neste uke tror jeg. :)

Men du, 16bodyer i str 80 var litt mye tror jeg... :sjenert: eller det kommer jo helt ann på om du har en gulpebaby eller ikke da. eller om han driter og tisser seg ut hele tiden også da :sjenert:

Håper du har hatt en flotters dag vennen min :klem:

Skrevet

Var pannekakene gode? Kan ikke tenke meg annet, egentlig.

:)

Skrevet (endret)

Pannekaker er skikkelig nammis ja :sikle: Lenge siden jeg har spist det egentlig :sjenert:

Uff sånne små babiser gråter ille når de slår seg. Dunka borti vasken med tanteungen en gang, og hørtes jo ut som om han skulle dø :legrine:

Ha en god helg :klem:

Endret av Lucky117
Skrevet

Fjellrypa,LinKri,Tulipan,LinKri,Pi@,Fjellrypa,Tulian og lucky;

Tuuuusen takk for besøkene!! :klem:

Ser deg forresten LinKri!Og laaang mail ble det visst i retur også :ler:

Pannekakene var særdeles gode om jeg kan si det selv!Spiste fire stk og var helt gåen etterpå!Men det var verdt det!

Idag blir resten fylt med pizzafyll,rullet sammen med ost på og stekt i stekovnen!

Har hatt besøk av gravide venninne S idag og det var så koselig!Hun er en av de få venninnene her som jeg virkelig føler er bestis og ikke en jeg må passe på så mye på en måte!Vi gir og tar like mye av hverandre!

Ellers har Klara gjort sitt til at vi har fått rene klær og sambo er i full gang på kjøkkenet så jeg må vel raske meg dit å hjelpe han litt!

Planene for helga er;

*trene

*få skrevet det berømte brevet....!

*sette bilder i album!Har fått ny forsyning!

*bursdag imorgenkveld

*middag hos mam ogpap kanskje..hmm..må høre hva mam tror om det på søndag :sjarmor:

Ja,jeg er bortskjemt :ler:

Riktig god helg alle sammen! :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Innom en snartur med en fredags- :klem: til favorittSkytten min!

Nå skal jeg lage pizza! :sikle:

Skrevet

Jeg har verdens beste sambo og verdens greieste lillebror.

Hei sånn i full fart. Skulle hilse fra S, vi skal i barndåp dit i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...