Pi@ Skrevet 23. desember 2006 #5681 Skrevet 23. desember 2006 God jul Skyttevennen. Jeg håper juleaften blir bedre enn du frykter.
Linn3c Skrevet 23. desember 2006 #5682 Skrevet 23. desember 2006 God jul! Klemmar frå Linn3c og Småtten!
Gjest Myztica Skrevet 24. desember 2006 #5684 Skrevet 24. desember 2006 Ønsker deg og dine en god jul
pondusa Skrevet 25. desember 2006 #5685 Skrevet 25. desember 2006 Håper dagen i går ble bedre enn du fryktet. Skulle jo sende deg en hyggelig sms, med her var det baluba hele kvelden, så det ble avglemt... Så stor her i stedet.
Fjellrypa Skrevet 25. desember 2006 #5686 Skrevet 25. desember 2006 Håper julefeiringen hos svigers ble bedre enn forventet, og at du nå kan unngå dem i lange tider... God romjul, i alle fall!
IdaC Skrevet 26. desember 2006 #5687 Skrevet 26. desember 2006 Kjære Skytte! Nå er det en stund siden jeg har vært innom deg så jeg har ikke fått med meg det med svigermoren din. Men jeg fikk helt vondt i meg da jeg leste om hvor vondt du har det. Håper virkelig du klarer gjøre noe med det for du fortjener virkelig ikke å ha det sånn, ingen fortjener det men aller minst du. Sier som Pondusa, håper julaften ble bedre enn fryktet og at du klarte å kose deg med mannen og skyttegull. Stooor jule
Fibonacci Skrevet 29. desember 2006 #5688 Skrevet 29. desember 2006 Kjære Skytte! Håper du har hatt en fin jul, og klart å overse svigermonster så godt det lar seg gjøre! Fælt at det skal gå ut over nattesøvnen din også!
Skytte Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5690 Skrevet 29. desember 2006 HELLO Så utrolig koselig å komme tilbake å finne så mange jlehilsninger fra dere supersnupper!!Det varmer et regnkaldt nordlandshjerte! Ohoi som dagene flyr når det er jul! Og jeg lever fortsatt Men det blir LENGE til neste jul hos svigers...fytti katta... Jeg orker bare ikke gå i detaljer for jeg har lagt julaften bak meg og allerede begynt å glede meg til neste jul Men for å si det sånn så var verken jeg eller svigerinna mi spes imponerte så... Hun lovte jo å flytte middagen fra 18 til 15/15.30! Gjett hvem som spiste 17.30...... Hun ble drittsur da vi hadde åpnet de fleste av Sondres gaver på lillejulaften. Jeg fikk høre ALT om hvor travelt de hadde hatt det hele dagen og ergo ble litt forsinket... Mens sambo var ute og tømte bilen seff! På den ene julegaven min fra henne sto prislappen på,overklusset av butikken og salgsprisen sto også der.Så sa sambo liksom "oi,der har du glemt prisen på". Da karte hun å svare;"jeg lot den stå på så hun skulle få se hvor dyrt det har vært...! Mulig jeg ikke var verdt penga liksom MEN DET ER OVER NÅ!!!!! Første juledag gikk heldigvis fort siden dragen ikke kava seg opp før i ellevetiden og vi dro i to tiden!Det var heller ikke godt nok damen da var vi freeeeee!!! Det som er litt urovekkende er at jeg og svigerinna mi gikk tur senre første juledag og fikk lettet våre herter,og de hadde fått beskjed om at det var iddag i 17 tiden......og sambos bror hadde sagt til sin mor at hun fikk avgjøre hva som skulle skje julaften,han orket ikke så mye styr som det hadde blitt... Ergo har dragen løyet så det suser om en hel del....Jeg tror sambo er rimelig forbanna og skuffet... Vi hari allefall vært hos mam og pap siden 2.juledag til i dag! Sambo ville være der til mandag,men idag ville jeg hjem! Vi har gørrkosa oss og virkelig hatt ferie!Mamma er jo bare en engel da! Spist snddermat fra tidlig til sent,sett morsomme dvdfilmer(rorbua og honningsvågrevyen anbefales på det sterkeste!!!)besøkt mormor og slappet av! Sambo er litt forkjøla men ellers er alle friske og raske! Jeg har plagdes med den fæle tanna og igår måtte jeg kalle ut tannlegen min.....snille gode tanlegen min hadde magesjau med kom og røska ut nerven på tanna mi!Jeg var helt gåen men det gjorde nesten ikke vondt denne gangen! Så nå skal geg tilbake på tirsdag og en gang til så er jeg sikkert 3000kr fattigere og en rotfylling rikere............ Imens har jeg og sambo VM i godisspising ikveld......kjempelurt......! Sondre har forresten vært på sin første juletrefesti jula!Helt vill!!! Ungen ar vært et eneste stort glis hele jula! Han speller og hopper og hveser som Tor Erling Staff Han er helt fasinert av hendene sine og sliter optimistisk i tærne! Han elsker å se på ansikter og røsker mer enn gjerne i håret! Han har blitt en kløpper til å få tak i små ting som er festet på rangla hans.Han bruker nåpekefinger og tommelgrep og er dyptkonsentrert! Ellers så spiser han nå grøt både morgen og kveld og er storfornøyd! Tenkte han skulle begynne å få potet etterhvert her og videre flere grønsaksorter sammen med den! Neste kontroll er på tirsdag.Det blir spennende! Han fikk så sinnsykt mye og bra julegaver at jeg er helt overgitt! Tror jeg talte rundt 35 gaver Helt villt! Men utrolig jevt da!Masse supre klær og litt leker og noe bestikk/fat! Nå steinsprekker jeg hvis innlegget er for langt altså.......... Beklager hvis det manger mange bokstaver,tror tastaturet virkelig begynner å svikte....... Glemte å si at jeg og sambo hadde 3 års jubileum 3.juledag Og tenk at nyttårsaften er Sondre 5 mnd........ Er det mulig?!?! Regner med at jeg få tid til å være mer sosial her inne til neste år GODT NYTT ÅR ALLE VERDENS BESTE KGSNUPPER!!!
iss Skrevet 29. desember 2006 #5691 Skrevet 29. desember 2006 Jeg så du hadde skrevet, og løøøøp inn her Gleder meg alltid til oppdatering fra skytte-heimen! Godt å høre at dere overlevde julefeiring hos svigermonster.... Jeg kjenner jeg blir skikkelig forbanna på den kjærringa altså.. At det går an å oppføre seg sånn Og stakkars sambo din da, han blir jo så skuffa har jeg skjønt... Men godt at dere nå er ferdig med julefeiringa der! Tiden går jaggu fort, sondre er 5 mnd allerede! I tilfelle vi ikke tastes på den ene eller andre måten før til neste år, så ønsker jeg deg ETT GODT NYTT ÅR!!!!!!
pondusa Skrevet 29. desember 2006 #5692 Skrevet 29. desember 2006 God, god til deg. Vi kommer nå neste fredag, gleder oss.
treningsjenta Skrevet 29. desember 2006 #5693 Skrevet 29. desember 2006 heihei sitter å titter litt innom, og her ble jeg jammen meg sittende.... huff dette vare svigermor fra hell........ men legg det bak deg og se frem mot et nytt år og gleder:) romjulsklem
Kakao Skrevet 29. desember 2006 #5694 Skrevet 29. desember 2006 Puh, du har overlevd julaften. Hun er jammen ikke sann, hun der... Trasig å få bekreftet monsteret gang på gang, hun lyver jo, og det med prislappen var jo også drøyt. Godt dere fikk noen kosedager hjemme hos dine foreldre. Grattis med jubileum! Du er kanskje ikke innom før nyttårsaften, så jeg vil ønske deg et riktig godt nyttår med masse herlige opplevelser og fine stunder med sambo og Sondre.
Skytte Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #5695 Skrevet 30. desember 2006 Iss;Så morsomt at du liker deg her! Trist at jeg ikke får fulgt deg tett nå som du har lille *piiiip* i magen,men tuuusen takk for mailen!Magen din er så nydeligfin! Jepp jula er endelig over og på tirsdag starter hverdagen igjen!Det blir nå egentlig ganske godt!Eneste minuseter at sambo må på jobben da..er veldig godt å ha han hjemme! Pondusa;Det blir koselig ja!Blir det bare du og Pondus eller blir Lillemor også med denne gangen? Treningsjenta;Velkommen innom meg!Det var morsomt med et nytt fjes!Er bare å svinge innom når du vil! Kakao;Hun er ikke sann nei...men nå er hun på hytta og blir der til onsdag så nå har nervene mine ferie Huff...Det er ikke barebare! ***************************************************** Der var jammen meg denne dagen også gått! Jeg var på trening imorges Etterpå gikk vi til byen og hjem igjen! Ble sliten da ja,knærne mine er helt au... Men,men.Fikk kjøpt noe juletrepynt på halv pris ellers bare kikka og sondert terrenget frem mot salget Ikke det at noen her i huset trenger noe som helst,men jeg MÅ jo bare kjøpe noe når det er salg..........Venninne S skal jo ha baby til våren så jeg får finne noe til den....Så har jeg jo gavekort å bruke på megselv.... Ellers prøver jeg å få sambo til å finne ut hva han skal gjøre med permisjonen sin,når han skal ha og hvor lenge i slengen etc...Han er jo så treg!! Så må vi jo samtidig finne noen ferieplaner...hemhem! Forslag?! Vi har tenkt på huset i Spania,bilferie opp eller ned i Norge å besøke kjenninger,låne leiligheta til svigerfar i Sverige,låne oss ei campingvogn og dra på loffen...Ja,det er vel det vi har tenkt på så langt.Må bare bestemme oss litt mer og finne ut hvem hva hvor liksom! Blir nok å være litt på hytta og hos mam og pap også.Er vel kanskje det som blir morsomst for Sondre.Aner ikke hvor folk drar på ferie med en 1 åring... Tenk at imorgen er året over....Mitt livs beste år!Måtte 2007 bli like fint for meg og mine og alle alle andre rundt meg!
Lavalampe Skrevet 30. desember 2006 #5696 Skrevet 30. desember 2006 Du er vel en going! Sorry at jeg ikke får fulgt med noe særlig. Det går i ett her (SÆRLIG i jula!)
Gjest Myztica Skrevet 31. desember 2006 #5697 Skrevet 31. desember 2006 Huff.. denna svigermora di Godt at dere kosa dere hos foreldra dine! Ja, tenk nå er unga våre 5 mnd gamle!! Artig å høre hvordan Sondre har utvikla seg. Er mye av det samme her i hus.. men snuppa er ikke akkuart så gla i grøt da. Men hun elsker fruktmos Tror jeg skal prøve å blande litt fruktmos i grøten, kanskje det hjelper Har vært altfor dårlig til å sende mail til deg, men det kommer bare tempoet har senket seg.... ikke at det er så høyt tempo her om dagen men ler: Dere kan jo godt komme hit på ferie til sommern, har nok av plass vi
Fjellrypa Skrevet 31. desember 2006 #5698 Skrevet 31. desember 2006 Svigermora di er jo nesten ikke til å tro! Godt du overlevde, og godt at resten av familien også opplever situasjonen likt. Et opplagt ferietips er kanskje å unngå svigers? Ellers har jeg foreløpig lite trening i ferier med små barn, så der tror jeg ikke at jeg kan hjelpe. Godt nytt år, Skytte! Håper du får en fin nyttårsaften og at 2007 bringer mange fine dager!
Lavalampe Skrevet 1. januar 2007 #5700 Skrevet 1. januar 2007 Jeg er på en bitteliten nyttårsrunde og sier: GODT NYTTÅR! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Håper det nye året bringer mye positivt med seg for deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå