Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart er det jul!

:nissevink::nissevink::nissevink::nisse::nisseblunk:

Det blir bra, tenker jeg!

Ha en fin dag!

Skrevet

Tusen tusen takk for alle de koselige besøkene fra dere :klem:

Det er så godt å komme inn her å se at så mange orker å komme innom meg..

Jeg er bare skikkelig dau om dagen.Jeg orker rett og slett ingen ting...

Jeg klarer omtr ikke sove om natta og heller ikke om dagen,er så sinnsykt skuffet og rasende på svigers at jeg holder på å kamme over.

Og når jeg er SÅ forbanna som jeg er nå orker jeg ikke være her inne...det blir bare syting og klaging og det er så fælt.Ikke sprer jeg noe juleglede hos dere andre heller så...

Uansett hva resultatet av julefeiringen blir så har de klart å ødelegge.

Skal vi feire hos mam og pap kommer svigermor til å syte og gnage om det i sju år...

Skal vi feire med dem kommer hun til å komme med små triumferende kommentarer og jeg kommer til å være :frustrert: inni meg og det har jeg til tider vanskelig å skjule....

Akkurat nå har jeg bare mest lyst til å være oss tre hjemme,spise grøt til middag og åpne gaver med Sondre om ettermiddagen og åpne våre gaver og drikke baileys når han har lagt seg....End of story...

Svogers vil sååå gjerne feire sammen med oss,men de vil bare være på en plass.De vil ikke spise middag hos svigers og åpne gavene her.Jeg ser ikke problemet i det siden vi bor så------------------langt unna hverandre,men jeg er kanskje den vanskelige når alt kommer til alt...Jeg vet ikke...

Jeg vet bare at snøen som falt idag og lagde hvit jul ikke klarte å få meg i godt humør igjen.

Har bare lyst til å hive rundstykkene svigermor har bakt og brenne klærne hun har strikket.I protest. De kan ikke engang flytte middagen litt tidligere på dagen.Den MÅ være kl 18......

Sambo sier vi bare kan dra til mam og pap men jeg kommer ikke til å orke svigermors gnaging i ørten år.......Faen for ei lortkjærring hun er :frustrert:

Det er LENGE siden jeg har vært så sur som nå altså....Og jeg hater det.Hater at julestemningen er borte...EN ting er i alle fall sikkert;jeg skal ikke feire jul sammen med henne på maaaange år.Ikke skal jeg på hytta på leeenge heller.

Jeg vet jeg er trassig og fæl nå,men jeg er bare så eitrende forbanna og skuffa og sint og værtfall trøtt...kjempetrøtt.Men det går bare ikke å sove.

Så nå har sambo dratt til sin kjære mor for å høre hva det blir til.Jeg har sagt at de må bare finne ut hva pokker de vil for meg,jeg orker ikke engasjere meg mer.

At himmel og jord må i bevegelse for et forslag om å feire jul et annet sted...ja det hadde jeg seriøst ikke trodd folkens.

Nå skal jeg dusje...tror jeg svetter bare av irritasjon.Kunne jeg gjort om energien jeg bruker på å være sint til strøm,så kunne alle på kg hatt gratis strøm i værtfall fem år!

Heldigvis kommer venninne L og skal lage kransekakepinner sammen med meg.Hun har vært sammen med broren til sambo så hun vet hvordan alle er! Og jeg havner nok ikke i himmelen for å si det sånn!

Skal komme tilbake når jeg blir blid ;)

Skrevet

:troest: her går det unna ja! Den svigermora di altså :sur: Hadde jeg vært deg, hadde jeg feiret jul sammen med mamma og pappa ja. Så kan svigermor sitte der og gnu....Ikke noe moro å ikke glede seg til den dagen da, den skal jo være veldig koselig da :)

Kan ikke si jeg gleder meg max jeg heller, vi blir 17 stk :overrasket: Synes det er altfor mange for at det skal bli den kosen jeg vil ha på julaften jeg da...så skal broren til sambo og kjæresten forlove seg den dagen. Bare jeg som vet det da, og jeg vet det blir kaos. Den dama må gjøre ting hele tiden for å få oppmerksomheten mot seg :frustrert:

Men men....mye syt og klaging...

Send litt snø til meg da....trenger virkelig noe som kan få opp julestemningen :klem:

Skrevet

Bra du har KG til å få ut litt frustrasjon! Det kan gjøres den veien også, skjønner du. Og du trenger ikke ALLTID å spre godt humør.

Håper at det ordner seg med julefeiringa og at hun gneldredama slutter å ødelegge livet ditt.

:klem:

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir helt varm inni meg når jeg leser om hu surreluretuppa du har til svigermonster... :sur: ...og det er fordi jeg skjønner hvor utrolig frustrert og sinna man blir av sånt... :roll:

Feire jul der dere vil! :Nikke: Det er første jula deres med Sondre - og jeg syntes dere skal gjøre som dere vil! Sånn er det med den saken! *bestemt*

Og forresten; jeg tar gjerne et par hundre kwh jeg! :ler2:

:kys_2:

Skrevet

Hadde jeg hatt tid, skulle jeg jammen meg ha tatt første fly oppover og gitt den &%¤#&-svigermora di en skikkelig :blaaveis: og for å ha gitt DEG en DIGER :klem:

Og jeg skjønner deg veldig godt vennen! Synes absolutt dere skal feire jul hos mamman og pappan din jeg! :Nikke: Så kan den bitre kjærringa bare sitte der og glo! Jg vet det er vanskelig vennen... :troest:

:kyss:

Skrevet

*banker litt på svigerdragen*

:klem: til skytte, irriterende at noen folk må være så himmla egoistiske og vrange.

Dra hjem til mam & pap dere, eller feir deres første jul som familie hjemme med Sondre. Det er faktisk veldig koselig og deilig å være hjemme bare den lille familien.

Skrevet
Dra hjem til mam & pap dere, eller feir deres første jul som familie hjemme med Sondre. Det er faktisk veldig koselig og deilig å være hjemme bare den lille familien.

ENIG!

Skrevet

Takk for støtten snuper...det er godt å ha dere :klem:

Har nesten ikke sovet inatt heller,skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan klare å koble ut hodet og sove en liten stund...Det begynner å bli slitsomt.

Sambo fikk dem til å flytte middagen til i tre,halv fire tiden så nå er det opp og avgjort at vi blir der. Jeg vet ikke eksakt hvor stor den vonde klumpen i magen min er,men den kjennes tung ut...

Jeg har brukt store deler av denne dagen også til å være eitrende forbanna.

Kan ikke si jeg gleder meg til å se triumfgliset til svigerblæh.Men EN ting skal hun være klar over,at jeg må få høre en eneste bitteliten kommentar om at "det fikk vi ikke gjort pga middagen ble forskjøvet" f.eks...og da kommer jeg til å fyre tilbake.Hun har ikke sett eller hørt meg mer enn semilight irritert så hun aner ikke hva hun kan frykte...

Mamma er livredd for at jeg skal eksplodere :ler: For hun vet hvordan det kan se og høres ut.... :sjenert:

Nå går det flere minutter mellom hver gang jeg føler for å presse svigermor ned i bøtte med kokt lever...Jeg skal samle så mye positiv energi jeg bare klarer frem til julaften og jeg skal være så snill jeg bare greier.Men jeg gjør det kun for sambos skyld.For at han et øyeblikk skal få glemme at mora hans er en vrangpeis...

Så mye stygt som jeg tenker og sier for tiden,er det ikke rart jeg har tannpine :ler: Jeg er jo stort sett bare snill...men når jeg blir skikkelig sint blir jeg det så voldsomt også...

Nå må jeg bare fokusere på oss,på min lille familie.Prøve å gjøre alt og alle andre mest mulig usynlig og ubetydelig faktisk.

Så skal vi åpne mange av Sondres gaver på lillejulaften.

Men det ligger en liten djevel i meg som vil ta med gavene til Sondre fra faren til sambo og hans dame,til svigermor bare for å minne henne på eksen :sjarmor:

Og skryte uhemmet av den kofta jeg vet han får :ler:

Stakkars dere som får se hvor fæl jeg er....................

Kanskje bare greit at jeg ikke er her så ofte mer.....

Ikveld skal vi se på tv og spise kinamat!

Imorgen skal vi til mam og pap med Sondre og på kvelden er det julebord.......

Søndag kommermam og pap med Sondre og så skal de spise middag her.

Mandag er det vel trening og mulig kokosmakronbaking..

Tirsdag vet jeg ikke

Onsdag kommer en vennefamilie med en gutt som er 1 uke yngre enn Sondre hit!!!DET blir koselig!

Torsdag kommer en annen vennefamilie med ei jente som er 1mnd yngre enn Sondre! Så det er mye å glede seg til!

Blir vel vasking og pynting på tors/fre og vips er det jul :overrasket:

MrsP;Nå er DDE på tv2!!!!!!!!!!! *synge med for livet*

Skrevet

Synger med DDE jeg og! Har jo vært i Trondheim idag jeg ;)

Koselig å ha deg på msn igjen, IKKE like koselig med svigermonster :sinna:

Skrevet

Innom og ønsker deg og gutta dine en deilig helg... (uten innblanding fra svigermonster :roll: )

:kys_2:

Skrevet

Heisann.

Vi skal nå på bytur til skytteby i morgen. Skal handle middagstallerkener på til bords....

Er det snø der inne??

Skrevet

rai rai... ;)

Sender over en bøtte kokt lever du kan bruke på svigermonster :ler:

Kos dere masse på julebord i morgen :klem:

Skrevet

Jeg blir så sympatisint med deg at jeg tror jeg sprekker :frustrert:.

Jeg hadde aldri aldri aldri klart å finne meg i noe slikt!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
MrsP;Nå er DDE på tv2!!!!!!!!!!! *synge med for livet*

Weeeeeii! :danse:

Dansdansdansoppåbordet! (med rompa i været) :ler:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Men det ligger en liten djevel i meg som vil ta med gavene til Sondre fra faren til sambo og hans dame,til svigermor bare for å minne henne på eksen :sjarmor:

Og skryte uhemmet av den kofta jeg vet han får :ler:

Stakkars dere som får se hvor fæl jeg er....................

Gjør det!! :sjarmor:

Jeg kjenner jeg blir så irritert på svigerbeistet ditt! Hadde det vært meg så hadde jeg garantert tatt med de gavene(hvis jeg hadde visst at det virkelig hadde gått inn på henne)

Høres ut som om du har ei koselig og travel uke i vente. Ikke slit deg ut før julaften da..

Kos deg med Sondre og sambo.

Stor lørdags- :klem: fra MrsP!

Skrevet

Håper dere koser dere skikkelig på julebord i kveld, og at du glemmer svigermor for noen timer. :klem:

Vi var bare en kjapp tur i byen din i dag, for faderullan hvor mye folk det var på sjøsiden ca kl 12!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...