iss Skrevet 18. september 2006 #5241 Skrevet 18. september 2006 Så deilig å lese at du bobler litt av entusiasme!! Leit du ikke kan gjøre absolutt ALT på en gang! og
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. september 2006 #5242 Skrevet 18. september 2006 (endret) Har samme problemet jeg også. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal sitte her,se tv,se film,ordne fotoalbum eller lese bok. Puh,det er et hardt liv! Ha en god natt snuppa! Endret 18. september 2006 av Mrs. Potter
Pi@ Skrevet 18. september 2006 #5243 Skrevet 18. september 2006 MÅ man få prev på 6ukers kontrollen . Ikke snakk om at noen i denne verden kan få meg til å begynne med hormonprev igjen! Hva endte du opp med?
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. september 2006 #5244 Skrevet 18. september 2006 MÅ man få prev på 6ukers kontrollen ← Kan jeg aldri tenke meg. Man bestemmer jo det selv vel?
Skytte Skrevet 19. september 2006 Forfatter #5245 Skrevet 19. september 2006 Iss;Jeg skulle vært klona (mulig en del ville protestert på det gitt ) MrsP;Hehehe,ja det er det! Pi@;Må ikke det nei.Man velger helt selv så jeg har ikke endt opp med noe enda! Fikk en neve kondomer av JM da Ikke godt å komme på at vi må bruke prev nå etter såå lang tid uten! MrsP;Yepp!! ******************************************************** SOndre var våken litt oftere enn vanlig inatt og ergo har jeg vært rimelig trøtt idag.Skulle ikke klart å komme meg opp..........Men det gikk til slutt! Og etterhvert kom vi oss til byen og der ble vi Traff ei jente hjemmefra som fikk 14 dager etter meg og vi ble hengende sammen noen timer! Det var kjempekoselig! Så begynte det å regne så sambo henta oss da han var ferdig på jobb! Gullklumpen min var eksemplarisk grei hele dagen! Og da blir jeg så glad! Etter middag trillet jeg en laaang tur sammen med venninne A! Koselig,men det kjennes godt ja...Men men! Så var faktisk hun oppe en tur her nede! Sondre er 7 uker og like stor som hennes sønn på snart 7 mnd,han er bare 4 cm lengre eneste... Ble faktisk kveld på lillegull ca halv ni! Han har sovet enormt mye idag så nå er jeg spent på hvordan natta blir....! Så ble jeg sittende her litt..jeg som skulle pumpe meg litt.Jaja får gjøre det nå da og heller bli litt sent ikveld... Har litt vondt i hjertet mitt for jeg vurderer å kutte en god del ned på nettaktiviteten min...Jeg strekker bare ikke til å få fulgt ordentlig med og da blir alt så halvveis...og jeg liker ikke å gjøre ting halvveis...Men så vil jeg ikke det heller...Så jeg får se...
Gjest miiip Skrevet 19. september 2006 #5246 Skrevet 19. september 2006 En ting er sikkert: Du kommer til å bli alvorlig savnet hvis du kutter ned på nettaktiviteten. Men jeg skjønner hva du mener. Det tar innmari mye tid hvis man skal følge med overalt... Høres ut som en slitsom helg dere hadde, godt at det roa seg. Håper sambo skjønner at han må ta det opp med mora si på et passelig tidspunkt. Du skal få en kjempe- fordi du er slik en super Skytte!!!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. september 2006 #5247 Skrevet 19. september 2006 Skjønner hvis du må kutte ut nettaktiviteten.Du har jo så masse annet å holde styr på. Men du skal iallefall vite at jeg(og sikkert alle andre) kommer til å savne deg kjempemasse! Kjenner jeg blir litt lei meg når jeg tenker på det.. Kg er trist uten deg. Var ikke meningen å gjøre det enda verre for deg nå altså! Legg igjen noen ord i din egen dagbok når du får tid,og ikke tenk at du må innom alle andre. Alle skjønner at du har andre ting å bruke tiden din på nå. Mange til deg!
pondusa Skrevet 20. september 2006 #5248 Skrevet 20. september 2006 :klem: Så du forresten den dokumentaren forleden, om de søstrene??
Missbumblebee Skrevet 20. september 2006 #5249 Skrevet 20. september 2006 Innom med en DIGER onsdags til deg. Rekker ikke å oppdatere meg så mye her, men skal prøve å ta det igjen snart! Håper hvertfall alt er bra med deg og lillegutten!!!
Skytte Skrevet 20. september 2006 Forfatter #5250 Skrevet 20. september 2006 Miip; Så snill dere er...som syns så godt om meg,det varmer i hjertet mitt! MrsP;Jeg vil ikke savne dere,jeg vil være her å følge med Pondusa;Jeg hadde tenkt det,men så ble jeg så trøtt...Vet hvem de er så det hadde vært intr å sett.Lurer på om det ikke går i reprise i helga? MissBb;Ingenting å stresse med,det skjer ikke så mye greier her!Bare koselig at du titter innom sånn snarest! __________________________________________________________ Nå har jeg altså endelig fått gjort ferdig runden min..tok et par tre dager det...! Jeg lå faktisk lenge våken og tenkte på alle dere kgvennene mine og begynte nesten å gråte da jeg vurderte hva jeg skal gjøre...Om jeg skal slette boka mi eller bare blir lite aktiv eller hva........ Konklusjonen var enkel;JEG BLIR!!!!! Jeg simpelthen orker ikke tenke på at jeg ikke skla høre med her inne lengre...så det får bare våge seg at det blir litt hips om haps med runder og litt lite aktivitet inni mellom.Jeg må bare klare å ikke bli stressa av det! SÅ kommer det til å gå bra tror jeg! Åh,er så glad for at jeg har dere! Enn å tenke på å forlate kg...*grøss* Men altså,vi tar det som det kommer herfra! Og hvis det skjer ting dere vil fortelle så er det bare å skrive hva dere vil i boka mi altså! Her er åpent hus! Det var en bekymring mindre! Bekymring nr to var dette med husarbeid........Jeg går i terapi hos meg selv nå og hadde en veldig bra samtale med ei JM tilfeldigvis idag! Og hun hadde 4 barn og mye lurt å si! Så nå tror jeg at jeg skal klare å se litt støv og rot uten å få hetetokter og løpe etter moppen...Jeg skal rett og slett bli mindre huslig! Jeg kan gjerne le,men det ble faktisk litt sykelige tanker rundt det å ha det på stell og plettfritt og rent til enhver tid...Hmm.. Ellers så er jeg alene hjemme nå!!!!!!!!!Har vært det i over en time Sendte sambo og Sondre ut på tur! Foreslo at dem kunne dra på besøk til farmora og at sambo kunne prøve å hinte litt...Men jeg tror ikke han gjør det... Ja..svigerfar har klart å havna på sykehuset idag...han har trøbbel med hjertet og da han var her og snekra igår sa jeg til han at han måtte ta seg en hviledag idag for han så ikke helt bra ut..Men neida..høre etter hva voksne folk sier?!Så nå ligger han på overvåkninga..Det går bra med han,men det er snakk om tredje anginaanfallet på ikke lang tid..det er ikke lenge før det kan bli en riktig smell og et stort infarkt.Men å herje med ved og snekre ja det skal han... Sa til sambo idag at han får ikke vises i arbeidsklær her mer! Ikke snakk om huset mitt skal bli hans død... Sondre har vært super inatt,dødstidlig våken,sambo sto opp med han kl 6!Takk Gud for at han orket det! Men idag har han sovet minimalt igjen...håper bare det går bra ikveld og at han legger seg fint ned! Han sov forresten litt mellom 6 og halv 8 for sambo rakk å forføre meg før han dro på jobb Blir så forelsket når han gjør sånn!!!! Det er godt å føle seg attraktiv igjen! Har ikke gjort en døyt voksenting idag,bare en maskin klær og rene klær MÅ vi jo ha! Men jeg og Sondre har rulla på gulvet,han kommer seg over på siden nå! Så har vi sett på alt han fikk fra go boken og i gave fra venninne L! Fikk lagd middag på et vis og etter den dro de som sagt ut! Jeg har brukt tiden min her inne for å få unna runden og får se om jeg kommer meg innom alle igjen før uka har gått! Setter utrolig stor pris på at dere er innom meg og sier så mye fint.... Skal se om jeg rekker en dusj før gutta boys kommer hjem! Har pumpet meg litt så jeg føler meg som et vandrende meieri
iss Skrevet 20. september 2006 #5252 Skrevet 20. september 2006 Ikke hver gang det er pumpende mødre på besøk i boka mi Hyggelig at du stikker innom! Jeg er enig i avgjørelsen din altså, om å ikke forlate oss helt Det er ikke noe problem at du har andre prioriteringer, og at vi kommer litt bak på.. Tror absolutt all her inne forstår det! Sender ett en og en til verdens beste skyttemamma!
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 #5253 Skrevet 20. september 2006 Konklusjonen var enkel;JEG BLIR!!!!! ← Veldig godt å høre, vennen!!!! Håper det går bra med svigerfaren din.... :kys_2:
Fibonacci Skrevet 20. september 2006 #5254 Skrevet 20. september 2006 Jeg er også veeeldig glad for at du blir på KG! Du hører jo hjemme her... hadde savna deg masse hvis du ble borte altså! Greit å prøve å overse hybelkaniner iblant. Man må prioritere litt! Rulling på gulvet høres moro ut! Stor klem!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. september 2006 #5255 Skrevet 20. september 2006 Tjohooo,du blir! Dagens beste nyhet! Jeg har faktisk tenkt på deg flere ganger i dag. Håpet at du skulle bli. Det gjør jo absolutt ingenting om du ikke er her en uke eller to,eller om du ikke får skrevet i alle andre sine dagbøker. Bare du ikke forlater oss helt liksom. Det hadde vært trist det! Så deilig at du fikk litt tid for deg selv i dag da. Gjør godt innimellom det! Ha en god natt snuppa!
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #5256 Skrevet 21. september 2006 Hei vennen! Høres ut som koselige, travle dager! Ikke tenk på om du får vert her mindre, er helt naturlig nå som du har en liten! Planer for helga da?
Pepita Skrevet 21. september 2006 #5257 Skrevet 21. september 2006 Godt å høre at du ikke forlater KG, hadde ikke vært det samme uten deg...
Gjest miiip Skrevet 21. september 2006 #5258 Skrevet 21. september 2006 Hyggelig at du blir! Men ikke tenk på runden din og KG som noe du MÅ. Vi forsvinner ikke over natta! Ta det heller når du har lyst og tid. (Men jeg skjønner problemet med at man gjerne vil få med seg det som skjer... ) En stor til deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå