Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom for å oppdattere med på hva som skjer i Skytteverden. Håper dere har det fint på ferie!

Skrevet

Nå må du snart komme deg hjem og oppdatere oss litt på dagene med Sondre og gi oss noen bilder av han :sur:

:klem:

Skrevet (endret)
:vinke: Endret av pondusa
Skrevet

:legrine::legrine::legrine:

HEEEEIA!!!!!!!!!!!

:legrine::legrine::legrine:

Herrejerremias som jeg har savnet dere!!! Nå bare MÅTTE jeg på nett altså!Så jeg håååper Sondre tenker å sove såpass at jeg får oppdatert litt i boka mi!

Tusen,tusen takk for alle hilsningene dere har lagt igjen hos meg! Det er så koselig å komme inn hit å se at jeg ikke har havnet på side to....... :sjenert:

Vi har vært på Hotel Mamma ja! Og du verden så deilig...Maten på bordet og klærne ferdig vasket og brettet og lagt i kofferten :sjarmor: Kunne fort blitt en vane gett!

Har nesten bare matet Sondre og ellers ikke visst at jeg hadde barn! Så om de bare kunne hatt bredbånd der ute kunne jeg vært plenty på nett...Menmen! Litt deilig med nettfri også!

Vi har vært i Pondusaby på shopping ja! NICE med litt nye klær!

Og tusen takk for at du syns jeg ser fresh ut Pondusa! Føler meg ganske ok egentlig... :sjenert:

Sondre fikk sin første radiostyrtbil der! Merkelig nok er faren ivrig til å teste den og sjekke at den funker :ler: -Hver dag!!

Da han var ute og kjørte med den mens det var fotball på tv,da trodde mamma han hadde fått feber!

Ellers så var jo E der med oss til torsdag! Gutta kosa seg og var ute på fiske flere kvelder! Uten hell..Men de kosa seg læll!

Så var vi på et lysstøperi og kjøpte SÅÅÅ fine lys til barnedåpen!

Dit må du dra,Pondusa! Du aner ikke hvor fint det var der!

Så har vi fått bestille middag hver dag,besøkt mormor,trillet turer,vært i fjæra og plukket skjell som jeg tenkte å pynte bordet i dåpen med!

Det har vært litt besøk hos mamma og pappa og Sondre har fått full oppmerksomhet døgnet rundt!

Pappa har omtr ikke sovet på hele uka pga han måtte jo høre etter Sondre! Litt tungvindt for han siden vi lå oppe og han og mam i kjelleren :ler:

Han er så god! Innom stua ørten ganger iløpet av dagen for å se på klumpen!

Og mamma snakket tilslutt babyspråk til alle etter evinnelige timer med babling mens hun har båret rundt på Sondre! SÅ gjett hvem som nå nesten bare vil sove oppå folk....! Jodda!

Men det er nå bare fantastisk deilig da..når gullet sovner ved puppen og ligger og har sånne smilerykninger etterpå..Da smelter et mammahjerte!

Han har jo blitt kjempe stor da! Vi veide han forrige mandag da han var to uker.Da var han blitt 4600g :overrasket: Han var 3920 da vi dro fra sykehuset...Gutten har matvett ja! Men så har han nå arvet det fra begge sidene... :sjenert:

Vi kom hjem igårkveld og har fått pakket ut,vasket gulv,tørket støv og vasket fire maskiner med klær!Dro bort med en haug klær som ventet på å bli vasket....*plystre*

Er så glad for at vi har fått ordnet alt det huslige for da kan jeg henge på nett i alle ledige øyeblikk fremover! Men det er jammen meg ikke for mange av dem! Snakker om timer som flyr :overrasket:

Vi koser oss som familie! Idag har vi vært i byen og kjøpt sånn tykk god dress til Sondre,begynner å bli kaldt her om kveldene så da må han ha noe godt på seg hvis vi skal i bilen.Ellers har han jo masse gode strikketklær som han har på seg når han ligger i vogna. Vi har nettopp vært ute og trillet kveldstur! Godt med litt trim og frisk luft!

Han er kjempesnill fortsatt og hyler bare når han er sulten eller har gjort i bleien.Men da må det skje på røde rappen også! Arvet null tålmodighet fra moren,hehe! Skal få mailet noen bilder til deg iss! Så kan du kanskje legge dem ut her hvis du orker?! Skal prøve å få gjort det ikveld!

Nå er det pupp og bading!

Skrevet

Der var dere endelig hjemme igjen ja :klem: Mange som har ventet på det her inne ja :ler:

Hørtes deilig ut å være på mammahotel da, komme til ferdig dekket bord og middagsbestilling :)

Gleder meg masse til å få se bilder av Sondre :hoppe::hoppe:

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Skrevet

Herlig at du er tilbake!

Hørtes ut som dere har kost dere maks!

:klem:

Skrevet

Så flott å ha deg tilbake Hot Mama! ;)

Høres deilig ut på Hotell Mamma, ja... Der skulle vi sjekket inn alle og en hver en gang i blant... :Nikke:

:kyss:

Skrevet

Så deilig å høre fra deg! Og at hotel Mamma falt ismak ;)

Skrevet

Hot Mama ja :ler: Det er det vi er Cr@sh!! Kan godt bli med i den klubben!

Nå har jeg mailet bilder til iss! Fine lille gullklumpen min!

Nå sover han godt etter masse mat og kveldsbad!

Satt og tenkte på så mye da jeg ammet,ting jeg ville skrive her,men nå er det liksom borte...*tenke hardt*

Vil si at jeg er kjempeglad for at ammingen går så det suser! Er sååå takknemlig for at jeg får det til og for at jeg ikke er sår.Det er mest koselig i verden å sitte å kose med lillemann og se på at han spiser ivrig! Noen ganger har han det så travelt at hodet virrer frem og tilbake i full fart og han ser helt sprø ut :ler:

Underetg begynner å bli bra igjen og det er en velsignelse! Fryktelig sted å bli plaget med..Men nå er det sikkert ikke lenge før hu gamla på Moss er fin i farta igjen :ler: Sambo var særs kosete her imorges og jeg må si jeg gleder meg til utenomekteskapelige aktiviteter igjen :sjarmor: Forlat meg for mine synder.... :ler: Skulle nå bare ha gifta oss ja!

Da vi var hos mam fikk jeg sett i katalogene og bestilt noen julegaver samt lagd julegavelist,list til ting som må fikses til dåpen og liste over andre gaver f.eks bursdag/dåp etc. Fikk mye pes for alle listene mine! Mam og pap lurte skrekkelig på hvem jeg hadde arvet det fra for ingen av dem er så strukturerte mener de...Nu vel! Jeg liker å ha kontroll og oversikt enkelt og greit!

En tanke som plager meg litt ang dåpen er om vi skal invitere oldemor...Hun har jo flytta hit nå.Det har jo bare vært pes og elendighet og styr og lort der i gården...Men så er hun jo Sondres tippoldemor da.Og han vet jo ikke hvor fæl hun kan være.Jeg vil jo egentlig ha henne der pga det er jo familie og tippoldemor er jo litt kult å ha.Men så r jeg litt redd for at hun skal finne på noe teit eller si/gjøre et eller annet som ødelegger dagen for oss...

Vet at alle utenforstående kommer til å syns jeg er drittfæl hvis jeg ikke ber henne men...*sukk*

Ååå det var deilig å være på nett igjen! Men jeg er så lei meg for at jeg ikke får fulgt helt med dere andre og ikke får oppdatert meg helt..Blir så mye halvgjort føler jeg.Men det må vel bli bedre utover høsten når han får itt mer rutiner og dagen blir mer forutsigbar. Er bare superglad for at han er så snill!

Nå skal jeg prøve å få begynt på en aldri så liten runde!

Skrevet

HYL! Klokken er jo tolv!! Henger bare ikke helt med jeg og skjønte ikke bæra da sambo skulle gå å legge seg plutselig! Vel,vel da får jeg prøve å fortsette imorgen og resten av uka...!

Tenker på dere i allefall! :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Heia vennen!!

Åh,nå er det så lenge siden jeg har vært innom deg! Føles som en eeevighet!

Sånn blir det når man er på ferie vettu.

Så utrolig godt å lese at du har det så bra! Høres jo ut som om dere har det helt fantastisk! :)

Nå er det så sent på natta at jeg burde vært i seng. Men så må jeg innom alle dagbøkene for jeg er såå nysgjerrig på hva som har skjedd mens jeg har vært borte.

Blir nok sent i natt ja.....

Kommer innom deg senere jeg snuppa!

Tusen klemmer! :klem::klem::klem:

Skrevet

Det er sååå koselig å lese om dagene dine som mamma Skytte. Det gjør at jeg bare gleder meg mer og mer.

Så koselig dere hadde det hos mams og paps. Kan tenke meg de er stolte over den lille ja :)

Er ikke så mye på KG for tiden selv, orker så lite for tiden, men jeg er innom for og oppdaterer meg. :klem:

Skrevet

Det er så koselig å lese om dagene deres... :legrine:

...og veldig godt å høre at fødeavdelingen begynner å nærme seg :humpe: -avdelingen igjen... ;)

Egentlig utrolig hvor raskt ting blir som det var igjen....

Stoor :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...