Skytte Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #4701 Skrevet 28. juli 2006 Pi@;ENDELIG er det vår tur nå ja!! Bra man kan dele litt på godværet! Skulle bare vært mer jevnt sånn at det var fin temp overalt hele tiden! Menmen! Gooood jobbings til deg!
Cr@sh Skrevet 28. juli 2006 #4702 Skrevet 28. juli 2006 Så koselig at du får selskap på den deilige verandaen din! Kos dere! Stikking høres lovende ut for moding.. Kanskje det blir no fødeaction i helga! Ha en trivelig helg... Jeg har besøk i helga... så blir sikkert ikke så mye på KG - men må nok inn å se om det har skjedd noe hos deg, eller hos LinKri og Fru Blå.... :kys_2:
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. juli 2006 #4703 Skrevet 28. juli 2006 Kos dere på verandaen! Jeg har også veranda,men ikke sol. Så mye tåke i dag at jeg nesten ikke ser nabohuset. Men det er veldig varmt da! God helg snuppi!
Fru Blå Skrevet 28. juli 2006 #4704 Skrevet 28. juli 2006 Hei hei!! At du kjenner stikking betyr nok at det begynner å modnes. Alle slike tegn vil vi ha! Det blir kjempespennende å følge med nå framover. Eneste stikkingen jeg kjenner i dag er i magen, for den er en eneste stram kynner. Håper det blir en actionfyllt helg på dere!
Missbumblebee Skrevet 28. juli 2006 #4706 Skrevet 28. juli 2006 Innom med en til deg. Orker ikke å skrive noe særlig, men jeg håepr du får en fin helg.
Fibonacci Skrevet 28. juli 2006 #4707 Skrevet 28. juli 2006 Innom med en stor klem! Nå er det spennende hos deg! Håper det skjer noe snart!
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #4708 Skrevet 28. juli 2006 spennende!! skal følge med her fremover ja!!!
Skytte Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #4710 Skrevet 28. juli 2006 WEEEEEEE!!!! Såå mange på såå kort tid!! Dere er så søte!! Cr@sh;Ååååå håper så endelig det skjer noe nå ja!! Må kose deg med besøket dit ja! Men veldig trivelig at du titter innom meg! MrsP;Hooka! Mer som dere har LITT tåke da ja! Sola vara ikje evig her idag gitt... Fru Blå;Alle tegn på at det nærmer seg vil vi ha ja!! Så bra du har kynnere! Blir sånn fødemaraton dette Miip;Jepp!! MrsBb;Koselig at du bare er innom syns jeg! LT;Ja det begynner å bygge seg opp nå! Skulle gjerne ha hatt flere sånne stikkinger samt noen kynnere og rier helst.....Aldri fornøyd Epica;Koselig at du vil det! Håper bare vi slipper å vente så lenge...!! LinKri;Kjempekoselig gjort av deg snuppi!! ************************************************** Sola var visst bare innom en snartur idag,men lenge nok til at jeg fikk svetta litt og følt varmen på kroppen! Mer som den svei ja! Men var flink og smurte meg godt! Venninne M har nettopp dratt hjem.Hatt det veldig koselig med boller på verandaen! Helt til det kom mørke skyer og torden Jeg liker ikke torden.....Men nå ser det ut som det har gitt seg så nå venter jeg bare på regnskuren! Men var meldt bra til imorgen! Har endelig fått mail om at bildene mine har kommet så de henter sambo etter jobb!Hurra!!! Da vet jeg hva jeg skal gjøre ikveld! Tror bare det er 150stk så det går fort å sette i album! Lurer på hva vi ellers skal finne på...Må lage oss noe godt å spise i helga! Og kose oss ute,spise is og nusse litt! Så skal sambo snekre litt på rekkverket! Ellers så kan jeg jo gjerne få masse stikkinger og rier og full pakke takk! Fant et skjørt ista som jeg helt hadde glemt av og det passer jo perfekt til de nye støvelettene mine så nå må jeg føde slik at jeg får brukt det Lillegull driver å trykker seg noe voldsomt opp i ribbena nå igjen....Er ei stund siden sist det var plagsomt,men idag har det vært helt pyton å sitte nesten.Sambo mener h*n driver å sparker ifra,men jeg kjenner jo ingen ting der nede.Ville vel blitt trykk der om h*n sparka fra med føttene?!Hemhem....
Fru Blå Skrevet 28. juli 2006 #4711 Skrevet 28. juli 2006 Hvilken type album skal du ha til bildene dine? Jeg har store planer om å få organisert bildene våre. Det er bare kaos helt tilbake fra vi ble sammen. Så bra det ble litt sol på deg i allefall. Her er det så varmt at jeg har bare klart å sitte 5-10 min i solsteiken. Tom for solkrem er jeg også, så jeg tror jeg skal holde meg for det meste i skyggen. Ha en fortsatt fin dag!
Murmelmy Skrevet 28. juli 2006 #4712 Skrevet 28. juli 2006 Kjenner til disse "komme seg bar ribbeina" sparkene til tassen. Noen ganger kan jeg ikke sitte, og når jeg sover så må jeg ligge hel rett, enten på rygg, magen eller sidene. Ikke noe krumbøyd i det hele tatt, da sier han fra Nå har jeg imidlertid fått i meg tre is på omtrent like mange minutter, så regner med han takker for dem om ikke lenge Skremmende kort til dere har et nytt familiemedlem! Tenk det . Man må passe på å få være litt kjærester før det skjer. Mannen og jeg skal i hvertfall på kino i løpet av august... God helg, snuppa!
Gjest Rognebær Skrevet 28. juli 2006 #4713 Skrevet 28. juli 2006 Nå blir jeg borte en uke og TENK OM DU HAR FØDT i mellomtiden! :hoppe: VIBB VIBB VIBB og HEIA SKYTTE! Jeg må få melding fra miiip hvis det skjer noe, tror jeg.
Gjest Wasabi Skrevet 28. juli 2006 #4714 Skrevet 28. juli 2006 Hei kjære Skytte! Har ikke tid til å lese gjennom boken din men er så veldig veldig spent på om du ikke får gullet ditt snart!! Klemz
Gjest Myztica Skrevet 28. juli 2006 #4715 Skrevet 28. juli 2006 Nå fikk jeg oppdatert meg litt bedre Sånne stikkinger har jeg hatt lenge jeg! Det gjør så vondt! Kjennes ut som om ungen tar en kniv og stikker nedi der altså Så det er modning det altså?? Dette blir nok et fødemaraton ja Hvem føder først tro?? Jeg tror Fru Blå jeg nå... så deg og til slutt meg... (og jeg som har termin først!!!!!) ha en fin kveld snuppa!
Skytte Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #4716 Skrevet 28. juli 2006 Fru Blå;Jeg har bare sånne med plastlommer og litt plass for å skrive ved siden av,så setter jeg dem inn i rekkefølge og noterer hvem-hva-hvor ca! Er lite med scrapping og sånt her,da hadde jeg aldri blitt ferdig! Var deilig med sol ja! Murmelmy;Det er bare å følge ordre ja Weee! Bare spist 1 is idag jeg...Men har jo ikke lagt meg enda Sambo og jeg tenkte på det her en kveld,at vi aldri har vært på kino sammen Men fant ut at det var ikke noe vi ville prioritere nå for ingen av oss liker kino Men det er nok viktig å nyte den siste tiden sammen og huske på å være kjærester også etter babyen kommer! Det er kanskje viktigst av alt... Rognebær;Skal du nå være borte igjen Ja jeg bør ha født før du er tilbake ellers spørs det hvilket humør jeg er i... Wasabi;Ååå så koselig å se deg!! Skjønner godt at du ikke har tid til det nå,men det var kjempetrivelig at du stakk innom! LinKri;Tror jeg har hatt det bittelitt før,men ikke sånn som inatt! Men tar imot alle modningstegn med åpne armer! Blir spennende å se hvem som får først ja!! ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Måtte legge meg litt nedpå og småslumret da sambo kom hjem. Snille han lagde yammi stroganoff og ris til middag! Men så var ungen påtur oppover så jeg klarte ikke spise så mye... La meg litt etterpå og da ble det heldigvis litt lettere! Rakkerunge! Så så vi Freaky Friday Den var morsom! Jeg lo og hadde godiskick de lux...mens sambo sov for det meste! Da filmen var over var også regnskuren slutt sånn at vi kunne gå ut igjen! Fikk tørket av hagemøblene og så fikset solen resten! Sambo driver å setter på rekkverket nå mens jeg har gått en liten runde og nå er jeg her! Magen ble steinhard da jeg gikk men intet annet skjedde... Lillegull presser og romstrerer som før så det blir ikke mye sitting av gangen. Hadde det bare kunne begynt å skje saker.........
Pepita Skrevet 28. juli 2006 #4717 Skrevet 28. juli 2006 Har endelig fått mail om at bildene mine har kommet så de henter sambo etter jobb!Hurra!!! Da vet jeg hva jeg skal gjøre ikveld! Tror bare det er 150stk så det går fort å sette i album! ← BARE 150 bilder?? Hadde brukt en mnd på å sette inn det jeg! Så så vi Freaky Friday Den var morsom! Jeg lo og hadde godiskick de lux...mens sambo sov for det meste! ← Freaky Friday er kjempemorsom! Ha en fortsatt fin kveld!
Kakao Skrevet 28. juli 2006 #4718 Skrevet 28. juli 2006 Heia Skytte! Nå er jeg tilbake fra ferie. Har vært innom og sett om deg, men ikke skrevet noe, for jeg tenkte på at kanskje svogeren min som er sånn datafrik skulle snoke på hva jeg hadde skrevet og sånn. Paranoia-Kakao slo til.. Nydelig mage du har! Håper jeg får en sånn en snart! Kakaomannen er bare litt treg på avtrekkeren.. Blir spennende dager foran deg nå. Ikke lenge til dere er tre! Klem fra Kakao
pondusa Skrevet 29. juli 2006 #4719 Skrevet 29. juli 2006 Her må det til noen (((((((((((((((((((((((((FØDEVIBS)))))))))))))))))))))))))))) For i dag er du jammen meg 40 uker!!! Tipper du er drit lei hele greia nå, tungt i kroppen, vondt her og der, følelsen av strandet blåhval på ei strand etc. Du har med all grunn lov å klage så mye du vil nå. Men så er det like før nå, om max 16 dager er du faktisk mamma! Selv om det sikkert er helt pyton å måtte ende opp på overtid, skal du vite at du har vært kjempeflink. Lille skyttegull kunne ikke fått en bedre mamma & pappa. De som har snekret som noen galninger fordi huset skulle være mest mulig istand til h*n kom, som har handlet inn masse nydelige, bittesmå klær, som har en deilig seng og vogn stående klar og som kommer til å klare dette supert! :klem:
pondusa Skrevet 29. juli 2006 #4720 Skrevet 29. juli 2006 Og her breiet jeg ut hele boka di, men det var fordi det skulle bli bedre plass til skyttegull å komme ut! :jupp:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå