Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja nå begynner raset :ler: Måtte jeg bli neste.........!!

Og :klappe: for at du er på msn igjen!!!

Har gått den lille turen min og det ble vel litt kynnere ut av det.Er så mett at jeg vet ikke hva som er mett og hva som er kynner...Magen er helt sprengt uansett!

Gikk forbi en mann som malte et hagegjerde,han smilte og sa hei! Tror han følte med meg der jeg gikk :ler:

Så ringte mormor og vi hadde en koselig samtale! Hun gleder seg så fælt! Men var så god og medfølende idag at det var bare kos å skravle!

Nå prøver jeg febrilsk å holde meg våken og heldigvis er Pondusa på msn sånn at jeg berger meg til sambo kommer hjem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er observert ;)  Pleier du titte innom så skal du jammen finne en liten hilsen fra meg!

Åja, jeg er da innom av og til for å se hvordan det går! Men skriver ikke mye for tiden. Ønsker deg masse lykke til med den forestående fødselen! :klem: Plutselig har du en baby ;)

Skrevet

Nå er virkelig magen stor og flott altså :) Ser rimelig sprekkeferdig ut nå, så får håpe det ikke er lenge igjen for deg nå da...

Flink du er som går tur da, deilig det kan jeg tenke meg, men slitsomt også :ler: Ikke rart du ikke har så mye energi i dag da, du var jo så flink i går, så kroppen trenger jo å slappe av også :klem:

Etter Peony er det virkelig din tur :hoppe:

Skrevet

Morn morn.

Koselig å ptate med deg på msn igjen.

Håper dagen i dag blir fin, her er han noe overskyet og ikke den store varmen.

Skrevet

Så fin magen din er Skytte :) Og sunket har den og gjort ja, ingen tvil der. Og tenk at det i dag er 1 uke til terminen :hoppe: og om max 3 uker er du blitt mamma :legrine:

Håper du slipper å gå over vennen, for kan tenke meg at du er ganske klar allerede. Skal krysse alt som krysses kan for at du er nestemann etter Peony.

Håper du får en fin dag, og at kynnere tar seg opp og går over til rier snart. :klem:

Skrevet

Jeg vil være sammen deg :grine: Men er litt langt for å dra på formiddagstur lissom ;)

Håper dagen din blir bra! Og den magen er jo bare sååå fin! :hjerter:

Skrevet

God morgen! :vinke:

Håper du får en fin dag!

Krysser fingrene for at du får noen effektive kynnere og rier snart!!

Kryss og klem fra meg ;)

Skrevet

For en nydelig mage du har Skyttevennen!

Tenk at du om ikke så mange dagene(er optimist) har lille gullet i armene dine! :klem:

Skrevet

Hei Skyttedamen!

Holder meg stadig oppdatert, selv om jeg ikke er verdens flinkeste til å sette spor. Grattis med veranda! Det er utrolig digg å kunne flytte litt ut om sommeren!

Skrevet

:vinke:

Du har ikke latt deg påvirke av Peony og fått rier vel?

:Hehe:

Er virkelig spennende på KG om dagen! :hoppe:

Gjest gjesta
Skrevet

Har du hatt en fin helg vennen? Planer idag? :klem:

Håper formen er bra! ;)

Skrevet

Hei snuppa!

For en nyyyydelig mage :hjerter_rundt:

Er du inspirert av vår kjære Peony? Du har vel ikke bevegd deg til føden ennå???

Venter i spenning til jeg ser deg tråle dagbøkene igjen...

:klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Så kos ha deg på MSN! :)

Så til dere andre... Skytte har ikke bevegd seg til føden :ler:

:klem: :klem:

Skrevet

Regner med skytte plinger dersom det skjer noe, lite eller stort, og da skal jeg skrive med en gang.

Skrevet

Tigi;Så morsomt å se deg!! Er litt godt å vite at dere er der og ikke bare blir helt søkk vekk...blir så tomt da,også lurer jeg så fælt på hvor folk blir av.... :sjenert:

Lucky;Føles som jeg skal sprekke ja,helt på ordentlig! Så den må være så snill å komme ut nå....

MissSTakk for det vennen!

Pondusa;Bra du er på nett igjen!Har vært skyer hele dagen til nå,solen skinner og vinden suser så det er ganske kaldt egentlig...*må få oss levegg*

IdaC;Takk! Ja den henger snart på knærne føler jeg :ler:

Håper og håper for hver dag at pang så skjer det noe...men neida!

Iss;Ja kom :grine: Det hadde vært så morsomt!! Du får komme på ferie å bli noen dager!

Fru Blå;Tusen takk!Og ditto får jeg vel si! Må tro vi er ferdige snart! Har ikke tid til overtid...as if det nytter å si det da!!

Felixa;Tusen takk vennen! Koselig at du er innom!Setter pris på det må du vite!Tenker mye på deg...

Murf;Veranda er very very nice ja!

Pi@;Takk for kos,det trenger jeg!

Cr@sh;Det biter ikke på meg :grine: Ja det er kjempespennende! Vi er mange som skal ha disse dagene fremover nå!

Epica;Helga var fin ja! Men den kom og gikk uten fødsel...så det var litt kjedelig! Men ellers fikk vi,dvs mannen,gjot mye fornuftig!

Idag er planen å holde meg våken :ler:

Murmelmy;Tusen takk du! Nei jeg har såvidt beveget meg mellom senga-wc-kjøkken-stua og verandaen idag...Mest energiløse på jord tror jeg!

LinKri;Takk det samme snuppi!

Tusen millioner takk for alle de koselige besøkene fra dere jenter! Det hjelper utrolig mye på et utålmodig Skyttesinn!

Skrevet

Pondusa;Riktig! Om jeg ikke rekker å spankulere i rier her inne så får i allefall du beskjed! Snakket om det senest igårkveld.For jeg kom plutselig på at kanskje jeg ikke greier å sitte vanlig i bilen,kanskje jeg må ligge i baksetet mens vi kjører.Men jeg fant ut at uansett må jeg vel klare å sende en melding! Sambo bare så på meg og himla med øynene og lurte på om jeg skulle ha med pcn sånn for sikkerhetsskyld :ler::ler: De skjønner jo ikke alt dette de da!

Idag har jeg altså ikke gjort noe som helst annet enn å være her!

Jeg var våken fra halv sju til halv ni,og bra var det for sambo hadde ikke satt på vekking... Spiste ei skive og la meg igjen og sov til halv tolv :overrasket:

Ble helt flau da for sambo kom hjem i matpausen mens jeg sto på badet og strevde med å få på meg ei truse.......Tenk at søren meg det også er vanskelig :ler:

Jeg aner ikke hvor energien min har tatt veien....Jeg er helt kaputt! Bare spiser og sitter her,går litt rundt og kjenner at jeg egentlig bare vil sove.......

Har sittet ute i vinden for å prøve å våkne litt men...

Nå skal jeg lage middag også må jeg få gått meg en liten tur.Jeg VIL være med sambo å male ikveld så det skal jeg prøve å ta meg sammen til.Kan jo ikke være som et vissent løv.Enn om jeg plutselig må føde nå da?!Har jo ikke krefter til det i hele tatt :overrasket::grine:

Skrevet

Hihi, da pondus ble født himla mamma med øynene da hun fikk sms.

Pondus var ute kl 06.40 og kl 07.05 hadde jeg visst sendt mld.....

Skrevet

Urkrefter Skytte.

Uante krefter som plutselig dukker opp når du trenger de!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...