Skytte Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #4541 Skrevet 18. juli 2006 Cr@sh;Hehe,ja til og med to stk på en dag! Lucky;Ååå takk! Det var snillt! ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Tante nr to hadde med seg onkel og han hadde ikke tid til noe langvarig besøk.Han hadde nemlig kjøpt seg ny bilstereo og måtte rett hjem å få den installert og utprøvd Tante bare ristet på hodet,himlet med øynene og måtte følge etter! Da sambo var ferdig på jobb dro vi til byen og det endte i en ammebh og en megastilig grøn og hvitstripete genser til lillegull! Skikkelig 80-talls! Litt stor,men ungen skal jo vokse..! Etter en halvtime fikk jeg to kynnere på rad Juhu!! Det var morsomt! Kanskje de endelig har tenkt å komme?! Lagde fiskegrateng til middag mens sambo snekret litt på verandaen! Flinke mannen min! Så hørte jeg den dumme naboen i 2etg sto og kjefta på sambo....Så nå har det braket løs igjen......JEG ORKER IKKE DE FOLKENE MER Er det lenge siden det verandabråket begynte?? Så har alt vært ok,men nå var naboen rasende for at vi har begynt på verandaen før han er ferdig å snekre oppe...Sambo har gitt beskjed hundre ganger om når han skulle begynne,men enda har naboen snkret på baksiden av huset.... Naboen presterte til og med å lure på hvorfor vi ikke bygde verandaen ifjor??!! Er det mulig??? Lurer på hvor steike dum en person greier å bli alene.... Han trampet i trappa og slamret så mange ganger med ytterdøra at det var nr før jeg føk ut..Og da hadde det sagt pang! Han hadde også sagt at sambo måtte huske på det bodde flere folk i dette huset!! Jaha,så hvorfor vasker ikke dem da? Eller måker snø? Eller holder orden i vår felles kjeller/loft/garasje??? Vi bor i et galehus med idioter............... For flere mnd siden var vi enige om at alt skulle være ferdig før jeg føder og det skulle ikke være noe problem i hele tatt...Så hvorfor har han ikke bestilt vinduer og materialer og fått hjelp?? Jeg fatter bare ike at det er mulig å være 34år og så inni granskauen nobrainer Når han til og med fortsetter å snekre på baksiden i sinne,for så å dra av gårde i full fart på mcn..ja da blir det ikke akkurat fortere ferdig... Sorry,men jeg måtte bare ha ut litt.... Har nettopp gått meg en bittelitt lengre tur enn vanlig! Det kjennes! Ble kanskje et par kynnere til men hva er det?????Jeg vi ha mer!!! Dessuten holder leppa mi på å sprekke eller få et munnsår... Ellers er alt bare bra
-TeddyToria- Skrevet 18. juli 2006 #4542 Skrevet 18. juli 2006 og Tenker på deg og håper du og magen har det bare bra...
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. juli 2006 #4543 Skrevet 18. juli 2006 Ååå,for en nabo dere har altså! Kjenner jeg blir litt irritert her jeg sitter! Her får du en megastor for at du er så herlig og for at du har så dumme naboer. Sov godt da suppa! Håper morgendagen blir fin.
Lucky? Skrevet 19. juli 2006 #4544 Skrevet 19. juli 2006 Sånne naboer Tror noen mennesker er sendt til verden bare for å irritere andre rett og slett. Får håpe han tar til vettet og gjør seg ferdig fort som f... Han får ikke lov å banke og herje sånn når du sittet med lillegull altså!! Får håpe du får en fin dag i dag med litt mer sol enn i går
Pi@ Skrevet 19. juli 2006 #4545 Skrevet 19. juli 2006 Innom for å litt på naboen din og for å gi deg en gedigen og for kynnere
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #4546 Skrevet 19. juli 2006 (endret) Hei vennen! En goood onsdags- Åh herregud for noen teite naboer! for kynnere! for flere!! Når er termindatoen? Endret 19. juli 2006 av Epica
IdaC Skrevet 19. juli 2006 #4547 Skrevet 19. juli 2006 Dumme naboer Men det er bare å få det ut her, der er derfor vi har dagbøker jeg funnet ut. Hvis du vil ha flere kynnere, så kan du få så mange du bare vil av meg Håper du får en fin dag, og takk for at du besøker dagboken min selv om jeg er fraværende for tiden
Cr@sh Skrevet 19. juli 2006 #4548 Skrevet 19. juli 2006 på naboen til Skytte! Skal jeg komme å gi dem en :blaaveis:
Skytte Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #4549 Skrevet 19. juli 2006 TT;Så koselig å se deg! Har det bra vi vettu! MrsP;Tusen takk din snilling!! Lucky;Nei da kommer jeg værtfall til å klikke på dem!! Det ER faktisk mer sol idag enn igår! Dvs igår var det null sol og regn,mens idag er det opphold enda og det var et solgløtt imorges! Det går fremover Pi@;Hehe,bra! Epica;Ja jeg vil ha flere!! Termin er den 31.!!Snaaaart!!Men ikke snart nok...... IdaC;Ja det er fint å ha dagbøker! Og ikke tenk på annet enn deg selv og babyen nå! Vi skal nok holde koken i boka di vettu! Tenker på deg og må jo titte innom! Jeg kan gjerne overta kynnerne dine,så kan du heller få dem tilbake når det nærmer seg mer din dato! Cr@sh;JA Kom å ta dem! Hadde ikke gjort noe.Muligens den eneste måten å få dem til å forstå noe,ved å slå det i hodet på dem ********************************************************** Igårkveld var vi skikkelig fjortiser! Vi var på gatekjøkken og bestilte dobbel pommesfrites med hver sin pølse som vi delte i bilen*knis*Etterpå satt vi og fant ut av stereoanlegget som vi har kjøpt! Teknologi er visst ikke vår sterke side,men da sambo begynte å høre etter da jeg leste bruksanvisningen da funket alt!*merkelig gitt* Bare en sånn liten ting var utrolig koselig og romantisk for meg!Så var det faktisk litt godt å ikke snakke om magen eller babyen,men bare være oss liksom...Bare være meg! Begynner å kjenne at det skal bli herlig å få bli bare meg selv igjen! Har sovet utrolig godt inatt også Hva skjer a?! Og gjett om jeg sover...Opp da sambo dro,frokost,senga,slumre litt,sove til over 11...........!! Mer frokost,dusj og kg! Har snakket med pappa og han og mamma skal til byen idag,så han skulle ta med seg hammeren og komme å bygge på verandaen sammen med sambo! Så skal vi sikkert spise sammen og kose oss! Men jeg har lovet å stikke innom venninne A som ligger syk så det må jeg ikke glemme! Må finne noe som kan oppmuntre henne litt! Men først og fremst skal jeg til JM nå snart! Er så utrolig glad for at det er siste gangen til akkurat henne.Misliker henne mer og mer for hver gang og syns det blir så utrolig teit når hun ersøstra til kranglenaboen.... Kanskje jeg skal si at jeg føler meg helt forstyrret og deppa og har det jævlig hjemme pga det er så mye tull og krangling med naboen?! Det frister litt å gjøre det,men jeg skal være snill jente idag! Etterpå skal jeg til byen å kjøpe gardinstoff! Hurra! Sjelden jeg har gledet meg såå mye til å kjøpe gardinstoff liksom Men siden kjøkkenet ser helt for jævlig ut,så skal vi i allefall få fine gardiner! Ellers skulle jeg hatt et bursdagskort og noen bilderammer..Får se hva jeg orker! Halvtime til sambo kommer og henter meg......Kjedelig å vente.........
Felixa Skrevet 19. juli 2006 #4550 Skrevet 19. juli 2006 Hei! Jeg måtte ta meg en tur innom deg, passer på deg vet du. For noen teite naboer dere har, slitsomt med sånne idioter! Nå er det ikke lenge igjen til dere får hilse på gullet deres. Håper dere slipper å vente så altfor lenge da.
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #4551 Skrevet 19. juli 2006 Termin den 31!! Oioioi! Her skal jeg følge masse med fremover ja!!! Deilig du sover så godt!
Gjest Myztica Skrevet 19. juli 2006 #4552 Skrevet 19. juli 2006 Vi kan jo dele på kynnerne til IdaC! Ikke så mange kynnere hos deg heller nei... Blir vel til at vi føder på samme dag også (Ettersom alt annet skal være så likt med oss... ) huff, disse naboene deres altså!! Kan godt komme å gi dem :blaaveis: jeg! Lykke til oss JM i dag
Cr@sh Skrevet 19. juli 2006 #4553 Skrevet 19. juli 2006 Tenkte jeg skulle se om det hadde kommet oppdatering fra kontroll...
pondusa Skrevet 19. juli 2006 #4555 Skrevet 19. juli 2006 Da er vi hjemme etter 2 dager i Tr.heim!! Så værsegod å fød!! Strålinger ned i lysken er bra! Det er nemlig modning! Gåing og fysisk aktivitet er topp! Det hjelper på modning!! Dette ble et skikkelig !!!-innlegg, i beste skytte-stil.
Murf Skrevet 19. juli 2006 #4558 Skrevet 19. juli 2006 Strålinger ned i lysken er bra! Det er nemlig modning! Gåing og fysisk aktivitet er topp! Det hjelper på modning!! ← Åh? Hmmmm, modningstegn, altså? Hmmm.... Praktisk med disse erfarne mammaene! Håper du har en hyggelig kveld, skytte!
Tulipan Skrevet 20. juli 2006 #4559 Skrevet 20. juli 2006 Hei på deg kjære Skytte!!! Sorryat jeg har vært fraværende. Oi, oi nå er det ikke lenge igjen. Men, du denne naboen din: :icon_mad: . Kanskje måten å ta han på er å være skikkelig smørblid. SÅnn at han blir helt . . Et lite råd fra meg (en som altså var ALT for turbo den siste tiden før knøttet kom): HVIL!!!! Selv om du får aldri så mye energi mot slutten, så HVIL (vet at det ikke er lett, hvertfall ikke for turboer som oss ), men det er faktisk kjempe viktig!!! Ha en super flott dag
Gjest Rognebær Skrevet 20. juli 2006 #4560 Skrevet 20. juli 2006 Kanskje jeg skal si at jeg føler meg helt forstyrret og deppa og har det jævlig hjemme pga det er så mye tull og krangling med naboen?! Det frister litt å gjøre det,men jeg skal være snill jente idag! ← Det hadde vært ganske morsomt! Kanskje du skal gjøre det? Men kanskje like greit å være der siste gangen i fred og fordragelighet. Nå skal du snart bli mamma! Veldig bra da å ta sånne koseturer bare dere to nå i sluttspurten, så dere husker hvordan det er til senere, når dere blir degradert av den nye sjefen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå