Skytte Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5886 Skrevet 16. februar 2007 HEEEIAAAAAAA!!!!!!! Tusen tusen millioner takk for ale hilsninger folkens! Kjempekoselig at dere husker på meg! Love you all!! Denne siste uka har jammen meg vært så travel at jeg fatter ikke at det er fredag nå igjen Må prøve å vri hjernen og huske godt nå...*knis*Hvilken hjerne liksom Morsdagen fikk jeg frokost og pakke på senga;billett til konsert med Sivert Høyem Kjenner at det rasler i eggstokkene bare ved tanken Han er sååå snadder!!*SLAFS* Må virkelig håpe man får ha med kamera....Han er bare så yam-yam gimme some Ellers var vi på middag hos mam og pap og svigers og svogers var her på kaffe om kvelden. Mandag hadde jeg besøk av mamma og ei tante på dagen.Senere var svigerfar her og på kvelden kom pappa.Jeg har hjulpet han med et prosjekt han har på skolen!Jepp,pappa er litt student!Og det er innenfor noe jeg har studert før så guess who som har hatt lekser halve uka.....Ble sååå lei at jeg holdt på å hive både pappa og prosjektet og pcn til reven...TUSEN TAKK til Miip som hjalp meg midt i en liten krise der Tirsdag var det prosjekt i tillegg til babysang på dagen! Om kvelden kom søs på besøk,samt at vi henta to av våre søskenbarn som var her på pizzaspising!Koselig! Onsdag gjorde jeg ferdig prosjektet og var en tur ute og fikk gitt info til noen som skal ordne tilbud på kjøkken! Om kvelden var jeg på første korøving!!!Det var sååå gøy og stilig og koselig og kult!!!Jeg var på hjemmebane der ja!Og så utrolig herlig å være meg,gjøre noe jeg er litt god på og bare kose meg og være meg!Var rimelig adrenalinhøy da jeg kom hjem! Bare sånne skikkelig go`sanger!Freshe og nye! Torsdag var det endelig såpass mildt at vi kom oss ut på trilletur!Det gjode godt! Har ikke rukket å trene på lenge nå.....huffhuff....Men har fått mensen også nå,så da frister det LITE å gå i treningsbukse å vifte med rumpa på noe treningssykkel på 3T Men det føles fint og litt spennende å ha fått den igjen!Blir intr å se når den kommer neste gang!Må bare få igang hankypanky igjen så blir det sus i serken Sondre har lært seg å klappe Hadde aldri trodd jeg kunne bli SÅÅ kry for det,men jeg holdt på å grine da han plutselig lå i senga og venta mens jeg var på badet,og da hørte jeg klapp-klapp-klapp!! Flinkingen min!Tenk så kry jeg skal bli fremmover Han vil kun sove på siden for tiden.Ikke snakk om å sove på ryggen.Menmen. Ellers så jodler og synger hanbare værre!Og er redd andre babyer.....griner som bare det når de kommer i nærheten.Men ikke når vi er på babysang,så jeg skjønner ikke helt gangen i det.Men håper det går over! På torsdags ettermiddag kjørte sambo oss til mam og pap! Der fikk jeg gått igjennom alle filmene vi har filmet og skrevet ned hva som er på de!Kosa oss med vafler og skravlings! Idag har vi vært på besøk hos ei venninne som bor nordpå men som var hos foreldrene sine på besøk! Sambo henta oss i ettermiddag og vi dro hjem etter middag hos mam og pap. Jeg har vasket til helga,en liten kattevask men pyttsann! Imorgen skal vi ha øvingslørdag med koret fra 15 til 19!Gleder meg!!! Og hvis mange nok kunne så skal vi møtes senere på kvelden for sosialt samvær og mulig vi skal synge på ene utestedet her i byen! Men selv om jeg liker å synge så har jeg egentlig mest lyst til å slumre hjemme imorgen kveld.Men vi får se! Jepp,der var de siste dagene i full fart! Har fått tat meg av Sondre og gjort litt husarbeid også,derfor kg og nett generelt ikke har blitt plass til i døgnet! Har ikke sett mer til svigers og idag dro de på hytta igjen...Så må bare ikke få høre at de ser Sondre så sjelden,ikke min feil at de ikke holder seg hjemme.Hadde faktisk tenkt å ha dem på middag på søndag men... Nå håper jeg bare ikke dette blir så langt at det ikke kommer med........
iss Skrevet 16. februar 2007 #5887 Skrevet 16. februar 2007 Takk for nydelig mms Her står alt bra til, vi er jo brått småbarnsforeldre til en 2 åring på heltid Men det går jo det og Drit å dra i svigers..
Murmelmy Skrevet 18. februar 2007 #5890 Skrevet 18. februar 2007 Hei på deg skravla! Mamma er også student *fnis*. Nærmer seg 50 (46) og tar fag så det ljimer på UiO Så flink S er og klapper og greier....gleder meg til T sier "mamma", jeg... *drømme* Ha en super søndag, Skyttemor!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. februar 2007 #5891 Skrevet 19. februar 2007 Hei hei snupp! Du er fortsatt like travel ser jeg. Racerdame du altså! Takk for koselige sms og herlig mms av gullgutten. Han er så nydelig. Ha en fin uke!
Gjest miiip Skrevet 19. februar 2007 #5894 Skrevet 19. februar 2007 Jeg trenger en coachingprøvekanin på kvelden lørdag 3. mars, har du lyst og mulighet?
Skytte Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5896 Skrevet 20. februar 2007 Iss;Du fortjener "Tio tusen røda rosor"!!Minst! Du er så snill og god du at minst annen hver person i verden burde være som deg! Magolia;Tusen takk du! Cr@sh;Hehe,ja det er sant!Applausfor klapping er ikke værst Murmelmy;Bra det er flere som har sånne freshe foreldre!Jeg fik plutselig en durabelig betaling for hjelpen jeg har gitt pappa så jeg ble rent flau for at jeg ble så lei.....Men da visste jo ikke jeg at han skulle gi meg masse penger...Nektet å ta imot men det ville han ikke høre snakk om så...Snileste pappan i verden seff! Åh,gleder meg sinnsykt mye til den dagen jeg får høre "mamma" fra snuppen ja MrsP;Takk for at du syns det! Ja her ble det jammen meg ikke rom for mye pctid gitt... Iss;Smask! Pi@;Koselig at du syns det!Var litt usikker på om du hadde fått det!Håper det går bra med deg! Miip;Har megalyst til det vettu!!!SÅ spennende!Men du må nok minne meg på det når det nærmer seg for husken min...hehe,ja den skal vi ikke skryte av til noen! Blir det på tlf eller?! Nå ble jeg litt sånn exited her Cr@sh;Du er nå snill du! Dere er verdens snilleste alle sammen!!! Tusen millioner takk for alle besøkene!Jeg har dritdårlig samvittighet for at jeg har forsømt dere helt i det siste...Men jeg har bare ikke hatt nubbesjangs til å nærme meg noen runde i hele tatt.. Atter en ny lang oppdatering følger.... Lørdag rakk vi å kose oss med sen frokost og bare masse kos alle tre før sambo var på jobb og dulla med bilen og da han kom hjem var jeg på sang! Åååå det var så bra!Jeg virkelig elsker å synge!Så ble jeg litt høy på pæra nni meg da dirigenten skrøt av meg.... Heldigvis var det bare meg som hørte det tror jeg,ellers blir det bare flaut. Men jeg føler at jeg sklir godt inn i miljøet der og jeg er jo ingen sjenert type så jeg prøver bare å ikke være så brå og frempå sånn at noen syns "hun der nye er jammen meg freidig.."Er litt redd for sånt jeg... Ble ikke ferdige før nærmere kl 20 og da var det godt å komme hjem!Men litt trist at Sondre sov da...Siden jeg var sliten i både halsen og ryggen orka jeg ikke dra ut igjen,vi skulle ikke synge ute likvel så.Kan være sosial senere! Søndag var det kanonvær og ikke mer en rundt 2 minus så da pakka vi i bilen og dro hjem til mam og pap! Var ute med Sondre i bæremeisen og vi aket på skavlen utenfor huset hjemme! Vet ikke hvem som likte det best av mor og sønn....... Fikk oss søndagsmiddag og vel så det før vi dro hjem. Ordnet en del i huset og skravlet med sambo,var innom msn en snartur før vi tok en runde med buzz og svimte av i senga etterpå. Var koselig å gjøre noe sammen,selv om det bare var en runde buzz liksom!Lo godt vi! Mandag,igår ja!Da var det også nydelig vær og rundt 5 minus!Fikk endelig truffet min nye venninne og vi trilla fra halv 11 til kl to!Med et lite kafèbesøk innimellom!Det var så koselig og vi skralva som en foss begge to!Syns vi virker ganske like så langt Etterpå kom mam og pap innom og fikk seg middag etter de hadde vært i byen. Om kvelden var jeg ute og cruisa sammen med venninne L i mage timer.Vi snakker så godt sammen da og hun har det ikke lett for tiden stakkars...Mulig det blir brudd der i gården og det er masse masse styr så huff...får så vondt av henne... Idag har L vært her hele dagen og vi har slappet av på soffen og bare skravla og hatt det trivelig! Da hun dro var det middagstid og idag kom brodern hjem fra Trheim på visitt! Det var nå fint å se han igjen ja!Sondre har nikosa seg hele dagen med full oppmerksomhet fra alle kanter!Uler og prater og gjør seg til bare værre!Søtingen! Han har forresten hatt litt feber igår og idag.Nyser sinnsykt mye og virker litt ute av form så jeg håper virkelig ikke han blir forkjøla....Men en gang blir et jo vår tur også.Ikveld ville han ikke sove og turna på til kl var halv ti.Ikke noe krise men vondt når dem er så trøtte at dem bare skriker... Ellers så har jeg rukket å snakke i tlf med en drøss venninner rundt omkring denne uka!Det hoper seg litt opp og da er det fint å ta seg en ringerunde! Har vasket klær og gulv men burde virkelig tørke støv en dag snart..Er sol om dagene og da bare grøsser jeg... Imorgen kommer supertante på besøk og om kvelden er det korøving!Gleder meg allerede!Men har ikke rukket å øve noe hjemme enda..men det er ikke så farlig! Torsdag skal jeg og L samt kanskje M ut å spise!Og i helgen blir det nok en tur hjem til mam og pap for å treffe brodern mer. Syns vi er hos mam og pap hele tiden nesten...Jeg blir litt lei all fartingen men det er sambo som så gjerne vil så...!Og det er jo koselig da! Nå skal jeg gå å legge meg.Sondre grynter litt om natta og leter etter sutten eller plages med å komme seg over på siden...Siden jeg ikke er vant til å være litt våken på natta skal det ikke mye til før men merker det! Så kverner det tanker rundt en jobb in my head....Men saken er at de ville ha folk nuh!Og det kunne nesten høres ut som de ville ha meg....Blir helt satt ut jeg.Det hadde vært awsome å få den jobben.Men jeg vil ikke begynne å jobbe nå...Planene er jo at jeg skal gå hjemme et år til...Men den jobben starter snart og varer kun et år foreløpig.Men som dere vet,når man først har en fot innenfor... Ene sekundet tenker jeg at sambo kan ta resten av permisjonen,et av søskenbarna mine kan ha Sondre som sommerjobb og han kan gå i barnehage til høsten uten av vi dør av det hverken jeg eller han... Neste sekund knyter det seg i kassa når jeg tenker tanken på å være borte fra han så mye... Så tenker jeg at det hadde vært megalurt med den jobben med tanke på at vi da hadde fått full uttelling økonomisk hvis plutselig nr to er påvei etter noen mnd.... *banner høyt* Farskens nav sider og at jeg skulle sjekke nærmere...Typisk meg å være så nysgjerrig..Menmen... Nå er det natta på ordentlig!Takk for at dere husker på meg selv om jeg har blitt et spøkelse her....
Lavalampe Skrevet 20. februar 2007 #5897 Skrevet 20. februar 2007 Du er bra søt! Du får til og med MEG til å ville synge i kor! Og jeg har kjøpt Sivert Høyem-billetter i dag, jeg og, og er enig: Han er bare til å spise opp, men aller helst vil jeg at han skal ligge ved siden av meg om natta og synge stille og mykt med den mørke, fine stemmen sin.
Skytte Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5899 Skrevet 21. februar 2007 Lava;*rødme* Takk!! Hehe,du vil vel ikke påstå at du ikke kan synge?!Har hørt rykter om at du er en fremragende sangerinne Syng med den stemmen du har sier nå jeg! Men det er ikke alltid det passer seg i kor akkurat da....Hehe! Åh,tenk å få være Sivertgroupies da Hadde garantert spist på han hvis han skulle ha ligget ved siden av meg MissS;Det hadde vært sinnsykt spennende ja...Jeg sliter som F med tankevirksomhet nå...Men what to do liksom??Typisk meg at denne måtte dukke opp nå og ikke om et år....Men det er jo ingen som har sagt at jeg kommer til å få den hvis jeg søker uansett.Men han var så positiv på en desperat måte han karen så jeg ble litt sånn HELP hva gjør jeg nå!! Megaineffektiv dag....Sondre var våken 400 ganger inatt...sikkert et par tre ganger i timen,i allefall ofte...Så jeg er helt puddingtryne di lux her jeg sitter. Tante kom på besøk med fruktpurrè til S og blader til meg!Snill ja! Han er feberfri idag,men bittelitt snørrete og urven.Ikke noe store greier. Ute er det tretten blå og stek vind...Uvær.... Blir kylling og ris til middag og jeg bare MÅ sove middag når sambo kommer hjem ellers dør jeg av tretthet...Vet han sikkert er minst like trøtt så det ideelle hadde vært om snuppen kunne duppa litt da...Har sovet kanskje 1 time siden imorges...Så han må jo bli trett etterhvert. Imorgen vil jeg så gjerne få vasket litt og laget ny last med middagsmat til klumpen!Runden min her.....ja jeg må bare ta den litt etter litt tror jeg,så kanskje jeg blir ferdig til helga...
Gjest Myztica Skrevet 21. februar 2007 #5900 Skrevet 21. februar 2007 Hei vennen min! Er en stund siden jeg har vært innom her.... Men er litt fraværende om dagen! Men som jeg skrev til deg på sms i dag, mail kommer snart (må bare få installert office..... ) Har sondre begynt å klappe??!! :grine2: Ja, da vil jeg tro mor er stolt! Jeg ble superstolt den dagen snuppa skjønte at hun kunne trykke på leka si så det kom musikk Så vi skal nok bli mye stolte framover ja Håper natta deres blir bedre den kommende natta! :klem:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå