Gjest miiip Skrevet 29. januar 2007 #5824 Skrevet 29. januar 2007 Siden du er på runde regner jeg med vi får oppdatering her etterhvert også!?
Skytte Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5825 Skrevet 29. januar 2007 HOHOOOOO SÅ MANGE HILSNINGER!!!! Murmelmy;Hehe,så bra du syns det! Pondusa;*trøste* Lurer på om det er ting i gjære her også..magen er merkelig for tiden,ganske mensenlookalike... Iss;*kosemoseoverdose* LinKri;De kommer nok snart ja!Her har de jo poppa frem som løvetann på en sommerdag! Lava;Hehehe,fneis er definitivt et bra ord ja! Kakao;Imorgen er tannlegedagen her...æsj Fru Blå;Det skjer litt her ja,men de fleste dagene er nå litt slappe her også! Tulipan;Har en apekatt ja!Både pga han spiser så mye banan og pga han spreller og kravler og aldri er i ro! Ja de kom rasende fort disse tennene...! Lucky;Takk for det!Jeg prøver så godt jeg kan,er spent på om det gir noe resultat...det er jo bare bittelitt pr dag så... MrsP;Det er du som fortjener flest !! Cr@sh;Godt å se at du liker deg her i all slags "vær" Miip;Ja det ble plutselig poppis med tenner Ser mer på klokka nå ja! MrsP;Håper du kosa deg i helga! MissBb;Det var et koselig gjensyn!Håper det går bra med dere! Pi@;*kosepå*Koselig å lese hos deg,godt at ting årnær seg LT;Takk!Håper du hadde det fint! Fjellrypa;Takk,jeg hadde en super helg! Pondusa;Idag kommer mannen din hjem!! Cr@sh;Så kos med blomster!! Miip; Tror du er synsk!! Skal komme med en oppdatering,men nå ble det plutselig middagstid for lille revers som utålmodig sitter og venter her....! Etterpå skal vi ut og trille men I`ll be back
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #5826 Skrevet 29. januar 2007 Nå ser jeg og prinsessa på Travel channel. Lille revers, så bra navn! Kooooose dere på trilletur!
Skytte Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5827 Skrevet 29. januar 2007 Hei på deg også Whisper! Trilleturen gikk bra men det er tungt å trille i all snøen...de er så elendige til å brøyte ordentlig her at Var innom arbeid og kikka litt før jeg traff mam og hun ble med tilbake,så kom pap og de drakk kaffe før de kjørte hjem. Lagde middag og spiste og nå har vi besøk!Er bare menn så derfor tillater jeg meg å sitte her En oppdatering siden sist..hemhem,husker vel knapt hva vi har gjort! Det har vært maaange dager med maaange minusgrader så det har vært inneaktiviteter for det meste! Har vært et par dager hos mam og pap,trena en del og lest masse i bøkene jeg har begynt på!De er så spennende at det er sykt,blir så engasjert at huff! Helga kom og gikk fort som bare det! Koselig med besøk,spiste reker og skravla. Lørdag var Sondre hos mam og pap til søndag.Vi var i et forrykende 30 årslag Dvs vi hadde en liten etterpåfest her og den var nesten morsomst! Den endte litt dumt da....Men tror jeg skipper å si så mye om det,dere tror jeg er nok gal fra før Sondre syns det er rasende festlig når jeg holder han inntil meg og hopper bortover gulvet,da skratter han Det er liksom det nyeste på morrofronten! Så har han begynt å dytte seg bakover når han ligger på magen,i full fart så nå er det ikke bare bare å legge han fra seg!Idag gikk han seg fast under vogga Illsint når han plages...lurer på hvor han har det fra.... Han spiser ei lita brødskive hver morgen og drikker/biter i koppen! Så er det banan og melk til lunsj,middag,pupp om ettermiddagen og grøt og melk til kvelds!Så han er flink til å spise! Nå skal vi måle opp kjøkkenet og prøve å komme oss et steg videre på det prosjektet,vi er ikke så raske...!Så må jeg vel lese litt ikveld
Lucky? Skrevet 29. januar 2007 #5828 Skrevet 29. januar 2007 Høres ut som om dere har hatt en veldig koselig helg ja Flink Sondre er til å spise da, og utrolig hva som er morsomt for de små Ha en fortsatt fin kveld
Tulipan Skrevet 29. januar 2007 #5829 Skrevet 29. januar 2007 Hei på deg skytte-vennen min Så morro med utviklingen til Snorre. Det er morro å se utviklingen til de små. Gud som den karen spsier da Ha en forsatt fin-flott dag
Pepita Skrevet 30. januar 2007 #5830 Skrevet 30. januar 2007 Innom for å oppdatere meg! Ha en fin dag!
Gjest Epona Skrevet 30. januar 2007 #5831 Skrevet 30. januar 2007 Heisann og hoppsan! Takk for at du har holdt liv i dagboken min mens jeg har vært nettløs! God klem!
Skytte Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5833 Skrevet 31. januar 2007 Lucky;Sondre er kjempeglad i mat ja!Og veldig flink til å spise ja! Tulipan;Ja det er helt herlig å få være med å følge utviklingen til våre søte små!Det skjer noe nytt og vidunderlig hver dag! MissS;*gigaklem og sorry for forglemmelsen* Epona;Hei på deg ja!Ingen ting å takke for!Bare hyggelig det vettu! MrsP:*kooos* ********************************************************* Ikke så mye nytt herfra!Var hos dragen på middag igår.Gikk helt greit,jeg har begynt å svare ganske krasst tilbake samt ikke svare når hun spør Sondre om ting hun kunne spurt meg om! Dragen syntes det var en skam at de så Sondre så sjelden(as if det er min feil at de alltid er på hytta og sjelden er hos oss.Jeg gidder ikke fly ned dørene der værtfall!) Så fikk jeg satt en innertier da de skulle spise dessert og jeg sa neitakk!Da lurte hun nå fælt på hvorfor??Om jeg hadde smakt tilslørte bondepiker etc? Fikk sagt at jeg var mett etter middagen og dessuten ikke var vent med denne dessertspisingen i tid og utid Da ble hun stressa for det er jo alltid hun som peser om hvor viktig det er å spise sunt og trimme blablabla Gottcha!! Ellers gikk kvelden sin vante gang her i huset! Vi holder alldeles på å snø ut og bort..Det er så mye snø at jeg får pustevanser og blir kvalm av å se på den...Men nå ligger det an til å bli riktig trivelig mildvr og komplett kaos...Skal i allefall bare glemme å prøve å komme meg noe sted som helst med vogna før dette er borte!Er såvidt det går å kjøre trygt,ser ingen ting i noen kryss... Trena to nivåer pilates igår og derfor ingen idag!Ble rimelig gåen overalt Har brukt mesteparten av dagen på kjøkkenet faktisk! Har lagd 30 porsjoner middag til lillesnuppen som jeg har frosset ned!Ble litt revet med kan man si!Det var så morsomt å få til skikkelig gode middager! Så nå kan han meske seg med masse godt! Ikveld har jeg vært en tur hos venninne S.Skulle hente noen penger hun skylder meg,men så sa hun liksom ikke noe om dem...og jeg fikk meg ikke til å be om dem....Får gjøre det en annen dag! Sambo er trøtt og kjedelig for tiden...Enda det er meg som er oppe med lillesnuppen når han er helt turbo i 5 tiden..Menmen,det blir likar imårra!Eller dagen etter det Imorgen er det tannlegen for nte gang...hvis han kan gjøre noe for igår og idag har tanna vært vond...Kunne ikkekomme igår pga hun assistenten var syk og måtte gå hjem.TTT med denne kjeften min! Har begynt på bok nr 8 så nå er jeg over halvveis! Jeg har så lyst på noe godt!!!!På kinamat og potetgull med dipp og ALT!!!!Jeg har ikke spist is engang på flere uker Jo mer frukt jeg spiser jo mer lyst har jeg på godis...Når jeg ikke tenker på å være sunn og spise lite godis,da har jeg sjelden lyst på så mye...Men F så lyst jeg har på alt nå!!! Imorgen er det middag hos svigerfar etter at han og dama har vært her og passa Sondre mens jeg muligens er hos tannlegen!Det blir første gangen de skal ha han så det blir spennende.. Vi har ikke lagt noen planer for helga enda.Mulig vi besøker søs og typen eller gjør et nytt forsøk på å dra i svømmehallen*plystre*Får se! Blir det regn i all denne snøen orker jeg ikke gå til postkassa engang for da blir det oversvømmelse her i byen.Og jeg liker ikke være ute å kjøre på sånt lortføre. Oh no...nå fikk jeg lyst på grandis Bør legge meg fort som fy ja!
Skytte Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5834 Skrevet 31. januar 2007 Glemte jo helt av å si at Sondre er 6 mnd idag!!!Utrolig sprøtt!!!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 31. januar 2007 #5835 Skrevet 31. januar 2007 Grattis med 6 mnd,Sondre-gutten!
Murf Skrevet 1. februar 2007 #5837 Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer med 6 måneder! Tenk at nå har dere vært foreldre i et halvt år allerede! Pussig følelse når man kan regne i år og ikke måneder lenger...
Fru Blå Skrevet 1. februar 2007 #5838 Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer med 6 mnd til store Sondregutten!
Cr@sh Skrevet 1. februar 2007 #5839 Skrevet 1. februar 2007 Tenk, et halvt år allerede! Grattis! Det går uhyre fort med disse smågutta våre.... Ha en deilig dag!
Gjest Myztica Skrevet 1. februar 2007 #5840 Skrevet 1. februar 2007 Hei vennen min!! Som jeg skrev til deg på sms i går, helt utrolig at de små babyene våre er blitt 6 mnd!!! Snart er de ett år!! (Og jeg må begynne å jobbe igjen.... *blæh*) Bra at du har fått svart dragen litt (oj.... nå buldra det på gulvet her. Må nok ta en tur på badet vi... ) Snakkes!! Seng gjerne flere bilder på mail
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå