Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei,jeg innrømmer det;nå er jeg sliten..!

Men det går bra! Nå er det virkelig ikke mer igjen å gjøre!

Hadde et anfall og måtte ringe Houston(bedre kjent som mamma..!)da jeg plutselig oppdaget at jeg ikke hadde bånd til lua!!!!!!!!

Mamma mobber meg litt og lurte på om jeg virkelig ikke hadde alt på lista mi?!?! :ler: Grei hun da :ironi:

Men jeg bare klippet en bit at båndet som går rundt midjen og delte det.Så måtte jeg jo brenne kantene for at ikke alt skulle rakne..Hadde vi lighter??Nei...Fyrstikker??Nei..Hvor typisk er ikke det?! Men fikk låne av naboen sånn at jeg ble ferdig!

Er hjemme alene for øyeblikket og det skal alle bare være glad for :ler:

Brodern har dratt til mam og pap,søs besøker ei venninne og Bent tok Sondre med til svigers!

Imens har jeg strøket lillegulls skjorte(vel,den ble mindre krøllete værtfall..)som han skal ha på etter kjolen. Vasket alle gulvene,vasket ei maskin klær,strøket lua til kjolen og fikset bånd.

Før idag var vi i byen og henta blomster,kjøpte strømpebukse og div annet smålort!

Har pyntet bordet og ble kjempefornøyd med resultatet!! Veldig glad for den bittelille kreativiteten jeg har!Så nå venter jeg på at alle skal komme hjem,typen til søs skal også komme,sambo må stryke skjorta si,vi skal lage mat(er kun frokost og kveldsmat nå for tiden!),Sondre skal ha sine to tre timer med bad,mat og kos før han zzzzz!

Jeg elsker sånne travle dager med mye familie og ting jeg må fikse!

Men jeg gleder meg også til det hele er over og roen kan senke seg igjen!

Tusen tusen takk for alle besøkene jenter!!! Dere er så gode!

Håper bare så inderlig at det går bra og fort i kirka og at Sondre ikke blir for oppkava resten av dagen...Meeen akkurat det skal vel godt gjøres tenker jeg!

Jeg er knallspent på alles oppførsel i forhold til hverandre! Dvs mest på hvordan svigermor blir å ta det hele,om hun snakker med noen andre enn samboeren og barna sine..!

Ellers har nesten alle truffet hverandre før og er rimelig lettvinte så jeg ser ikke mørkt på det egentlig!

Så er jeg jo litt spent på gavene da selfølgelig...... :sjenert: Å si noe annet ville være å lyve :ler: Er bare sånn det er å være nysgjerrig gavefantast!

En annen ting som er veldig spesielt for meg er at imorgen ville morfar blitt 67år om han hadde fått leve...Jeg må bare gråte litt nå og tenke på hvor urettferdig alt er...Han var den beste morfaren ever...og jeg skulle så gjerne ønske han hadde fått oppleve å bli oldefar og treffe lillegull...Men jeg vet han er her med oss og at han er stolt av oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig dåpsbord! Du er skikkelig flink.

Det kommer til å gå så bra skal du se. Ta med vippestolen og la Sondre ligge der mens dere spiser middag. Så gir du masse pupp og sender pappan avgårde med Sondre i vogna mens resten av slekta rydder og dekker kaffebord. Er du heldig sover han en god lur i vogna mens du får spise kake og drikke kaffe i ro og mak. Og åpne pakker selvfølgelig.

Spent på om jeg kan få bilde av den lille sjarmøren i dåpsstasen...

Lykke lykke til i morgen! :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Lykke til i morgen vennen!! Og så nyyyyyydelig dåpsbord du hadde laget :hjerte: Dette går nok bra ;)

:klem:

Skrevet

Håper dere har hatt en fantastisk dag, at dåpsbarnet nå sover søtt og at foreldrene kan sette seg ned å slappe av litt.

Ser du er inne å skriver, kjempespent på rapport nå!!

Skrevet

Kjære superskytte!!

Tusen takk for at du holder liv i dagboken min :klem: Jeg er utrolig lite innom KG for tiden men det er veldig kjekt når jeg er her!

Jeg håper og tror Sondre har fått en flott dåpsdag med en slik flink mamma! Jeg var sliten og spent selv da vårt lille nurk ble døpt for en måned siden, men det var veldig veldig stas, jeg var helt rørt mange ganger jeg! Håper du har fått tid til å nyte det litt mellom slagene også, og så får du ta noen velfortjente roligere dager med godgutten nå etterpå.

Klem fra meg :)

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Håper dere har hatt en fin dag.

Gleder meg til rapport!

Skrevet

Håper dere hadde en strålende dag i går. Bordet var forresten superfint :).

Skrevet

Håper dåpen gikk knirkefritt i går...

Gleder meg til å lese referat!

Stor :klem: til deg!

Gjest Myztica
Skrevet

Håper dåpen gikk fint i går :)

Gleder meg til oppdatering!!

Bilde kanskje...? ;)

:kyss:

Skrevet

Håper dåpen gikk fint vennen!

og god bedring back at ya! :kyss:

Skrevet

Gleder meg til å lese om søndagen :) Skjønner godt at du gleder deg til å få litt ro etter hvert, sånn som du styrer er det ikke rart, jeg hadde dødd for lenge siden jeg ;)

Skrevet

:legrine: Så mange besøk!!!!!!!Hurra!!!!!

Pondusa,MrsP,LinKri,Murmelmy,Magolia,Pondusa,Wasabi,MrsP,Pi@,Cr@sh,LinKri,LT,Pondusa og Epica;Stooooor kos til dere alle!!

Jeg var bare innom og leste på søndag,men orket ikke skrive noe for jeg var så sliten...Så blusset forkjølelsen opp og tanna verka så fælt...Menmen!

Jeg var kjempetidlig våken på søndag og var så spent!!

Formiddagen gikk kjempebra og alle kom seg på badet(søs og typen overnatta jo her)Så kom mam,pap,brodern og mormor innom før vi dro til kirka! De andre kjørte og jeg trilla sammen med brodern.Vi bor ti skritt unna kirka så...

Sondre var den eneste som lagde lyd!Først babla han høyt og tydelig sammen med presten :ler: SÅ ble han lei og hylte litt,fikk pupp og ble helt salig da han skulle døpes! Det hele gikk knirkefritt bortsett fra at jeg var på tur ned før presten var ferdig og sambo oppdaget etterpå at han hadde stått der oppe med åpen smekk :legrine: Jepp,her kommer familien flint!

Etterpå klarte mama å få Sondre i bilstolen MED dåpskjolen på :overrasket: Det er det jeg sier;mammaer er helter altså!

Kom oss til lokalet hvor vi skulle være og jeg prøvde å få gutten til å sove men neida...Bare lå der med sånne :overrasket: øyne! Men sa ingen ting så vi spiste i fred og ro!

Under bildetakingen var han kjempelei og hylte....Og vi var vel de eneste som glemte å ta bilde av bare han......Så der må vi få kopier fra de andre gjestene...(for en mor jeg er...!!)

Ellers så fikk jeg skrattet litt i til svigermor som nektet å være med da jeg sa jeg ville ha bilde av Sondre sammen med besteforeldrene...Men da sa jeg klart ifa om at DET skulle hun være enten hun ville eller ikke! Hun ble helt paff da jeg ga henne ungen og beordret oppstilling :ler: Der fikk dem se en ny side av meg gitt!

Ellers gikk det veldig bra,de dro hjem uten å hjelpe til med oppryddingen,men det hadde jeg ikke trodd heller.Mam og pap som hadde fjøsen å rekke,de var med til siste slutt og tok rede på alt.Kan bare ikke få sagt nok hvor glad jeg er for at de er som de er....Brodern og svogers hjalp også til,og mormor!

Menmen...jeg slapper mer av nå for tiden og viser ting tydeligere,jeg orker ikke renne ned dørene der og gi og gi når man faen meg ikke får spes mye tilbake!

Sondre fikk sykt mye gaver...helt villt!!! Med overlegg nektet jeg å si høyt pengegavene(jeg satt å åpnet og viste alle,leste kortene)for svigermor hadde selvsagt slått på stortromma...Og det syns jeg blir litt kvalmt.Men er vel kanskje meg som er rar...

Da vi kom hjem roet han seg endelig ned og spiste ordentlig.Sovnet halv åtte,spiste kvart over to og sov til halv åtte på morgenen!I lIke!!!

Vi satt å så på gavene og døste i sofaen.Halsen min var helt kaputt så jeg spiste is for å lindre...Ble rimelig tidlig kveld på oss også!

Skrevet

Og der var IdaC også ja! Neida jeg styrer ikke så mye,er bare litt aktiv innimellom!

Igår var det ingen åde,jeg måtte ringe til tannlegen igjen...Fikk komme med en gang og han fikset litt på fyllingen.Men da bedøvelsen gikk ut var det omtr like ille...Ringte han idag igjen og ble enige om å se det an til imorgentidlig...

Det virker som det er på bedringens vei med verk i beinet rundt,men det er fortsatt umulig å tygge på den siden.

Ellers så var brodern innom og sa hadet før har reiste til Trheim igjenog nå kommer han ikke hjem før til jul :grine: Det er trist å tenke på....

Mam og pap kom innom og spiste litt kaker! Så kom M og S på senkvelden og fikk kaker de også! Bra vi kjenner mange kakemonser :ler:

Var i byen igår og gjorde noen småærender,sambo er hjemme med vond arm enda.Han er til legen akkurat nuh å får enda ei kortisonsprøyte...au...

Og siden vi plutselig hadde over to tusen på sparebøssa vår tenkte vi å dra til Trheim hvis han blir sykemeldt resten av uka.......!!!!!Så det håper jeg på....... :sjenert: Han har ikke såååå vondt,er bare at han ikke helt kan bruke armen på jobb pga han hele tiden løfter og bærer.Og han har ikke mer ferie igjen i år...

Egentlig har vi litt for lite penger...og hvis tanna mi må rotfylles har vi værtfall ikke råd...Men..når jeg må bruke sparepenger på tann,bruker jeg liksågodt enda mer på Trheimstur...Vi har jo ikke vært noe sted siden vi var i Bodø i juni...Hadde tenkt på tur til England til våren,men det ble så dyrt...Men sånn er det bare når man er en fattig arbeiderklassefamilie :ler:

Idag fikk jeg endelig flere bider så nå blir det fullt albumkjør fremover!

Men først får vi mer besøk ikveld,av venninne S og A og JLO!

Og før idag var svigerfar og dama her! SÅ nå er kakene strax en saga blott!

Kjenner at jeg er litt gira og ivrig etter å komme igang med albumen hans,samt at tankene mine svirrer litt til Trheim! Nå kommer sambo!!!

Skrevet

Sorry for alle skrivefeil og bokstaver som mangler her og der........ :sjenert:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Det hele gikk knirkefritt bortsett fra at jeg var på tur ned før presten var ferdig og sambo oppdaget etterpå at han hadde stått der oppe med åpen smekk :legrine: Jepp,her kommer familien flint!

:hoho:

Så bra at alt gikk fint!

Men kjedelig med den derre tull-tanna di altså!

Det er noe herk! Og så dyrt da.

Men jeg synes dere skal ta dere en tur til Trondheim jeg. Fortjener dere ja :Nikke:

Tr-heim er herlig. Må få med meg sambo en tur før jul jeg også..

Ha en fin kveld da snuppa! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...