Lucky? Skrevet 25. juli 2006 #4661 Skrevet 25. juli 2006 Dumme beinet ditt da Får håpe det blir bedre i løpet av kvelden
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #4663 Skrevet 25. juli 2006 Slappe av og kooose deg mens du kan! Håper du føler deg mer ovenpå snart
-TeddyToria- Skrevet 25. juli 2006 #4664 Skrevet 25. juli 2006 Mange gode klemmer og tanker til deg - håper du føler deg litt mer "i form" snart!
Gjest miiip Skrevet 25. juli 2006 #4665 Skrevet 25. juli 2006 Du har ikke født, nei!? Jeg har også spist fiskekaker til middag! De var gode! Håper formen bedrer seg eller at Lillegull finner veien ut så du får slippe å plages sånn... Kjappis- fra Miiip hos svigers
Skytte Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4666 Skrevet 25. juli 2006 Epica;Takk for det! Skal prøve! TT;Godt å høre,du er nå snill! Miip;Nei desverre Koselig at du er innom! ********************************************************** Ble en kjapp tur til byen,fikk kjøpt bursdagskort og gavepapir samt handlet.Huff for et kosthold vi har om dagen.Men vi orker ikke lage mat noen av oss... Ble ferdigpizza istedenfor fiskekaker.....Jaja får være sunn ved en senere anledning! Prøvde å slappe av etterpå,men bena var så urolige at det var bare å glemme...Helt greit egentlig for da fikk jeg sydd ferdig kjøkkengardinene Sambo er å maler siste strøket på de siste plankene og når han kommer hjem skal vi flytte litt på opphengene så kan vi henge opp våre freshe nye gardiner! Humøret er greit men formen er så slapp...Føler meg så varm...Og høyrefoten har blitt gigasvær nå etter jeg har sittet/stått....Au.... Lillegull har kravla og styra helt siden middagen nå.Uten pause! Syns h*n kan komme ut..........Jeg vil bare komme igang og se hvordan det er å føde...Og få møte vår lille engel... Nå kommer sambo og da blir det kveldstur og fotmassasje håper jeg!
Gjest Myztica Skrevet 25. juli 2006 #4667 Skrevet 25. juli 2006 Flere som har et litt dårlig kosthold ja.... Du er ikke alene om det! Eneste som funker her i varmen er grillmat, utemat og is Men det blir litt dyrt... håper babyen din (og min forresten ) kommer snart, slik at du slipper og plages slik Nymåne i dag!! Men da skal vel et under skje....
Lucky? Skrevet 25. juli 2006 #4668 Skrevet 25. juli 2006 "Jeg vil bare komme igang og se hvordan det er å føde...Og få møte vår lille engel..." Kan si deg at det ikke gjør vondt. Drømte nemmelig at jeg fødte i natt og det gjorde ikke vondt i det hele tatt Ble en jente, og sambo ble så skuffa fordi det ikke ble en gutt at han stakk Fødselen går nok så bra så, klart det gjør vondt, men de sier jo at det er glemt med en gang man får en vakker liten baby på magen Må si jeg synes ille synd på deg som har så vondt i beinet altså. Får håpe sambo har massert deg i kveld og at beinet er litt bedre. for nye kjøkkengardiner. Du er så flink...kanskje legge inn et bilde??
Skytte Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #4669 Skrevet 26. juli 2006 LinKri;Huff,ja det blir dyrt når man ikke orker å lage noe særlig selv...menmen det må vel gå over! Nymåne funka dårlig på meg gitt....Orker bare ikke vente på fullmåne altså! Men det blir nok det skal du se! Lucky; Så bra drøm! Men trist at mannen stakk da...Bra det ikke var i virkeligheten akkurat den biten! Litt kry av gardinene,er bare vanlige kafègardiner..Men jeg er skyldig iq når det kommer til håndarbeid altså! Så nå kanskje jeg begynner å få til litt! ************************************************************ Sambo masserte føttene mine sånn helt forsiktig og det var godt.Den høyre er så vond at den kan nesten ikke røres Så var vi ute og kjørte kveldstur før det var kveldsmattid! Vi har blitt DE pensjonistene Deretter så vi faktisk csi før vi la oss! Var igrunnen litt morsomt å se på tv! Lenge siden sist jeg faktisk gadd å se et program og følge med på handlingen... Natta har vært så som så.Sliter fælt med å komme meg opp når jeg ligger.Skulle hatt litt større armmuskler!Og bedre knær! Denne ungen må komme snart før hele kroppen min kollapser...Jeg gråt noen fortvilte tårer da vi la oss igår og da mente sambo vi ikke kunne få flere barn for makan til påkjenninger hadde han ikke trodd jeg skulle få! Men da måtte jeg gråte litt for det blir jo en fin baby som kommer til slutt og da blir jo kroppen min bedre!*dåne av megselv* Jeg er så uendelig glad i den karen min..At han holder ut med meg og ikke blir gal av å høre meg si au og stønne bare jeg rører på meg.Jeg prøver å klage så lite som mulig,men noe blir det jo...og noen tårer har det jo blitt disse mnd... Jeg er drittlei av megselv så jeg skjønner ikke hvordan han holder ut.Men er veldig glad for at han gjør det! Pleier å se på han om natta og nusse på han og ønske jeg kunne klemme han hardt.Men gjør ikke det for da våkner han jo! Jeg takker han og sier fine ting til han hver dag så jeg håper han vet hvor stor pris jeg setter på han og hvor høyt jeg elsker han... Snakket forresten med mamma igår! Hun hadde blitt oppstrammet av pappa... Han hadde spurt om ikke hun skulle bake til meg,og det hadde hun jo planlagt ja!Da hadde han sagt;"Ja,da er det kanskje påtide du hiver deg rundt? Det kan jo bli når som helst nå!" Jeg syns jeg ser og hører den vordende bestefar stå der og bekymre seg for bollene som ikke er bakt enda!!! Så mamma fant ut hun måtte gjøre det idag da,før hun begynte å få dagbøter for manglende boller Tullinger! Planer for dagen er å pakke inn bursdagsgave+skrive på kortet til E. Så skal jeg rydde kjøkkenet og legge på nye duker der. Og muligens vaske en maskin med klær... Ellers må jeg vel bare sitte med foten i været som en annen sparkepike! Travel dag med andre ord Tenker jeg skal sove litt mer først.......Det er så grått og trist ute at søren om jeg orker være oppe.Er jo absolutt ingen ting å finne på.Kaldt er det også.Zzzzzzzzzzzzzzzzzz
iss Skrevet 26. juli 2006 #4670 Skrevet 26. juli 2006 Mosekoseoverdose! Det er det lenge siden du har fått! Ta vare på deg selv nå snuppa.... Og håper humøret stiger ett par hakk i løpet av dagen.. Du er god du! igjen....
Pepita Skrevet 26. juli 2006 #4671 Skrevet 26. juli 2006 Så tidlig du er oppe a! Godt å se at du skal legge deg igjen litt. Her er det langt fra grått og trist vær. Sola skinner, det er vindstille og 27 grader inne på kontoret! Ikke så veldig deilig egentlig... Vondt i hodet etter 5 min på jobb! Håper du får en finfin dag, selv om kroppen ikke er helt god!
Fru Blå Skrevet 26. juli 2006 #4672 Skrevet 26. juli 2006 Synes jeg hører den bekymrede pappaen din. Håper du sover søtt nå, jeg skal oxo krype en tur under dyna..
Murf Skrevet 26. juli 2006 #4673 Skrevet 26. juli 2006 Dagbøter for manglende baking? Lykke til med å sitte med bena høyt! Jeg hovner opp om kvelden når jeg sitter for lenge og spiller data, så jeg prøver å sitte med bena høyt samtidig, men da får jeg vondt i ryggen istedet av å sitte så skrått. Skal ikke være lett... Hva sier legen din til at den høyre er så vond at du knapt kan røre på den? Ellers er det meldt bedre vær til helga for nordnorge! Krysser fingre for at dere får noe av det superværet vi har hatt sørpå, det fortjener dere!
Gjest Myztica Skrevet 26. juli 2006 #4674 Skrevet 26. juli 2006 huff.. det benet ditt høres ikke bra ut altså Men nå er det uansett ikke lenge til kroppen blir litt mer normal Men jeg vet selv, at det ikke er noen trøst akkurat nå..... Jeg sender gjerne den J%#&%! sola oppover til deg jeg, i bytte mot ditt vær! *drømme*
Cr@sh Skrevet 26. juli 2006 #4675 Skrevet 26. juli 2006 Artig at den kommende bestefaren passer på at det blir barselbakverk i tide... Herlig herlig... Skjønner godt det begynner å bli tungt å drasse på den store magen, og alt det som det bærer med seg - av hovne bein, dårlig nattesøvn osv... Men STRAKS (håper jeg for deg) kommer den lille bolla ut! Og da blir det andre skillingsboller.... Kos deg i dag!
Gjest Rognebær Skrevet 26. juli 2006 #4676 Skrevet 26. juli 2006 Syns h*n kan komme ut..........Jeg vil bare komme igang og se hvordan det er å føde...Og få møte vår lille engel... ← Det hørtes ut som en VELDIG kjent følelse! Håper lillegull bestemmer seg for å komme SNART, SNART, SNART så du slipper å plages mer. Bare innom som snarest, tror vi må ut og trille litt nå. Hejdå!
Skytte Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #4677 Skrevet 26. juli 2006 Iss;Takk din snilling!! Det var godt!! MissS;Er glad for at vi ikke har det sååå varmt,men mer enn ti grader hadde vært okei ja..! Fru Blå;Hehe,ja pappa er så søt! Murf;Hehe,ja det er altid noe som gjør at det blir ekkelt å sitte eller ligge! Er bare å velge hva som blir minst ubehagelig liksom Har ikke vært hos legen med foten................ Den er så variabel,men imorgen skal jeg til JM så får høre hva hun mener....Er så lei av legen... Gjør sånne øvelser for harde livet i mellom tiden..! LinKri;Vi kunne ha miksa været sånn at vi hadde passe temp over alt! Gleder meg til kroppen min blir bedre ja...Ah...dongeri og tynne føtter igjen....Sånn at jeg får brukt de nye støvelettene mine Cr@sh;Pappa er bare helt bløt Idag hadde han spurt hva mamma bakte,hun svarte sitronkake.Det syntes han hørtes bra ut for det var jo en lett og fin sommerkake Og faren min er LAAAAANGT fra noe huslig eller bakeraktig av seg! Han er skikkelig bushmann og jeg har bilde av den ene gangen jeg har sett han vaske gulv altså! Så både jeg og mamma må le av denne omsorgen hans! Han gruer seg sååå til jeg skal føde og har lenge ønsket jeg skulle være ferdig med det! Søtingen! Rognebær;Ja jeg må håpe det blir snart altså...Hvor henter man tålmodighet?? **********************************************************' Sov til halv tolv idag også.........Og etter en dusj kom plutselig mamma og brodern på besøk!! Hurra!! De hadde med boller,sitronformkake og jordbær og vaniljesaus Svosj så hadde vi slukt alle jordbærene! Deilig var det! Supertante kom innom en tur og vi hadde det bare trivelig! Var en frelse for humørt å ha besøk ja! Ellers så har jeg tørket støv i stua,badet og kjøkkenet! Sambo støvsugde og lagde middag da han kom hjem,mens jeg la opp ei bukse for han! Begynner å bli kompis med symaskina jeg nå Nå har han slappet av og jeg har vært her.Orker ikke innom alle idag pga nettet er møkkatregt nå når vi laster ned filmer... Skal freshe meg litt opp så skal vi i 10årskalas! Glemte å skrive at jeg har snakket med venninne N idag! Lenge siden sist så det var trivelig ja! Og venninne V fra trøndelag kom nordover ikveld sammen med mann og et vennepar så imorgen kommer hun på besøk til meg!! Blir morsomt å se hvor mye magen hennes har vokst! Ligger an til to bra dager på rad nå! Godt! Forresten spent hva JM kontrollen sier imorgen... Har sms med venninne B som har termin ti dager etter meg og hun hadde 2-3 cm åpning allerede på kontrollen sin igår...Urettferdig!!! Spennende tider altså!! Venninne C har jo også termin snart,6 dager etter meg! For ikke å snakke om alle her inne...PUH!
Murmelmy Skrevet 26. juli 2006 #4678 Skrevet 26. juli 2006 Det er jo ikke rart du har blitt som du har blitt når familien din er som den er . Synes jeg ser de vordende besteforeldrene diskutere boller og dagsbøter Jeg har bakt boller og sjokkiskake selv, jeg, da... Neste uke er det meldt drittvær i Oslo så da tenkte jeg at jeg skulle strikke ferdig pleddet til tassen. Lurer bare på hvordan man skal felle av :klø:... Ikke noen racer, med andre ord Synes så innmari synd på deg med fotproblemene...høres ikke godt ut i det hele tatt. Skjønner at jeg ikke har noe å klage over når jeg leser hva dere andre går igjennom . Har ennå ikke grått over situasjonen - bare når jeg ser eller leser om triste ting. Godt med snille menner!
Lucky? Skrevet 26. juli 2006 #4679 Skrevet 26. juli 2006 Har virkelig noen aktive dager foran deg du Deilig det da! Søte sambo din da, og søte deg...mange følelser i spill i disse dager ja, men det er helt naturlig. Snart er det over og da kommer gledestårene
Cr@sh Skrevet 27. juli 2006 #4680 Skrevet 27. juli 2006 Innom på et kjapt og lite besøk... Skjedd noe action på fødefronten i natt? :kys_2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå