Skytte Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #4602 Skrevet 22. juli 2006 Iss;Hehehe,jeg så det der ja! Dere er så søte!! Også vil jo vi også bli sladris en gang vettu LinKri;Jepp! Klarte det! Men det tok sin tid da.. Ja hormoner flyter visst fritt noen ganger! Bra vi snart er ferdige! Pi@; MrsP;Ååå så kos! MissBb;Kan ikke greie å få med seg alt,det er bare sånn det er! Men veldig koselig at du er innom meg! Tulipan;Det er bra at noen ler ellers hadde dette blitt ei trist bok! Vi har enda så mye arbeid igjen på huset at vi kan holde på resten av året og neste sommer med...Er bare at jeg sa en gang at det skulle bli så fint å ha lillegull sovende i vogna på verandaen!Dermed har sambo fått det for seg at den bør være ferdig til da! Jo før jo heller liksom! De er nå så søte! Lucky;Thanx beib! Pondusa;Tusen takk snuppi!! Ja det håper virkelig jeg også! MrsP;Takk og takk du! ************************************************************ Tusen takk for alle koselige besøk! Dere er så snille og gode å ha! Har tenkt på dere i hele dag mens jeg har vært megaflink! Må bare skryte av meg selv nå.... Var gruelig tidlig våken idag...Og kvalm og uvel...Men duppet nå av og sambo sto opp men jeg orka ikke.Hva i all verden skulle jeg oppe liksom?! Magen var ikke god og alt va bare kjedelig uansett.Ble liggende å sende sms til omtr alle jeg kjenner for å høre om ikke noen kunne komme på besøk...Men neida! Dro meg opp litt over 11 og følte meg litt bedre! Så kom jeg på tøyet jeg kjøpte her om dagen og satte igang med prosjekt kjøkkengardiner! Etter tre timer hadde jeg sydd den ene kappa................... Jepp! Det to hele evigheten,men det ble helt profft altså! Strøk ned kanter og brukte nåler og sydde som en helt på maskina Har aldri sydd gardiner før så nå er jeg kry! Og hvor mange voksenpoeng gir gardinsying??!! Ganske mange tror jeg! Ble fryktelig sliten av å stå/sitte på en kjøkkenstol,men det ga en veldig god følelse å mestre noe sånt! Så nå har jeg ei kappe til samt de to bitene som skal henge nedover igjen.Ergo har jeg arbeid de neste tre dagene.Så må dem vaskes og strykes den fjerde dagen og da har vi onsdag! Se det så! Etter en hvil som ble umulig pga maur i bena,la jeg sammen klær og tørket støv i stua samt tørrmoppet alle gulvene for andre gang denne uka Jeg FATTER ikke hvor mye støv det er plass til i et hus! Så kom brodern og ene søskenbarnet mitt på besøk! Det var kjempekoselig for dem har jeg ikke sett på lenge! Ikke hver dag to gutter på 20 har tid til å være sammen med en sånn megagravid Søskenbarnet mitt hadde smerte i blikket da han så på meg og sa flere ganger han var glad for at han ikke kunne bli gravid Da dem dro vasket jeg det lille kjøkkenvinduet,samt tre av stuevinduene på utsiden(mamma fikk ikke tatt dem pga uvær da hun var her)Så nå er det så herlig rent her altså! Da blir humøret straks bedre hos meg! Men det beste av alt er;VERANDAEN ER PÅ PLASS for supersambo min!!! Dvs dekket er ferdig sånn at vi kan hente møblene og sitte der ute nå!!! Så tar det vel et par tre dager før alle pyntebordene til rekkverket er ferdigmalt! Også må vi få noen til å snekre trapp sånn at vi kan gå ut og ned av den,men det viktigste er på plass!!!Gurimalla så herlig!!! Nå driver sambo og spyler sånn at den blir ren og pen den også! Nå bør det søren meg bli sol fremover ja! Og naboungene må ikke prøve seg å komme til meg der ute!Sambo har kommet inn og hatt pause fra dem flere ganger idag pga dem henger i skjorta på han og spørr om alt mulig Han har jo ikke hjerte til å be dem gå hjem heller den tullingen!! Nei så nå er det bare fryd og gammen!Hadde bare de dustene oppe vært ferdig...Han kunne jo snekret som en helt idag,men isteden dro han ut på mcn og siden har ingen sett han...De må jo ha stilas og stiger på verandaen vår så de kan jo prøve å sammarbeide litt men... Jeg vil jo bare ha opp rekkverk og blomsterkasser og fine krukker på veggen!Å det blir kos!!Kan ikke få sagt det hvor herlig det e rå være et skritt nærmere ferdig husprosjekt!! Dette har vi igjen som jeg kommer på i farta; *Rekkverk og trapp til verandaen *Bordkle 1,5 vegg *skifte det siste kjøkkenvinduet *Vaske og male grunnmuren *Fylle opp og få lagt resten av brostein utenfor huset og garasjen *Fjerne fire digre tre... *Rive hagegjerdet og sette opp nytt *Male huset ferdig første strøk,så ta andre strøket Som dere ser så har vi ting å gjøre neste sommer også Nå er jeg sulten,sambo skitten og vi må kose oss litt ikveld tror jeg! Bare vært jobbing idag! Men nå er denne dagen over,en dag mindre igjen! Må få tatt magebilde og sendt til Pondusa ja....Får se senere!
pondusa Skrevet 22. juli 2006 #4603 Skrevet 22. juli 2006 I dag har du tjent mange voksenpoeng ja. Supert at verandaen er på plass!!
Gjest miiip Skrevet 23. juli 2006 #4604 Skrevet 23. juli 2006 Gardinsying gir utvilsomt mange voksenpoeng! Ha en fin søndag, snuppa!
Gjest Epona Skrevet 23. juli 2006 #4605 Skrevet 23. juli 2006 Kniser for meg selv av begrepet voksenpoeng!
Lucky? Skrevet 23. juli 2006 #4606 Skrevet 23. juli 2006 Sy gardiner ja...det må jo bli en drøss med voksenpoeng til deg da Flink du er, stolt av deg jeg altså Så deilig at verandaen er klar til å sette møbler på da! Hvem trenger rekkverk?? hehe...ser for meg at det har blitt så koselig hos deg nå ja Sånne nabounger er litt slitsomme. Har noen rundt her også. Kunne ikke ha inngangsdøra åpen jeg, for de kom med en gang Hadde en kompis som la fliser i kjelleren her en gang, og tror han var glad når han var ferdig ja. Ungene spiste han nærmest opp Tror nok alle gutter er glad de ikke kan bli gravide ja. Ser jo utrolig slitsomt ut da, men gleder meg veldig til jeg kan ha en liten spire der(hvis jeg kan) Ha en super søndag
Skytte Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4607 Skrevet 23. juli 2006 Pondusa;Mer som det må holde for en stund nå ja Miip;Ja det var det jeg visste!! Epona;Har lært det av Miip....... Lucky;Takker!! Hehe,ja de kan bli svært ivrige disse barna! Men når vi får rekkverk og grind så kan jeg prøve å gjemme meg litt værtfall ************************************************** Igårkveld kjørte vi tur hjem til mam og pap! De hadde mer besøk og vi spiste vafler og kanelsnurrer til den store gullmedalje! YAMMI!!! Da vi kom hjem var det rett i seng og zzzzzzzzzzzzzz for livet! Har vært oppe noen turer men sov greit frem til i 6 tiden.Da våknet jeg av verdens værste mareritt Jeg drømte at jeg var hos legen,så måtte jeg på do og da fossblødde jeg...Legen var kald og kynisk og sa bare at babyen var død så jeg måtte bare dra hjem.Jeg hylgrein og traff mange kjenninger på veien ut og alle ble helt fra seg...........Våknet av at sambo ristet meg våken og så helt forskremt ut....Fy fader for en idiothjerne som gjør at man drømmer sånn... Det er tredje natta med mareritt Igår drømte jeg at lillesøster døde...Søren meg så grusomt at jeg blir helt lam....Gruer meg til å sove nå..... Jeg orker ikke drømme sånne fæle ting.Det er jo det værste man kan forestille seg... Var glad da sambo fikk roa meg men jeg fikk ikke sove mer..Etterhvert sto vi opp og spiste frokost før sambo kjørte vekk masse søppel og henta verandamøblene våre! Jeg har bare dusja og vært her idag...Tror ikke det blir noe sying på meg,føler ikke at formen sier ja til det.Jeg er trøtt og kvalm og slapp...Håper det betyr at noe blir å skje snart! Munnen er forresten blitt megaPamela igjen! Den hadde liksom roet seg ned litt og ikke vært så hoven,men idag er den skikkelig HOT Ellers så ser magen helt sprengeferdig ut(har sendt magebilde til Pondusa så det kommer etterhvert!) og jeg syns hele fjeset ser opphovnet ut...Riktig så lekkersmekker med andre ord! Ellers er det like vondt der det pleier å gjøre vondt Nå skal jeg teste ut verandamøblene
Lucky? Skrevet 23. juli 2006 #4608 Skrevet 23. juli 2006 uff for noen vemmelige drømmer da Det er nok mye som skjer i hodet ditt om dagen ja. Og det er jo ikke rart i det hele tatt, du er jo snart mamma Gleder meg til å se magebilde, skulle gjerne sett pamelaleppene også Kos deg på verandaen
Pi@ Skrevet 23. juli 2006 #4609 Skrevet 23. juli 2006 Jeg tror det er på tide at ungen kommer ut, så den ikke plager livet av Skytemor .
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #4610 Skrevet 23. juli 2006 gardinsying må gi mange voksenpoeng altså! så flink du har vært! Litt av et tempo på deg må jeg si! Må egentlig vaske og ordne her også... Kommer visst folk å skal se på leiligheten til uka grattis med 39 uker! Snart i mål nå :hoppe:
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 #4611 Skrevet 23. juli 2006 Flink du er om dagen da! Tida flyr så vanvittig fort nå... Tenker at du kan være mamma neste gang jeg er innom KG f.eks... Det er jo helt vanvittig! ... også må jeg bare litt for at det er så kort igjen til termin!
Pepita Skrevet 23. juli 2006 #4612 Skrevet 23. juli 2006 Dæven, 39 uker allerede!!!!! Går jo superraskt jo! Håper du får slappet av litt i dag, og slipper flere mareritt! Det er uhyggelig!
Gjest miiip Skrevet 23. juli 2006 #4613 Skrevet 23. juli 2006 Hmmm... Jeg kan jo ikke dra på ferie nå, tenk om jeg går glipp av en fødsel! Skal prøve å få stukket innom deg altså. Du får kose deg så lenge og tenke på at nå er det ikke lenge igjen. Håper du slipper flere mareritt. og
pondusa Skrevet 23. juli 2006 #4614 Skrevet 23. juli 2006 Her kommer det nye bilder av skyttegull-hulen. Dvs bare det siste er nytt. Skulle bare sammenligne med forrige uke, for jammen har magen din falt ned Skytte!!! Her er forrige ukes bilde, 38 uker: Her er ukas bilde, "gigasaurus" 39 uker: Nydelige bilder som vanlig.
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 #4616 Skrevet 23. juli 2006 Flotte magen! Og som Pondusa sier - så har den tydelig sunket! Ojoj... det er så spennende med foreståenede fødsel! :hoppe:
Fru Blå Skrevet 23. juli 2006 #4617 Skrevet 23. juli 2006 Tenk du er 39 uker nå og jeg er 38 uker! Flott magebilde! Nå presser den lille nedover og vil ut!
Skytte Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4618 Skrevet 23. juli 2006 Lucky;Helt grusomme drømmer ja...Må prøve å lese i drømmetydningsboka mi.Heldigvis pleier drømmer ofte bety det motsatte av hva man skulle tro. Pi@;Ja.... LinKri;Er ikke så mye tempo igjen idag skal jeg love deg! Cr@sh;Åh,skulle ønske det ble tilfellet! Det hadde vært helt okei om jeg ble dårlig ikveld/natt! MissS;Hehe,ja nå er det bare resten igjen..!!Forhåpentligvis ikke lenge! Miip;Hehe,nei nå må du nok bare bli hjemme Pondusa;Takk for hjelpen igjen! Ja jeg syns både den har blitt større og sunket,ikke rart den er i veien! LinKri;Takk for det! Cr@sh;Takk og takk! Kjenner selv at spenningen øker innimellom ja! Sambo snakket om det ista,at plutselig kunne vi være påvei til sykehuset! Han skjønte det ikke helt,og det gjør ikke jeg heller _______________________________________________________________ Idag har jeg ikke gjort noen verdens ting.Jeg er helt totalt fri for energi. Har sittet på verandaen og hørt på musikk og skrevet et brev! Har endelig fått tak i adr til ei gammel venninne som bor i USA,så nå er det bare å sende det! Sambo har malt og hatt pauser sammen med meg! Koselig! Vært innom L og ønsket dem god tur på ferie før vi var og henta oss kinamat Men idag orket jeg bare spise halvparten så det er tydelig at formen er laber. Men jeg blir nok sulten en gang til før dagen er omme Slappet av på sofaen,men det var ubehagelig så jeg lå litt på senga etterpå.Ikke så stjernekomfortabelt det heller men.Sambo lå og kosa litt på meg før han dro på jobben for å male flere verandaplanker nå. Jeg skulle egentlig være med,men jeg klarer ikke. Vil helst bare sove men da ødelegger jeg natta så jeg må prøve å være våken. L drar på ferie imorgen,S er i syden,andre S har feriegjester og svogers er i syden...Hvem skal være sammen med meg da Imorgen skal sambo på jobb igjen og det er så kjedelig....I værtfall hvis jeg skal være skyldig energi. Men hvis jeg får litt ork så kan jeg sy resten av gardinene! Er det ingen som kan si at kronisk trøtt og slapphet er et tegn på at bebisen kommer om kjempekort tid??!!Lurer på om jeg klarer å gå en liten tur...
Skytte Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4619 Skrevet 23. juli 2006 Og der var fru Blå også! Ja tenk nå er vi i siste innspurt! Håper vi snart sitter med våre små nurk i armene!
pondusa Skrevet 23. juli 2006 #4620 Skrevet 23. juli 2006 Weeeee, nå er Peony i gang ser det ut som. Nå fødes det jo som bare det her på kg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå