Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Potter

Du er snill du,Skytte. Vet ikke om jeg hadde vært like snill i en sånn situasjon nei.. Men skjønner godt at hun ble glad for at hun kunne bo til dere. Må jo føle seg helt lost siden hun kom til norge helt alene og greier.

Så kjedelig med forkjølelse! Håper jeg ikke blir smittet mens jeg er her inne på besøk! ;)

Ha en god natt da,vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(der var jo Magolia......)

Du må bli frisk igjen fort! Har ikke tid til det her du....... :klem:

Så godt å få nye, helt egne møbler! Vi hadde den samme sjauen for et år siden, da vi flyttet hit vi bor nå. Kjøpte inn en hel haug med nye møbler. Monterte flatpakka i 5 kvelder.... Ikke gøy! IKEA`s var lettest å få sammen...

Utrolig snilt av deg å innvitere en helt fremmed til å ligge over i 2 uker da! Viser omfanget av hjerterommet ditt......

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte!

Håper formen er bedre!

*løper og kjøper Kinesisk Instant Te*

(En time seinere: Ehm... Nei, den kunne ikke drikkes av gravide, nei. Det var så mye rare urter og greier i den... Du får kjøpe den du, Skytte.)

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare å konstantere at jeg har blitt forkjøla...

Har ligget rett ut i hele dag...Har prøvd å unngå parace i det lengste,men måtte bare ta det til slutt...Så nå er formen blitt litt bedre.

Venninne S var innom før hun skulle på seinvakt! Hun lagde te og disket opp med skolebrød...Snille henne!

Ellers så har jeg spist rett i koppen tomatsuppe og et stort glass med vaniljeis idag...Men nå er jeg sulten...Saken er bare at sambo og svigers er begynt å jobbe så jeg må lage middag...Og det ser jeg mørkt på.. :tristbla:

Selv om sambo hadde med masse godt til meg da han kom hjem,syns jeg godt han kan være litt mer medfølende...Han har bare laget til listene så de er klare for maling....Jeg vet at det er dritkjipt at jeg er syk nå og ikke får gjort så mye, men jeg ba ikke om det da....Ja,ja skal vel få gjort det...

Har nettopp skrevet mld med hun jenta og hun kommer hit ikveld.

Så nå må jeg på loftet å prøve å rydde frem senga på gjesterommet...

Kjenner på meg at jeg skal bli svimmel og passe dau idag...

Men nå skal jeg ikke se mørkt på det! Det ordner seg nok!!

Syrinen; Takk og takk!

Miiip; Kanskje det bare drøp en liten nesedråpe ned i boka mi... :ler: Æsj!!!

Ja en plan er ikke dumt å ha! Men det er helt sant at de stortsett blir forskjøvet..!

TT; Dere er nå snille da....Blir helt flau...Håper migrenen din forsvant fort og at du fikk ei god natt!

MrsP; Hun kommer ikveld. Jeg er litt spent ja...På hvordan det kommer til å gå og hva vi skal prate om...Er jo litt redd for å spørre og grave for mye...Men vi får vel bare ta det som det kommer! Litt dumt at jeg er syk og vi ikke har vært på butikken på ukesvis omtr...Men det må vel ordne seg!

PS jeg har ikke pustet på deg mens jeg skrev dette :ler:

Magolia; Så koselig å se deg!!! Hvor har du blitt av?! Savner deg jeg...Håper du har det bra vennen... :klem:

Tass; Møbler er gøy ja! Når de er ferdigmonterte! Men er jo litt kult også da,når man har satt dem sammen selv!

Det var liksom ingen andre som kom med noe løsning så jeg måtte bare...Fikk så vondt av henne...Syns godt at de som jobber der kunne hjulpet henne men..Det er nå så! Jeg skal vel få henne på jobb og passe på at hun har det bra! Får bare håpe jeg klarer det på en måte som gjør alle parter fornøyd!

TT; :gullengel: til deg!

LB; Husker du snakket om den teen sist jeg var syk...Og enda har jeg ike kjøpt den...Ikke rart jeg blir syk...Får se om jeg kommer meg noe sted imorgen...

Miiip; Kan du sende over litt te til meg også....... :sjenert:

Nei nå må jeg bare samle krefter her...Hjelpe meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank u cr@sh!

Har ryddet frem senga på gjesterommet,satt på varme og satt frem brus og sjokolade,samt skiftet på senga! Så nå kan gjesten bare komme!

Har snakket med mamma og fortalt henne om hybelboeren vår! Hun syns det var veldig snillt gjort og syns det hørtes spennende ut!Og sa at det sikkert kom til å gå bra!

Så har jeg tatt det værste støvet på badet,samt vasket en maskin klær.

Og kokt grøt til middag...

Nå er jeg helt skutt...Sitter og drikker vann og spiser cheezebolls :sjarmor:

Det er godt!

Listene ligger her borte å ser på meg...men jeg prøver å overse dem så godt jeg kan...Tror ikke jeg orker maling idag...

:overrasket: Er nyheter nå, og hun fiskeriministeren fra Spania så rett og slett skummel ut!!!! Så lignet hun litt på en sverdfisk........... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!!! Skytte er på side 50 fest!!!! :hoppe::perebrus::perebrus:

Synes du fortjener å slappe av og spise cheezeballs, de listene ligger der nok i morgen eller overimorgen også og kan tas da.

God bedring vennen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sexy::smoke: har visst funnet hverandre!!! :ler:

Så bra at du også kom,Felixa!! Her er det bare å ta helt av!!!

LB;vil du være dørvakt og hive ut alle som må spy?!?! Evt unntatt de som må det pga graviditet! De kan få slappe av i spa-avdelingen nedenunder!

Tenker det er tid for KARAOKE!!!!!!!!!!

*Skytte synger villt og hemningsløst*

Skulle hatt Mrs Potter her!!! *plystre*

LB; ta en dans da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! Me too!! Men du vet det er alltids noen som ikke tåler det!

Fra spøk til revolver; hvordan går det med eggene?!? Kjenner du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...