tass2406 Skrevet 20. november 2005 #961 Del Skrevet 20. november 2005 Kjenner til det der med uggen mage i forbindelse med nattvakt..... Gassproduksjonen blir på topp....... Du må bare stå på for å å bli ferdig til jul, men ta noen pauser av og til også da. Må ikke slite deg helt ut vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. november 2005 #962 Del Skrevet 20. november 2005 Haha, ser deg nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. november 2005 Forfatter #963 Del Skrevet 20. november 2005 Johoo!! Nå er gulvet i stua ferdig!! Og sambo er påvei for å hente MUM(Meget Usunn Mat...) Men skitt au! Wasabi; Takk! Skulle bare mangle at man ikke prøver å oppmuntre og støtte deg! Du er sterk! Tenker på deg vettu! Pondusa; Ja tenk det gjør vi!!!! Herregud det er helt sykt egentlig. At det er mulig for tiden å fly så fort Tenker det blir lite adventspynt her da...men når det blir jul....DA!! Er litt hypernå når jeg ser at det skal være mulig å bli ferdig! Vil liksom bare gjøre alt på en dag! Tass; Ja det er så ekkelt..den er ikke helt god enda.Skulle nesten tro jeg har vært på fylla! Skal ikke slite meg ut nei! Er fortsatt sambo og svigers som gjør mest. Men jeg har nå endel jeg får gjort også da! Og når alt er ferdig og skal vaskes....og komme på sine rette plasser...Da blir det nok meg som tar saken! Men jeg trives egentlig med det. Liker å ha orden i sysakene liksom! Tenker jeg skal stupe i dusjen nuh! Mulig jeg tar svømmeknappen mens jeg holder på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. november 2005 Forfatter #964 Del Skrevet 20. november 2005 Næhæ!!! Gjør du ikke så!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. november 2005 #965 Del Skrevet 20. november 2005 Hei vennen Takk for godt innlegg i boken min.. Herlig du er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 21. november 2005 #966 Del Skrevet 21. november 2005 Har helt glemt at det nærmer seg jul, jeg Så det er godt å være innom her og bli minnet på det Godt å høre at det gikk greit hos GU. Jeg krysser fingre og tær for at det skal gå fint for dere videre i prosessen også Jeg beundrer dere for dette oppussingsprosjektet, altså! Vi hadde aldri orket noe lignende. Da vi flyttet inn her hvor vi bor nå (leilighet), måtte vi male ett rom. Og det var mer enn nok pes for oss Vi pleier å fleipe med at det er akademikerutdanningene våre som har skylden - fint å ha noe å skylde på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. november 2005 #967 Del Skrevet 21. november 2005 Så flinke dere er med oppussinga, og vi som ikke engang klarer å holde det ryddig i huset...... Ha en fin mandag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. november 2005 #968 Del Skrevet 21. november 2005 En fra meg med ønske om en kjempefin mandag til deg og dine! Gratulerer med ferdig gulv i stuen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. november 2005 #969 Del Skrevet 21. november 2005 Gooood morning skytte! Sovet godt i natt? Jeg fant et monster i vasken da jeg skulle pusse tennene.. Det freste mot meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2005 #970 Del Skrevet 21. november 2005 Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. november 2005 Forfatter #971 Del Skrevet 21. november 2005 Heisann dere!! Dette har på mange måter vært en foruderlig dag... Hadde fri i utgangspunktet,men ble ringt opp av en jobb (jeg er på to andre steder å jobber uten om "min" jobb) om jeg kunne komme på dagvakt. Og det kunne jeg jo siden ikke uka var full! Da jeg var på do holdt jeg på å daue som det svei..... Er nok sopp pågang.... Og jeg som for to dager siden snakket med sambo om at det var år og dag siden jeg hadde det! Samt forklarte han ca hundre ganger hva det var...Menn... Vel,vel. På den jobben jeg var på idag var det en hj.pl som fikk en elev. Hun eleven bor egentlig myyye lengre nord og kjenner ingen her. Jeg forstod det slik at hun hadde kommet til Norge,fra Irak, for 2,5 år siden. Helt alene...Så har hun hatt en type herfra, og hadde valgt seg hit i praksis. Men...så hadde det blitt krøll mellom dem nå nettopp...Og hun er kommet hit og skal være her i 14 dager... Nå bor hun hos x svigermora til ei venninne....Og hun reiser bort imorgen.Hun bor laangt utenfor byen, og der går ikke buss tidlig nok om morgenen...Så hun har jo et megagigaproblem..... Hadde hun med meg til byen etter jobb og prøvde å vri hodet mitt for å komme på et sted hun kunne få bo i to uker.....Men kommer ikke på noe..... Så har jeg egentlig bare fnnet ut at hun bare må bo her...Selv om her ikke ser ut og selv om hele stua er stabla innepå gjesterommet, så må jeg bare prøve å få ordnet noe...Må jo prøve å hjelpe til... Kan jo bli en utfordring å ha noen boende i 14dager, noen jeg nyss har truffet og ikke vet noenting om.... Saken er nemlig også den at hun fortalte at hun var gravid....Jepp! Skjebnens ironi nok en gang! Men det har jo egentlig ikke noe å si da. Jenta trenger tak over hodet i byen slik at hun kommer seg på jobb og får praksisen sin. Skal spørre sambo snart om hanhar bestemt seg. Men tenker at jeg ringer henne og spør om hun vil bo her...Har ikke hjerte til annet. Ellers da, så har jeg visst begynt å bli forkjøla....Lurer på om miiip nøs sist hun var her?! Nesa renner og jeg begynner å bli tett i pappen og litt sår i halsen...Håper bare så inderlig at det ikke er noe langvarig...Har ikke tid til det!!!! Og så har vi fått møblene vi har bestilt!! Og de må jeg skru sammen nå.....Det kan bli interessant å se hvor lenge jeg holder på før alt fyker ut av vinduet..... Skal bli deilig å få nye møbler...Som er våre egne! Har hatt mye arvegods i alle mulige str og fasonger! Men nå er det liksom begynnelsen på våre ting da! Som vi skal ha i evigheter til våre (mulige) fremtidige håpefulle kan overta! Og slite med i noen år før de får egne Er vel ikke så mye mer å si idag...Må bare hive meg rundt å gjøre noe til gangs før jeg fryser ihjel.... LB; Ingenting å takke for! Takk selv du! Fru Bisc; Ja man må ha noe å skylde på!! Neida, det er ikke så mye å beundre. Må man så må man. Er jo et gammel hus fra 50-tallet så det trengtes en aldri så liten shining! Må ikke glemme at det er jul snart Pi@; Jo takk du! Å...det klarer dere nok! Orkis; Takk du!Håper du også har det bra! LB; Jeg har sovet som en stein! Kunne godt ha tenkt meg til å sove nå også....Men,men! Monster vasken??? Hjelp.....Hvilket var det?! Det berømte vaskusmonstrus aus bodus?! Epica; Joda, du ser nå! Har vært en variert dag for å si det sånn! Hadde det ikke regnet og vært så sørpedritingsføre ute så hadde det vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 21. november 2005 #972 Del Skrevet 21. november 2005 Det er så UTROLIG deilig når sånne oppussingsprosjekter nærmer seg slutten! Synes det er imponerende å pusse opp så mye som dere har gjort. Vi har lagt gulv i tre rom, det har tatt over en måned og vært utrolig slitsomt... Håper du får orden på tarmene igjen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. november 2005 #973 Del Skrevet 21. november 2005 Snille snille skytte Du er et godt menneske du Monsteret heter "Fru Larsen" og er en grå skogskatt med nese for å ligge i vasken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 21. november 2005 #974 Del Skrevet 21. november 2005 Du er utrolig snill Skytte som hjelper henne, du er god du! Enig at det er skjebnens ironi, er det ikke typisk... Høres deilig ut med nye møbler, vi fikk kjøpt oss nye møbler for penger som vi fikk til bryllupet, til da hadde vi også bare arvegods. Nå blir stua litt mer hel, ikke som et lappeteppe. Håper du ikke blir syk, bort med basiluskene! Og ihvertfall bort med soppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. november 2005 Forfatter #975 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg er tett i pappen.... Formen er dalende som fy... Og jeg er så suuuuuuuur......Får lyst til å kaste noe hardt i veggen Orker ikke bli forkjøla nå igjen.Jeg var jo det i sommer..... Stakkars sambo, jeg har vært skikkelig uggen mot han ikveld. Men jeg greier ikke være blid når jeg kjenner at jeg tappes helt for energi.. Snakket med hun jenta før ikveld. Hun hadde snakket med han typen og han hadde sagt han skulle fikse plass til henne imrgen. Men hun var nå ikke helt sikker på det og ble veldig glad for å høre at hun kunne bo her hvis det ikke ble noe annet! Har sittet og tørket snørr og skrudd sammen et såkalt avisbord som vi skal ha mellom lenestolene. Snakker om at de klarer å lage tusen deler på et stakkars lite bord Men jeg fikk det nå til ja Rognebær; Ja det er herlig når slutten nærmer seg! Men da skulle det helst bare gått enda fortere!! Tarmene er på plass de nå LB; Så kult!! Katter er nå rare dyr da! Men så søte.... Felixa;Vel,man må jo prøve å hjelpe så godt man kan! Det er det som blir til oss også nå! At ting står i stil og passer oss liksom! Basiluskene er iferd med å overta kroppen min desverre...Men jeg vil og måå på jobb imorgen. Men får håpe soppen drar til pukers fort ja..Hvor lenge pleier det å vare? Husker ikke det jeg.. Nå tenker jeg det blir paracet,dusj og seng...........Skulle hatt noe c-vitamin i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 21. november 2005 #976 Del Skrevet 21. november 2005 Snill du er som ordner med tak over hodet! God bedringsklem fra meg og SpireLille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. november 2005 #977 Del Skrevet 21. november 2005 Ellers da, så har jeg visst begynt å bli forkjøla....Lurer på om miiip nøs sist hun var her?! Nesa renner og jeg begynner å bli tett i pappen og litt sår i halsen...Håper bare så inderlig at det ikke er noe langvarig...Har ikke tid til det!!!! Huff nei, jeg håper ikke jeg har smittet deg! Jeg tror jeg må ha vært over den verste smitteperioden da jeg var inne hos deg sist... Håper det ikke blir noe!! Forkjølelser er noe dritt. Mannen og jeg har endelig lagd en plan for resten av oppussinga (eller i alle fall en viktig del av den) og det ser ut som om vi kan bli ferdig til jul hvis ikke ting tar dobbelt så lang tid som planlagt (mannen sier at det gjør de uansett, men jeg satser på at vi har bedre lykke denne gangen, trenger ikke rive ned noe tapet nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. november 2005 #978 Del Skrevet 21. november 2005 Snille snille skytte Du er et godt menneske du ← Må signere Lille Ballerina her jeg...hun skriver jo så fint, og har så rett, så rett! God bedring også da! Ikke noe kjekt at formen er dalende. Her kom en knakende migrene snikende i sene kveldstimer også, så jeg må vel finne loppekassa... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. november 2005 #979 Del Skrevet 21. november 2005 Lille Ballerina anbefaler Kinesisk Instant Balanse Te! Løp og kjøp, den fikser det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. november 2005 #980 Del Skrevet 21. november 2005 Lille Ballerina anbefaler Kinesisk Instant Balanse Te! Løp og kjøp, den fikser det meste! ← Må bare signere igjen - for denne teen har jeg brukt lenge...og den er veldig fin til både det ene og det andre, ikke minst god...og dufter deeeeilig lakris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå