Tigi Skrevet 14. november 2005 #901 Del Skrevet 14. november 2005 Høres ut som du har hatt en herlig helg med din kjære Vi skal på tur neste helg, og jeg gleder meg! Håper vi kan være like flinke med å fikse julegaver som dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 14. november 2005 #902 Del Skrevet 14. november 2005 Høres ut som en kjempefin tur! Det er deilig å komme seg litt bort en gang i blandt. Da var det en ny uke med symptomjakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. november 2005 #903 Del Skrevet 14. november 2005 Så koselig helg da... Høres i allefall slik ut! litt for sikkerhets skyld jeg, mtp ømme pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. november 2005 #904 Del Skrevet 14. november 2005 Takk for besøk hos meg!!! Så flink du er som har kjøpt masse julegaver... Bra at du har hatt en fin helg i Trondheim (mimre mimre, begynner alltid å gjøre det når jeg tenker på studiebyen... "Trondhjæm, Trondhjæm, at æ reist i fra dæ, at æ kunna finna på no slikt..."). for full klaff i denne pp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. november 2005 Forfatter #905 Del Skrevet 14. november 2005 I have a confession......... Jeg har skulka jobben idag.....Det verket i kroppen og jeg var såååå trøtt....så snødde det så fryktelig og var så kaldt... Har hatt dårlig samvittighet idag ja...Men det var så utrolig deilig å få sovet mer...Pluss at jeg har fått unna masse pirkete malingsarbeid....Så har mamis og papis vært på besøk! Det er ikke noe jeg pleier å gjøre altså, men idag gjorde jeg altså det.... Hadde jo ikke trengt å fortelle det heller da...Men gjort er gjort! Har ikke mye mer å fortelle enn at jeg har malt og malt idag, så nå er jeg ferdig med kanskje 15% av all malingen... Snart kommer sambo hjem og da skal det legges tak så da kan jeg ikke male mer før de er ferdige med det. Og det håper jeg ikke tar så lang tid!! Utålmodig jeg?!? Neeeida! Tenkte at jeg kunne begynne å pakke inn julegaver senere...! Og se 71 grader nord! Og tufte!!! LB: Hadde en fin kveld ja! Men var trett og enda jeg la meg tidlig var jeg fortsatt i koma imorges...og du ser hva jeg gjorde....Shame on me... Pondusa: Det var det! Bare koselig å besøke deg vettu! Pi@: Ja det var godt! Det trengtes! Håper du også har gjort det! Iss: Hohoi!! Godt humør er supert! Er i godt humør jeg også, har bare litt dårlig samvittighet ovenfor jobben da...Men men! Tigi: Det er godt med slike turer! Ble litt travelt med all handlingen, men var så supert å få unnagjort så mye på 1-2-3!! Felixa:Det gjør seg med noen turer innimellom ja! Symptomer ja..Er bare puppene som er ømme, og det pleier de jo være så..Er bare tre dager til gu nå..Så får vi se hva som skjer da! Er ganske spent men prøver å ikke tenke så mye på det. Og det går egentlig bra for jeg har så masse annet å gjøre! Hvordan går det med deg da? Orkis: Det var koselig ja! Så er det så godt bare å være der! Hadde gjort seg om de nå kunne være ømme av andre grunner enn mensen nå ja...Den som lever får se! Miip: Bare koselig det! Jeg er litt imponert over megselv også må jeg si! Ikke hvert år jeg har hatt så få gaver igjen på denne tiden! Men er jo så kjekt når man kan gjøre unna mange på et og samme sted! Trheim er en super plass ja! Er alltid like godt å komme tilbake dit! Full klaff hadde vært noe ja...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. november 2005 #906 Del Skrevet 14. november 2005 I have a confession......... Jeg har skulka jobben idag.... ← Skal ikke si noe på det jeg altså.....har skulka jobben selv en gang eller to... Fryktelig dårlig samvittighet etterpå,men det går fort over Hvis du kjenner ekstra godt etter så har du helt sikkert vondt i lilletåa eller noe sånt,og da kan du jo ikke dra på jobb!! Hihi.. Høres ut som om dere har hatt ei fin helg. Flinke du som har fått gjort unna så mange julegaver. Har bare kjøpt 2 jeg,og har mange igjen. Ha en fin kveld,Skyttevennen! ...og forresten så er det ikke Tufte i dag. Det er finale i 71 grader nord og det varer helt til klokka 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. november 2005 Forfatter #907 Del Skrevet 14. november 2005 Hei MrsP! Var akkurat innom deg! Er det ikke tufte??? Er jo finale idag ja...Blir spennende det også da! Nuh kom sambo så nå skal vi mekke pølser og mos...Fryktelig fancy dinner ja! Men jeg er jo syk........... For en moral..*rister på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 14. november 2005 #908 Del Skrevet 14. november 2005 Skulke jobben da Skytte! Ja,ja du fikk jo gjort mye hjemme da, også hadde du jo dårlig samvittighet, da må vel det gjøre opp for skulkingen? Tror det. Blir spennende å høre hva gyn sier. Gruer du deg? Jeg skal også sprike med bena for legen den dagen, skal sette inn egg. Er alltid like gøy å ligge sånn... Ha en fin takleggnings kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. november 2005 #909 Del Skrevet 14. november 2005 Er det i morra eller onsdag du skal til gu? Vet du om di eventuelt sier noe med en gang, eller om det er prøver du må gå og vente på? Det er jo ti ganger værre en sjølve undersøkelsen. Jeg håper at alt er bra, eller at det er noe som lett kan fikses på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 14. november 2005 #910 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) FY! Og så skulke jobben, da, gitt. Noen ganger er det egentlig helt greit å være hjemme uten å være døden nær. Takk for koselig besøk! Endret 14. november 2005 av Rognebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. november 2005 #911 Del Skrevet 14. november 2005 Synes nesten du kan skulke med god samvittighet jeg...noen ganger trenger man rett og slett bare litt alene-tid og fri fra jobb! Bare det ikke blir en vane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 14. november 2005 #912 Del Skrevet 14. november 2005 Ømme pupper, verking i kroppen og trøtt.... Jeg heier masse jeg altså For ei superkos helg dere har hatt. Nesten som en liten ferie det og bare fly avgårde med hotell, masse shopping og ut å spise og sånn. Da er livet herlig da Jeg må jo bare takke deg hjertlig her inne og for all energi du gir over til meg . Men nå må du ikke sende over alt da, med din superfart i oppussing trenger du jo max selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. november 2005 #913 Del Skrevet 14. november 2005 Heia på deia!! Så du skulka du? Bare ikke la det bli noe vane altså..... (humre, humre) Ønsker deg en fin uke, og lykke til hos gyn. Håper du kan få noen vettuge svar om enten det ene eller det andre. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #914 Del Skrevet 15. november 2005 Tuddelidu beibi! Har ikke lagt meg enda jeg Kommer også med en innrømmelse.. Har også skulket jobben.. (med god samvittighet faktisk) Håper du sover godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. november 2005 #915 Del Skrevet 15. november 2005 Skulke jobben en gang er vel helt greit! Er man trøtt så er man trøtt! Krysser fingre for at de ømme puppene dine er et godt tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. november 2005 #916 Del Skrevet 15. november 2005 Innom med en goood klem til deg Skytte, og så skal jeg ikke nevne skulking (oooops, der gjorde jeg det visst likevel!) Man MÅ ikke ha hundre i feber, man har faktisk lov å hente seg inn igjen for å hindre at man blir syk. Hadde du gått i går, hadde du kanskje liget strak i en uke etterpå? Never know! Men seiriøst: Helsen først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. november 2005 #917 Del Skrevet 15. november 2005 Hvordan er formen din i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. november 2005 Forfatter #918 Del Skrevet 15. november 2005 Heeelo beibs Nå har jeg altså bevilget meg en aldri så liten kg-pause! Fikk gjort masse igårkveld! Og nuh strax er taket på plass! Jeg har malt alle listene jeg fikk plass til,ca en tredjedel av alle til sammen. Så har jeg revet opp ca 2/3 av gulvet! Og vasket og lagt sammen klær innimellom! Så har jeg vært på arbeid idag! Flink jente.... For idag har jeg vært på "min" jobb. Og der trives jeg sååå godt at der er jeg ikke borte hvis jeg ikke er helt gåen på ordentlig! Igår skulle jeg på et annet sted hvor jeg ikke er så ofte så...Har glemt det nå! Var forresten en kollega av meg som snakket om egenmelding og sånt idag, og hun mente at man helt klart kunne bruke noen sånne dager når man var møkk lei og sliten. Vi har ganske mange tunge brukere til tider og da kan man fort få både spader og neller;les spunk Ellers så var jeg å hørte etter gardinstoffet til soveromsgardinene idag,men det var jo selvsagt ikke kommet...Boring! Fikk forresten pakket inn 16 julegaver igårkveld Hørte på julemusikk og sang og kosa meg gløgg ihjel! Gleder meg sååååå til jul Og idag har visst sambo kapitulert til overmakten og sa at han skulle feire jul med meg og mamma og co!!! Har brukt over et år på å overtale han da men! Mamma har sagt at de forventa å se han der på julaften ja Det var vel ikke så hardt ment,men litt mente hun det nok siden jeg var hos svigers ifjor! Han måtte få ribbe da, og det skulle mamma lage! Jaggu må han spise da, for vi andre fem skal spise pinnekjøtt! Så nå er jeg veldig glad!! Litt synd at jeg nesten har maset meg til det,men egentlig vet jeg at jeg ikke hart det. Sambo bare elsker å si nei når han vet jeg forventer ja! Og dermed kan pine meg i det uendelige...! Oh yeah, det må jeg ikke glemme! Svigers kom innom igårkveld! Og "svigerfar" hadde med en gave til meg....Jeg skjønte ingen ting hvorfor eller hva i all verden jeg skulle få slags gave nå rett før jeg har bursdag og før det er jul Men så kom han inn med ei diger bakstfjøl som han hadde laget til meg! Med navnet mitt og årstallet innbrent! Den var så fin og det var noe jeg ikke har kunnet forestille meg i min villeste fantsi så jeg ble helt overveldet :grine2: Så fikk han farsdagsgave av meg da! Vi har så god kontakt å det er så fint! Hans egne sønner og sambo/sambos bror hadde ikke gratulert han med farsdagen...Dumme gutter Men jeg huska på både pappa,svigerfar og "svigerfar!! Bare så trist at morfar er død...Savner han...Men tror han hadde blitt imponert over meg nå i disse dager! Tror han kikker på meg fra himmelen og smiler fornøyd over eldste barnebarnet sitt *vinker opp til stjernene* Har det skjedd noe ellers da....hmmm....Nei ikke som jeg kommer på i farten...Ikke at dette var så lite da.... Felixa: Hadde dårlig samvittighet ja! Så det gjør vel opp for litt... Gruer meg litt til gyn ja...Kommer til å være nervøs på undersøkelsen,men gruer meg egentlig mest til den samtale delen. Men kan hende det er pga jeg ikke aner hva det er som vil bli sagt/spurt om...Er vel aller mest redd for at han ikke skal ta meg seriøst og gi meg den "men du er jo bare 25 år og har goood tid"regla.... Da kommer jeg til å bli så skuffet og sint og lei meg at jeg trøsker div gyn.utstyr oppi der hvor sola ikke skinner på han Wow....gruer meg visst mer enn jeg har tenkt på...Men venninne S er på jobb sammen med meg den dagen og hun vet om timen,så hvis det blir helt grusomt har jeg i allefall henne! Tenkte jeg skulle ta med meg oversikten over mensen det siste året...I tilfelle han spør om den liksom.. Men nok om meg! Skal du sette inn egg du ja! Det høres litt skummelt/spennende ut. Tar de de først ut og "pakker inn" en sædcelle og setter det inn igjen?!? Eller er jeg heeelt på bærtur nå...Jeg vet så lite om sånt...Må du være lenge på sykehuset mens det skjer? Får håpe det hjelper nå da...Vil det skal være vår tur nå... Pi@; Koselig å se deg innom her! Det er på torsdag kl ti....Så først skal jeg på jobb, så dit,så på jobb igjen Lurer på hvor lang tid det tar... Aner ingen ting om hva de skal gjøre eller hvilke prøver som skal tas...Sikkert mye derfor jeg er ganske nervøs,pga jeg vet så lite...Håper ikke det er sånn at jeg må vente til utpå nyåret på prøvesvar..Eller får DE dårlige nyhetene rett før jul...Men nå skal jeg være positiv!!! Rognebær; Ja fy på meg....... Men "må man så må man"! Orkis; Bra du også tenker litt sånn! Er ingen vane nei! Jeg trives godt på jobb og er ikke hjemme hvis jeg ikke må! Men det var ganske godt med en liten pause og få gjort litt i huset. Blir veldig stessa av å gå å tenke på alt som skulle vært gjort! Leanora;Bra du heier! Bare det ikke er forgjeves denne mnd også... Er godt med slike helger ja! Skjemme seg litt bort og glemme hverdagens jag og mas! Deler gjerne på energien jeg vettu! Men idag er jeg sliten og trett så nå må jeg spare opp litt! Pondusa; Hei på you! Takk takk du! Ja håper det blir et besøk som er "verdt pengene" for å si det sånn...At jeg i allefall kan få vite NOE! Hva som helst skulle jeg til å si..! LB; Hva i all verden gjør små ballerinaer oppe så sent?!?! Du satt vel ikke å spiste mer koldtbord Spiste for livet så det var borte til imorges!! MissS; Jeg tror at av og til så bare må man..Dessuten er det mange som skulker titt og ofte uten at noen reagerer så. Krysser for livet jeg også!!! Hadde blitt tidenes beste jul altså... Huldra; Så koselig at du er innom meg!! Og takk for at du sier sånn...Tror vel egentlig at alle har godt av en sånn dag! Klem til deg og fine magen!! Orkis; Klem til orkis sin fine mage også! Joda, formen er grei den. Var travelt på jobb så jeg er sliten og fryktelig trøtt. Mne det er bare å holde seg i aktivitet! Kan ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg til vi er ferdige her altså! Prøverstatus; Er på dag 21 idag mener jeg...Kjenner ikke noe særlig stikking for tiden..Ikke som jeg har lagt merke til,og da kan det ikke ha vært store greiene! Men puppene er fortsatt gørrvonde....Meeen,det trenger ikke bety annet enn at tanta kommer susende.. Min ordentlige,favoritt tante kommer forresten kanskje innom ikveld! Alltid koselig å skravle med henne! Og imorgen skal jeg ha besøk av gu`barnet mitt! Så skal venninne E-A komme å hjelpe meg med malingen i stua! Hun er såååå snill altså! Tenk å gidde det da?! Er jommen ikke sikker på at jeg hadde gjort det på min fridag.... Nå kan jeg tenke meg til at jeg har skrevet et schrecklich langt innlegg...som sikkert ingen orker å lese...Men,men... Hvis noen leser slutten her, så vil jeg bare takke så mye for alt besøk! Dere er best i verden! Skal komme på besøk til dere etterhvert som jeg får tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. november 2005 #919 Del Skrevet 15. november 2005 Hvis noen leser slutten her, så vil jeg bare takke så mye for alt besøk! Dere er best i verden! Skal komme på besøk til dere etterhvert som jeg får tid! ← Værsego' for besøket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. november 2005 #920 Del Skrevet 15. november 2005 Kjempestor til verdens beste Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå