Felixa Skrevet 10. november 2005 #881 Del Skrevet 10. november 2005 Håper magen oppfører seg ordentlig så du slipper mere vondt. Håper du har det bra på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. november 2005 #882 Del Skrevet 10. november 2005 *enda en snikleser som lurer seg inn og legger igjen et bittelite spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. november 2005 Forfatter #883 Del Skrevet 10. november 2005 Heisann jenter! Mååå jo bare innom og titte! Er så koselig med masse besøk! Har akkurat kommet hjem fra jobb! Det gikk nå greit! Var ikke så voldsomt travelt,men jeg er såååå trøtt læll! Kjenner at det nærmer seg helg ja! Gleder meg sååå til helga!!!! Dessuten er puppene blitt megaømme..................Hmmm......... Men tørr bare ikke håpe på noe.........Dessuten har de jo vært ømme hver pp hittil så.... Tulipan; Syns ikke jeg får gjort halvparten av det jeg skulle gjort... Men sender gjerne over lassevis med energi!!! *woooosj* Hankypanky is good Skal nok få levert noen svømmere ikveld også! Håper bare det ikke gjør vondt idag...blir så frustrert at F*** MissS; Har en feeling av at jeg har glemt å titte innom deg?! Har jeg det eller er det alzheimersen min som slår til igjen?! Håper du har det bra i alle fall! Pi@; Skulle det ja...Får se etter helga om den er like vrang eller..Spørs hva den sier etter en runde i trheim og på ikea....! LB: Taaakk!! Du er nå så snill! Sorry at jeg er så trøtt på msn nå... Orkis; Takk!!! Snill du er! Det trengs, tar imot alle vibber jeg kan få! Rognebær: Heisann du!! Har ikke du vært her før? Shame on me som ikke har vært innom deg..... Fiskekaker er vidunderlige ting Kan brukes til så mangt! Håper også at det blir en del sånt fremover ja Felixa: Har kjent bare litt stikking idag, ikke noe plagsomt! Håper du også har det bra! God helg! Iss: Så morsomt!!! Kjempekoselig! Håper ikke du ble skremt! Nuh er det natta! 1 dag arbeid igjen! Så er det heeeelg :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. november 2005 #884 Del Skrevet 10. november 2005 Ha en god kveld vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. november 2005 #885 Del Skrevet 10. november 2005 Jo..ja.. jeg tar jo et hint.. skjønner at jeg er lite interessant Nåh da jente! Noen ganger er man trøtt, og noen ganger er man på topp.. Du skal være akkurat den du er her og nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. november 2005 #886 Del Skrevet 10. november 2005 Nåh da jente! Noen ganger er man trøtt, og noen ganger er man på topp.. Du skal være akkurat den du er her og nå ← Nydelig sagt, LB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 11. november 2005 #887 Del Skrevet 11. november 2005 Håper dere får kjempefin helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. november 2005 Forfatter #888 Del Skrevet 11. november 2005 Tittei alle snerte sexy beibs Måtte innom boka mi før vi drar....! Har vært temmelig turbulent på jobb idag, holdt på å glefse hodet av kollega R som ALDRI får gjort en dritt, samtidig som hun babler masse vås i tid og utide Hadde det ikke vært helg nå så hadde det blitt avisoverskrifter imorgen Men nå ER det helg!!! Og sambo ringte meg på jobb og sa han hadde bestilt fly istedenfor tog!!! Snille snille mannen............!!!! Ble så glad!! Jeg kan ikke fordra tog, pluss at agendaen tar livet av kroppen min... Så nå kommer vi tidligere frem og det blir mindre stress og mer tid til kos LB du får det sagt! Dere er så snille alle sammen...! Snille gode jentene! Kommer til å savne dere alle sammen!! Men tipper det blir noen timer her inne på søndag hvis vi kommer hjem i høvelig tid! Ellers så har jeg skravlet med mamma og mormor på tlf nettopp! Må få tiden til å gå! Mamma var forkjøla...men det går over som hun sier! Hun klager aldri hun...Så jeg har nok arvet sytinga etter pappa For mormor sier heller aldri annet enn at alt er bra, enda jeg vet at hun plages mye med helsa... Ikke vil hun ha noe i julegave heller! Men jeg fikk henne til å innrømme at hun er veldig glad i fine servietter og lys! Klart hun må få noe selv om hun har alt! Vil jo ikke at hun skal ha to pakker bare, det er stusselig det! Jeg begynner stadig å finne ting jeg ønsker meg! Håper jeg får noen nye duker, et skjerf,noen gode såper,kanskje noen blader, hjemmelagde smykker, en bra cd...deler til serviset og bestikket jeg samler på! 1 time til vi blir hentet!! Ha ei super helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. november 2005 #889 Del Skrevet 11. november 2005 Ha en kjempefin helg, verdens beste Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 11. november 2005 #890 Del Skrevet 11. november 2005 Hei Skytte! Håper dere får en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. november 2005 #891 Del Skrevet 11. november 2005 Ha en knall helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 11. november 2005 #892 Del Skrevet 11. november 2005 Hei Skytte-vennen!!! Vil bare ønske deg en fiiiiin-fiiiiin helg sammen med mannen!!! Var det sånn at EL var rett rundt hjørnet??? HUsk å utnytte det til det fulle da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. november 2005 #893 Del Skrevet 11. november 2005 Ha en super helg,vennen! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. november 2005 #894 Del Skrevet 12. november 2005 God helg kjære venn Slapp av og ta vare på deg selv Vi på KG venter tålmodig til søndag vi :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. november 2005 #895 Del Skrevet 12. november 2005 Håper dere har det riktig så flott, og virkelig slapper av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. november 2005 Forfatter #896 Del Skrevet 13. november 2005 Heia!! Nå er jeg her igjen!! Så koselig at dere har vært innom mens jeg har vært borte! Er såå koselig å komme "hjem"da! På fredag tok vi flyet nedover og dro rett på IKEA Fikk unnagjort masse julegaver på null komma niks! Uten å bli blakk så det er jo genialt! Så ble det litt nytt til huset også! Etter en sen men god middag dro vi på hotellet og sluknet som to lys! Trøtt ja! På lørdag var det frokost og rett til byen! Godt å være i Trheim igjen! Fant nesten alle julegavene så der er vi straks i boks! Meeen,jeg fant meg ingen ny julekjole...Men det går nå vel bra med den gamle en sesong til...Såfremt den passer da! Ellers så traff vi venninne G og hennes mann på kafè! Det var nå koselig! Da vi kom på rommet om ettermiddagen sovnet jeg som en stein...Var helt utslitt! Våknet ikke før andre omg av landskampen! Etter kampen var vi ute og spiste sammen med et vennepar av mamis og co! Og etter det var det rett på rommet og i seng! Vi har sovet myyye og koset en del denne helga! Har vært veldig godt å være borte! Så har vi snakket ganske mye om det å få barn etc! Veldig koselig det også! Og så treff vi venninne V og typen idag før vi kjørte hjem! Og for en kjøretur...! Midtveis begynte det å snø noe så voldsomt Vi så null og nix og måtte stoppe ei stund for hele verden gikk rundt nesten! Men vi kom oss nå hjem og nå er alt pakket ut og klærne er kommet på vask! Sånn rent prøvermessig så har jeg ikke kjent spes mye stikking,men puppene er så ømme og vonde at fy...Syns de kjennes opphovnet ut Men som sagt, sånn har det vært før også så... Nå må jeg surfe litt hos dere snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. november 2005 #897 Del Skrevet 13. november 2005 Hei tutti Har du en fin kveld? Skal oppdatere boken min snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. november 2005 #898 Del Skrevet 13. november 2005 Hørtes ut som en fin tur!! Takk for hyggelig hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. november 2005 #899 Del Skrevet 14. november 2005 Så fint at du har kosa deg i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. november 2005 #900 Del Skrevet 14. november 2005 Hørtes ut som en suuuuuper duper trivelig helg!! Jeg og vil reise bort med sambo!! hmmm Heldig du!! Idag er jeg i trillende godt humør, så jeg legger igjen litt smitte her og der! Skytte er herved smittet av godt humør! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå